Primul Training din 2016 din cadrul Academiei ONG

0

Academia ONG împlineşte astăzi 1 an şi vă oferă primul training din 2016 prin care sustenabilitatea ONG-ului tău va deveni „un fleac“ cu ajutorul comunităţii BABELE!

featured picture

Astăzi, Bridging The Gap sărbătoreşte 1 an de când Academia ONG a pornit la drum, în misiunea sa de a aduce training de calitate în rândul organizaţiilor societăţii civile care vor să înveţe, să se dezvolte şi să devină mai sustenabile.

Cu această ocazie, mulţumim tuturor celor care ne-a ajutat pe parcurs. Lista este mult prea lungă pentru a o introduce aici în mod exhaustiv, dar noi ne gândim la voi chiar şi dacă aveţi impresia că ajutorul vostru a fost doar un fleac. Noi credem că putem face bine prin cât mai multe astfel de fleacuri, făcute de fiecare dintre noi, în fiecare zi.

Upgrade your fundraising now! Learn to generate the needed revenues for your NGO!

Deadline: vineri 5 februarie ora 17:00. Aplicaţia poate fi găsită AICI.

trainer picture

Dacă aţi obosit să scrieţi aplicaţii pentru granturi şi acestea par să nu aibă niciun ecou, mai există şi alte căi prin care puteţi să vă dezvoltaţi organizaţia.

Academia ONG Bridging The Gap şi Babele şi-au unit din nou forţele pentru a vă oferi un workshop care vă va trece pas cu pas prin procesul de transformare a unei idei într-un model solid de business social.

Participanţii vor învăţa cum să:

  • lanseze noi proiecte în aşa fel încăt să reducă riscurile şi să prevină un eventual eşec;
  • creeze o strategie sustenabilă, să evite risipa de energie şi de resurse financiare;
  • intre în legătură şi să colaboreze cu parteneri relevanţi pe parcursul dezvoltării proiectului;
  • găsească surse independente de venituri pentru ONG-urile lor.

În urma acestui workshop, comunitatea online va absorbi noi membri din ONG-urile românesti, care vor pune în comun resurse şi informaţii pe care, ulterior, le vor accesa și folosi cu toții.

Workshop-ul se va încheia printr-o prezentare a modului în care poţi să gestionezi în mod eficient resursele, cu o strategie eficientă de business social și cu un plan pe termen scurt care va conține acțiuni concrete ce vor conduce la economisirea unor săptămâni întregi rezervate în prezent generării de noi idei.

Structura atelierului

  • Modele de antreprenoriat social (60min)

Participanții se vor concentra pe studiul unor modele diferite de antreprenoriat social, existente pe piață în acest moment și în același timp vor înțelege cum diferite ONG-uri pot să creeze sisteme viabile care generează venituri și combină cu succes activitatea socială cu modelul de business.

  • Construiește o strategie sustenabilă (90min)

Participanții vor construi propria strategie de proiect și își vor structura ideile într-o sesiune dinamică utilizând platforma inovativă Babele. Cunoștințele teoretice necesare și o serie de exemple vor fi livrate în debutul fiecărei teme.

  • Validarea ideii (90min)

Vom trece în revistă principalele tehnici utilizate în lansarea unui proiect sustenabil şi eficient din punct de vedere financiar. Participanţii vor descoperi cum pot să-şi evalueze în mod realist strategia în aşa fel încât să conducă organizaţia spre o dezvoltare în cicluri treptate, reuşind astfel să evalueze ce funcţionează cel mai bine atât pentru partea de business cât şi pentru misiunea socială.

  • Sesiune deschisă de lucru (90min)

Participanții vor fi implicați într-o sesiune colaborativă de lucru pentru a valida principalele scenarii pe care le-au făcut despre proiectele lor sociale, folosind feedback-ul primit. Fiecare echipă de proiect va dispune de 20 de minute pentru a-și prezenta strategia și a o analiza intrând în legătură cu alți antereprenori sociali. Scopul acestui exercițiu este acela de a produce cel mai eficient plan pentru a valida cele mai riscante ipoteze. Mentorul va facilita acest schimb, ghidând discuția către găsirea unei soluții pentru rezolvarea provocărilor pe care le ridică fiecare inițiativă.

  • Follow up

Comunitatea online va strânge informații despre toate ONG-urile și proiectele lor și astfel va fi posibilă continuarea discuției și a colaborării chiar după terminarea workshop-ului. Accesul la comunitate este gratuit doar pentru ONG-urile care participă la training.

DEADLINE:

Workshop-ul are loc joi, 11 februarie 2016, în intervalul 10:00 – 16:00 la Romanian American Foundation, Strada Gina Patrichi nr. 6 şi va fi în limba engleză.

Aşteptăm aplicaţiile voastre până vineri, 5 februarie, ora 17:00, iar candidaţii selectaţi vor fi anunţaţi pe parcursul zilei de luni, 8 februarie.

Trainer

Emanuele Musa: startup trainer și co-fondator al Babele.co

Emanuele Musa este trainer internațional în domeniul antreprenoriatului social şi a format peste 500 de antreprenori în cadrul a numeroase ateliere şi tabere de pregătire, în Tokyo, Paris, Budapesta, Milan, Berlin, Praga, Viena, Bruxelles, Bratislava, Tirana, Lviv, Tirana, Odessa şi Roma.

Emanuele este co-fondator al Babele, o platformă online care încurajează inovaţia şi care ajută ONG-uri din 93 de ţări să facă crowdsourcing şi să-şi valideze strategiile folosind un spectru larg de contacte în rândul unui public relevant şi parteneri în lumea antreprenorilor.

Experienţa de lucru de până acum include: management de proiect în cadrul Procter & Gamble Paris, analiză financiară pentru AEGIS în Londra, analiză strategică pentru Bombardier în Bruxelles, consultanţă strategică la Advention Business Partners în Paris şi consultanţă în management pentru IBM în Paris.

last picture of the article

 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează