Fundatia Friends for Friends gazduieste primul eveniment pentru sustinerea creativitatii practice
Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, începând cu ora 18.00, în mansarda Fundației Friends for Friends (FFFF) va avea loc o expoziție a designerilor timișoreni Sorin Bechira și Ștefan Românu. Trisec Type Vernisaj – O familie de caractere românești, se va concentra asupra primului font grafic născut din colaborarea celor doi.
Evenimentul este primul din seria unor acțiuni de acest gen, prin care Fundația își propune să încurajeze toate formele de manifestare a creativității. Născută din credința că a învăța și a inova sunt principiile de bază ale progresului, FFFF respiră prin biblioteca, galeria și cafeneaua din mansarda de pe Brezoianu, nr. 4.
Dacă biblioteca Fundației și-a deschis din 2009 rafturile pentru cititorii însetați de lecturi despre comunicare, advertising, marketing și media, spațiul ce reunește cafeneaua și galeria urmează a fi lansat o dată cu vernisajul din 20 noiembrie. Sub numele Caffffe Creativa, locul va intra în geografia tuturor celor care dau creativității o formă tangibilă, urmând să găzduiască expoziții de fotografie, fonturi, jucării, cărți și multe altele.
„Fundația Friends For Friends susține cu mare entuziasm proiectul celor doi tineri designeri timișoreni, domnii Românu și Bechira, care în aceste vremuri grele ne aduc aminte că a face e, poate, cel mai important dintre lucruri. M-aș bucura ca acest lucru sa devină regula cu numărul 1 a creativitatii și vom susține în continuare orice inițiativă din domeniul creativității practice. Trisec e, din câte știu, una din primele familii de caractere autentic românești. Visez la ziua în care ziarul Libertatea îl va folosi pentru a-și înfrumuseța paginile, eventual în defavoarea unor imagini actualmente la putere.”, a declarat Sorin Trâncă, Creative Explorer FFFF.
Familia de caractere Trisec expuse în mansarda Friends for Friends vor putea fi vizionate de public până la începutul lunii decembrie.
Despre Fundația Friends for Friends
La sfârsitul lui 2008, Friends Advertising şi partenerii săi au urmat, după câţiva ani de aşteptare, o idee mai veche: Fundaţia Friends for Friends (FFFF).
Scopul FFFF este să ofere sprijin tuturor acelora care au o pasiune pentru creativitatea practică, cu accent pe identificarea şi formarea de resurse în domeniul leadership-ului creativ.
Primul proiect al fundației, Biblioteca FFFF, numără peste 750 de titluri din diverse domenii, de la design și marketing, la psihologie, sociologie și economia cunoașterii, titluri donate de fondatorii şi membrii echipei Friends, dar şi de clienţi, parteneri şi prieteni.