Peste 850 de CV-uri scanate. 70% relevante pentru joburile deschise

0

Ce planuri au companiile dupa participarea la cel mai mare târg de joburi Angajatori de TOP București.

Angajatori de TOP București a avut loc weekend-ul trecut, pe 25 și 26 octombrie la Sala Palatului din București. Ediția cu numărul 27 a târgului de joburi a reunit 130 companii de renume din Capitală care au oferit peste 6.000 de joburi, poziții pentru profesioniști și programe de internship & trainee, astfel încât fiecare candidat care a participat la eveniment a avut ocazia să își găsească minim o oportunitate de carieră din domeniul lui de interes.

 

  • Peste 000 de vizitatori în cele 2 zile ale evenimentului;
  • Peste 850 de CV-uri scanate de companiile prezente;
  • 300 de persoane au participat la cele 25 de workshopuri & conferințe;
  • 15 speakeri interanționali și locali.

Peste 8.000 de vizitatori au fost prezenți în cele două zile de eveniment pentru a interacționa cu angajatorii prezenți și a aplica la jobul dorit prin intermediul CV-ului Barcode direct la standul companiei de care au fost interesați. Conform statisticilor, în cele două zile au fost companii care au avut și peste 850 de CV-uri scanate dintre care, din discuțile pe care le-am avut cu angajatorii prezenți, peste 70% au fost relevante pentru cerințele joburilor deschise. În următoarea perioadă, angajatorii vor analiza CV-urile candidaților și îi vor contacta pentru un prim interviu daca profilele lor se potrivesc cu cerințele joburilor.

1.300 de persoane au participat la cele 25 de workshopuri & conferințe. Speakerii au abordat subiecte precum inteligența emoțională la locul de muncă, cum să îți construiești brand-ul personal sau cum va arăta CV-ul viitorului, menite să ajute participanții în dezvoltarea lor profesională și personală.

Un alt punct de interes pentru viztatori a fost zona confeințelor IT din cadrul TechTalks unde s-au reunit pasionații de tehnologie pentru a interacționa cu cei 15 speakeri interanționali și locali. Sesiunile tehnice au cuprins 4 confeințe IT dedicate profesioniștilor și 6 TechLabs unde juniorii și nu numai au luat parte la rezolvarea unor studii de caz și au dezbătut discuții pe subiecte precum Java, Telecomunicații, Big Data și altele.

Profilul candidaților care au participat la târgul de carieră Angajatori de TOP variază de la profesioniști cu peste 5 ani experiență, persoane cu experiență middle-level la candidați entry level și studenți. Majoritatea au venit la eveniment pentru ofera de joburi în București dar au fost atrași și de workshopuri & conferințe și consilierea gratuită în carieră. Vizitatorii au căutat oportunități de carieră în domenii precum Contabilitate-Finanțe, IT&C, Inginerie, BPO&Customer Support, Management-Consultanță, Marketing&PR, Resurse Umane și Vânzări.

Printre companiile care i-au atras cel mai mult pe vizitatori se număra: Groupe Renault România, TELUS International Europe, BRD, Digi | RCS & RDS, British American Tobacco, Raiffeisen Bank, Huawei, Valoris Center, Deloitte, Societe Generale European Business Services(SG EBS), Veeam Software, Medicover, Harman, Arctic, Genpact, Bertrandt Bucharest, Siemens etc.

Ce spun companiile despre experiența Angajatori de TOP București din această toamnă?

“Participarea la târgul de joburi de la București a fost un câștig pentru compania noastră, considerând numărul important de CV-uri colectate. Mai mult, posibilitatea de a interacționa nemijlocit cu cei aflați la debutul carierei ne-a ajutat să cunoaștem mai bine așteptările lor de la un loc de muncă, ce parcursuri profesionale își proiectează, cum ne percep și ce își doresc de la noi – Digi | RCS & RDS. A fost, în mod cert, una dintre cele mai bune experiențe de recrutare și popularizare a brandului nostru de angajator. Le mulțumim organizatorilor pentru implicare și sprijinul oferit și, în egală măsură, tuturor celor care, aflându-se în căutarea unui loc de muncă, au fost și sunt dornici să ne cunoască” Camelia Maria, director HR al Grupului DIGI |RCS & RDS.

“Ne propunem să angajăm în principal software engineers atât pe back, cât și pe front-end, în special cu abilități de comunicare în limba franceză. Obiectivul nostru de recrutare este de cel puțin 200 de persoane.” – Alexandra Maxim, HR Specialist – CGI

 

„În urma participării la Angajatori de TOP București, vrem să ocupăm pozițiile disponibile din cadrul companiei, în special cele entry-level. La fel ca în fiecare an, la eveniment am întâlnit mulți candidați cu potențial, care se pliază profilului nostru și sunt sigură că vom reuși să acoperim o parte din job-urile pe care le avem deschise. Pe lângă oportunitatea de a interacționa direct cu publicul nostru, participarea la eveniment ne-a ajutat cu siguranță la awareness.” Iulia Șomoiag, Marketing Coordinator –Valoris Center

„Toate CV-urile vor fi analizate de către HR și echipele de management. În funcție de analiza profilelor condidaților vor fi redirecționați către poziții compatibile, așadar candidații vor fi contactați și programați la interviu.”Ionel Micu, Manager – SNC Lavalin

„Ca agenție prezentă pe piață de mai mult de 15 ani, specializată în inginerie și IT, suntem  în permanentă căutare de talente. Angajatori de TOP este un eveniment consacrat și o sursă bună de a recruta viitori angajați.”  Silvia Tănase, Organizations Manager – Organisation Consulting Prod

„Ne face plăcere să participăm în fiecare an la Angajatori de TOP. Este cel mai popular eveniment care aduce la standul companiei candidați de calitate și potriviți pentru echipele Nobel. Abia asteptăm ediția următoare!”  Alice Goriță, HR Specialist – Nobel

Pentru persoanele care nu au reușit să ajungă la ediția din București, oportunitățile de carieră continuă online în următoarea ediție Angajatori de TOP Virtual, pe www.hipo.ro, care se va desfășura în perioada 4-24 noiembrie. Candidații pot participa gratuit la Angajatori de TOP Virtual, aceștia trebuie să își creeze un cont sau să își actualizeze CV-ul pe www.hipo.ro, iar ulterior vor putea vizita standurile online ale companiilor, pot vizualiza joburile disponibile şi cerinţele solicitate de angajatori, respectiv pot aplica la joburi şi se pot înscrie la seminarii online (webinarii).

Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie românească de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding. În cei 13 ani de experiență, Catalyst a devenit cunoscută pentru unele dintre cele mai mari proiecte și evenimente din domeniu, precum :

  • hipo.ro, singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare;
  • Angajatori de TOP, cel mai mare târg de carieră din România, care are loc de două ori pe an, în București, Timișoara și online, pe hipo.ro;
  • DevTalks, eveniment care reunește 2.000 de profesioniști IT pasionați de Web, Java, Security, Big Data & Cloud, DevOps, Emerging Tech, Product Management, Digital Transformation, Mobile, QA&Testing și SAP
  • Top Talents România, program care identifică și premiază cei mai valoroși 250 de tineri români;
  • Studiul Cei mai doriți angajatori, cel mai cuprinzător instrument de pe piață, care măsoară gradul de atractivitate al brandurilor de angajatori, precum și așteptările pe care candidații le au de la aceștia.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.