Prima ediție Think Food: Sectorul public, privat și social vorbesc despre alimentația la români

0

Think Food este o platformă nou lansată de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acesteia: sănătate şi nutriţie, cultură şi tradiţie, istorie şi antropologie, viitor şi digitalizare, mediu şi economie.

Pentru prima dată în România, peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectivă actuală asupra alimentației, într-o serie de evenimente organizate sub umbrela Think Food, de către Point Public Affairs, agenția de comunicare strategică și public affairs din GMP Group. Evenimentul are loc pe 28-29 ianuarie, la Impact Hub București.

Think Food Generic

Think Food își propune să ne ajute să înțelegem cum se raportează românii la hrană și aduce în atenție teme asupra cărora e bine să medităm: în ce măsură ne determină alimentația viitorul, de ce trebuie să țină cont companiile din această industrie, care sunt efectele asupra sănătății, cum comunicăm cu un consumator care are așteptări. Vă invităm la un ospăț de idei ca să descoperim împreună ce gândesc românii, cât de conștienți și cât de exigenți sunt”, spune Liliana Munteanu, inițiatorul proiectului și Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.

Programul și invitații celor două zile de conferințe

Miercuri, 28 ianuarie – Think Food Industry

În prima zi a evenimentului, asociații profesionale şi companii din industria alimentară vor discuta cu autorităţile din domeniu şi reprezentanţi ai clasei politice despre nevoile noului consumator și politicile alimentare. Printre subiectele în dezbatere se află: exigenţele noului consumator care dorește proaspăt, natural, fără adaosuri; strategiile de recâştigare a încrederii acestuia; vulnerabilităţile industriei; problemele certificării sau relansarea consumului susţinută de produsele interne.

Joi, 29 ianuarie – Think Food, Speak Food

Cea de-a doua zi, susținută de specialiștii din GMP Group, este dedicată comunicării în industria alimentară: Mihai Gongu, creative director GMP Advertising, Bogdan Nițu, director general Webstyler, Nadia Tătaru, director general Itsy Bitsy, Ioana Mănoiu managing partner GMP PR, Ana Maria Diceanu, Head of Crisis Communication GMP PR, și Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. Vom afla ce presupune comunicarea în advertising și în digital, cum se gestionează crizele sau cum putem să vindem rămânând onești.

Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru copii și părinți, va prezenta rezultatele studiului despre produsele alimentare considerate benefice pentru copii. Este primul studiu care pune în oglindă perspectiva celor care recomandă (medici, nutriționiști, educatori) versus perspectiva celor care cumpără, părinții.

Joi, 29 ianuarie – Think Food Inspiration

La final, Think Food va oferi publicului său „mâncare pentru minte” printr-o sesiune de discuții  cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.

Mai multe detalii despre program și speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.

Despre Point Public Affairs

Point Public Affairs este public affairs și agenția de comunicare strategică din GMP Group. A fost fondată în 2008 și are în prezent trei linii de business. Point Public Affairs oferă servicii de comunicare instituțională, lobbying, comunicare strategică și analize și cercetări de politici publice. Point Association Management oferă asociațiilor servicii complexe, de administrație, de reprezentare a intereselor și de comunicare. Point Connections reunește părțile interesate în dezbateri și campanii de comunicare pe subiectele fierbinți ale momentului.

Printre clienții Point se numără:  Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare ANBR, Romslot, Local American Working Group, Project Management Institute, Asociația pentru Pensiile Administrate Privat din România, Colegiul Farmaciștilor din România, Telekom, Provident, Heineken, MSD, OMV Petrom, Amgen. Din GMP Group mai fac parte: GMP Advertising, WEBSTYLER, GMP PR, Chapter 4 și GO Studio.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează