Premieră: BRAT face seminarii pe strategii media pentru principalele industrii de pe piață

0

Biroul Român de Audit Transmedia organizează seminarii specializate dedicate industriilor cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding. Primul seminar a avut loc pe 25 septembrie, la Hotel Hilton din Capitală și a fost dedicat sectorului financiar-bancar și de asigurări.

Pe 25 septembrie 2014, Biroul Român de Audit Transmedia a demarat seria de seminarii gratuite pentru specialiști în comunicare, marketing și branding din diverse industrii. Primul seminar a avut tema Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding și comunicare pentru domeniul financiar, bancar și al asigurărilor” și a avut loc la Hotel Hilton (Sala Marcu), din București reunind aproximativ 20 de participanți.

“O campanie de media este eficientă dacă folosește date de audiență exacte, indicatori de performanță adecvați și instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii: arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să își eficientizeze modul în care folosește bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS și MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziția specialiștilor pentru realizarea strategiilor de media și modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață. Accentul este pus pe utilitate, transparență, credibilitate, standardizare, măsurabilitate și eficiență”, a declarat pentru presă Arina Ureche, director general BRAT.

logo_bratÎn cadrul seminariilor, experții BRAT prezintă metode concrete prin care specialiștii cu atribuții manageriale în marketing, branding și comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media sau în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audiența, traficul și investițiile în publicitate, fie că este vorba de mediul online sau presă scrisă.

Următorul seminar va avea loc pe data de 16 octombrie, la București, și va fi dedicat sectorului bunurilor de larg consum, respectiv zonei produselor alimentare. Alte două seminarii de acest gen vor fi dedicate sectorului cosmeticelor și produselor de infrumusețare și celui de IT și Telecomunicații.

Despre BRAT:

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presă scrisă, online, radio și out-door). Măsurătorile și monitorizările BRAT sunt independente și transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanță cu normele internaționale. BRAT pune la dispozitia pieței de media și de publicitate indicatorii de performanță obținuți în urma auditului și a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează