PREMIERĂ: De White Friday, 26 de ONG-uri și IMM-uri au ales servicii de comunicare plătite prin fapte bune

0

26 de organizații neguvernamentale și întreprinderi mici și mijlocii au solicitat serviciile de comunicare Rogalski Damaschin Public Relations  în cadrul programului White Friday. Inițiativa a introdus în premieră pentru piața românească de comunicare conceptul de Black Friday, transformându-l însă în White Friday, o ocazie pentru IMM-uri și ONG-uri să achiziționeze serviciile de comunicare doar cu fapte bune, prin redactarea unei pledoarii în favoarea cauzei organizației sau companiei.

Oferta Rogalski Damaschin PR

Cele mai multe aplicații au venit din sectorul neguvernamental, de la organizații care activează în educație, protecția mediului, sănătate sau integrarea socială a persoanelor vulnerabile. Întreprinderile mici și mijlocii care au optat pentru serviciile de comunicare ale Rogalski Damaschin Public Relations sunt din zona de alimentație și nutriție, produse cosmetice și servicii medicale.

Agenția a reușit ca în doar 24 de ore să epuizeze cele 10 pachete de servicii și a decis rapid să suplimenteze stocurile și să ofere serviciile de comunicare tuturor celor care s-au înscris.

 Cele mai populare servicii de comunicare au fost:

  • Digital PR & Social media (13 pachete)
  • Media relations & Public speaking (9 pachete)
  • Personal branding (3 pachete)
  • Crisis management (1 pachet)

Pachetele de servicii de comunicare achiziționate vor fi livrate până la data de 2 iunie 2015.

Programul White Friday va continua și anul următor, într-o variantă extinsă, care va include și implicarea altor furnizori de servicii pentru IMM-uri și ONG-uri, agenția rămând astfel fidelă misiunii sale de a crea un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine.

Pentru informații suplimentare vă rugăm contactați Dorian Ilie, dorian.ilie@rogalski.ro, 0743 12 12 35

Despre Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează