Peste 500 de copii vor vizita fabrica Danone din București în săptămâna “Școala Altfel”

0

În săptămâna “Școala Altfel”, program derulat între 6 și 10 aprilie 2015, peste 500 de copii de la 3 grădinițe și 14 școli din capitală vor vizita fabrica Danone, prin programul „Vino acasă la Danone”.

În cadrul vizitelor în fabrica Danone din București copiii află mai multe informații despre cum compania produce iaurturi de cea mai bună calitate și învaţă despre drumul laptelui de la fermele partenere românești până la fabrică, despre cum se transformă laptele proaspăt în iaurt, dar si despre cât de importantă este o alimentație sănătoasa zilnică.

Danone 1_low rez

Danone a crescut constant în cei 16 ani de când produce iaurt în România şi în tot acest timp a contribuit şi la creşterea şi dezvoltarea comunităţii. Prin participarea la  programul “Școala Altfel”, vrem să promovăm o alimentaţie echilibrată şi sănătoasă, fiind bine cunoscut faptul că obiceiurile alimentare se formează încă din copilărie, iar educaţia în acest sens trebuie să înceapă de timpuriu. În decursul acestor întâlniri interactive, ne propunem să îi învățăm pe copii despre beneficiile iaurtului și principiile unei alimentaţii echilibrate, atât de importantă pentru o creștere sănătoasă”, explică Cristina Popescu, Director Comunicare Danone România.

Proiectul vizitelor pentru copii în fabrică a început în anul 2012, când compania a lansat programul „Vino acasă la Danone”. În decursul acestor vizite copiii degustă laptele proaspăt folosit la producerea iaurtului și pot urmări cum se produc zilnic peste 1 milion de iaurturi simple, cu fructe sau cu cereale, pentru toate gusturile.

Până acum peste 5000 de copii au trecut poarta fabricii din Colentina ca să descopere magia din spatele unui pahar de iaurt.

Danone România

Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în întreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează