Pentru al doilea an consecutiv, Lidl şi Poliţia Rutieră Română dau „Verde la educaţie pentru circulaţie”

0

După succesul înregistrat în 2013,  Lidl organizează pentru al doilea an consecutiv cea mai amplă campanie de educație rutieră, sprijinită de Poliția Rutieră Română – „Verde la educaţie pentru circulaţie”. Pe 20 septembrie, de la ora 10:00, toți copiii cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani sunt invitați să participe la o lecție interactivă de circulație rutieră, care se desfășoară simultan în toate parcările magazinelor Lidl din țară.

 Verde la educatie pentru circulatie_editia 2013

Față de anul precedent, numărul accidentelor de circulație în care au fost implicați cu vinovăție copii – între 4-14 ani, pietoni – este în scădere. Campaniile sociale care au ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor pot contribui la conștientizarea acestei probleme, la informarea celor mici  și, pe termen lung, la scăderea numărului de accidente. Numai anul trecut, la proiectul Lidl „Verde la educație pentru circulație” au participat peste 10.000 de copii, care au plecat de acolo cu lecții învățate, dar și cu materiale informative despre acest subiect.

Astfel, în primele opt luni ale acestui an s-au înregistrat 288 accidente, în urma cărora a rezultat decesul a 30 de copii și rănirea gravă a altor 261, comparativ cu 319 accidente înregistrate în 2013 în aceeași perioadă.

Pentru a trage un semnal de alarmă asupra acestei probleme şi a reduce și mai mult numărul accidentelor rutiere în care sunt implicați copiii, Lidl continuă colaborarea cu Poliția Rutieră Română și organizează pentru al doilea an consecutiv campania „Verde la educaţie pentru circulaţie”.

În 180 de locaţii din ţară şi în fiecare judeţ, reprezentanţii Poliţiei Rutiere Române vor fi alături de cei mici pentru a-i învăţa pe aceştia cum pot să devină pietoni responsabili. Cursul are o parte teoretică, în cadrul căreia copiii vor învăța toate detaliile legate de semnele de circulație și cele mai importante reguli de care trebuie să țină cont atunci când doresc să traverseze. Ulterior, cei mici vor fi introduși într-un orășel miniatural, pentru a pune în aplicare toate cunoștințele acumulate. Toți copiii prezenți vor fi premiați de către Lidl și reprezentanţii Poliţiei Rutiere Române.

„Continuăm campania de responsabilizare a copiilor, dar şi a părinţilor deopotrivă, pentru a trage un semnal de alarmă asupra riscului la care sunt expuşi cei mici atunci când circulă singuri pe stradă, fără a cunoaşte regulile de circulaţie. Faptul că în acest an numărul accidentelor rutiere în care au fost implicați copii a scăzut ne demonstrează că eforturile noastre pot aduce rezultate încurajatoare. Toţi cei care doresc să participe la acest curs interactiv, susținut de către reprezentanții Poliției Rutiere Române, sunt aşteptaţi în parcarea oricărui magazin Lidl din țară, pe 20 septembrie, de la ora 10:00.”, declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

„Apreciem inițiativa Lidl România, pe care continuăm să o sprijinim și în acest an. Pentru Poliția Română, prevenirea accidentelor rutiere este o prioritate. Considerăm că este necesar ca orice copil să înveţe şi să respecte regulile de circulaţie, pentru a preîntâmpina situații nefericite. Sperăm ca acest proiect să-i ajute atât pe copii, cât şi pe părinţi să conștientizeze importanța semnelor de circulație.”, declară reprezentanţii Poliției Rutiere Române.

Astfel, părinţii sunt aşteptaţi împreună cu cei mici sâmbătă, de la ora 10:00, în parcarea oricărui magazin Lidl, pentru a asista la acest curs antrenant, în cadrul căruia copiii vor învăța cum să circule și să traverseze corect.

Verde la educatie pentru circulatie

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează