Piste noi de biciclete in Bucuresti!

2

Primaria municipiului Bucuresti a anuntat ca a initiat un proiect destinat realizarii de piste de
biciclisti pe arterele din Capitala!

Via eurourbanism
„Potrivit unui comunicat transmis presei, se are in vedere dotarea arterelor si intersectiilor cu amenajari, semnalizari verticale si marcaje moderne specifice biciclistilor, benzi preformate adezive, inscriptii, extinderea si reconfigurarea instalatiilor de semaforizare in intersectiile dotate deja cu instalatii moderne de semaforizare, astfel incat sa satisfaca cerintele pentru dirijarea biciclistilor, extinderea si dotarea intersectiilor semaforizate cu tehnologie veche si cu uzura avansata a echipamentelor cu sisteme de semaforizare moderne, care sa cuprinda si semnalizarea specifica biciclistilor.

Suprafata totala a proiectului este de 62.280 mp si reprezinta domeniu public, valoarea totala a investitiei fiind de peste 24 milioane de lei, inclusiv TVA. PMB precizeaza ca s-au elaborat devize pe obiect aferente fiecarei categorii de lucrari. „Durata de realizare a investitiei este de 12 luni calendaristice. Ordinul de incepere a contractului va fi dat in momentul in care conditiile meteo o vor permite.”

(foto Florin Ghinda, 2009)

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

2 comentarii

  1. avatar

    Cred ca parerea biciclistilor bucuresteni e aprox unanima : sunt inutile traseele de pe trotuare. Nu sunt ok calitativ: nici dpdv a suprafetei de rulare, nici a rutelor alese. Macar pe niste sensuri unice sa fie trasate pe carosabil, de dorit ar fi prima banda de pe culoarele principale ale capitalei sa fie dedicata BUS-urilor si biciclistilor. Mai speram ! ( ??!!)

  2. avatar

    Da, in linii mari asa e! Dar este o provocare pista de bicicleta pe calea de rulare – pentru ca fara delimitare fizica soferii nu o sa prea respecte pista…

    Pe de alta parte sunt piste de biciclete in Bucuresti care sunt OK. E adevarat, nu sunt foarte multe asa…

Comentează