Noutate Angajatori de TOP Bucureşti: Interviuri in cele doua zile ale evenimentului cu o parte dintre reprezentanţii celor 100 de companii participante

0

Noutate Angajatori de TOP Bucureşti: Interviuri in cele doua zile ale evenimentului cu o parte dintre reprezentanţii celor 100 de companii participante.

Peste 4000 de oportunităţi de carieră la Angajatori de TOP Bucureşti!

În luna octombrie se desfășoară cea de-a 19 a ediție a celui mai mare târg de carieră dedicat profesioniștilor și tinerilor – Angajatori de TOP Bucureşti. Cei care sunt în căutarea unui job sau vor să afle care este situaţia actuală pe piaţa forţei de muncă, pot vizita evenimentul în perioada 22-23 octombrie octombrie, la Sala Palatului, unde pot aplica la peste 4000 de oportunități și programe de internship, deschise în cele 100 de companii.

În plus, participanții pot interacționa cu unii dintre cei mai doriți angajatori, la ediţia din Bucureşti fiind prezente companii din domenii multiple, care recrutează candidați din toată țara, dar care oferă și programe internaționale de carieră. Vizitatorii vor putea alege dintr-o multitudine de poziții deschise, potrivite pentru toate nivelele de experiență, în departamente variate, de la IT/Tehnic până la Producţie, Inginerie, R&D (Research&Development), Marketing, Achiziţii, Financiar – Contabilitate, Audit&Taxe, Logistică sau Vânzări. Ediția aceasta vine și cu o noutate: posibilitatea candidaților de a discuta cu o parte dintre reprezentanții companiilor în cadrul unui interviu, chiar în zilele Angajatori de TOP.

Vizual-ADT
Printre oportunitățile de carieră 50% dintre joburi sunt dedicate candidaților entry-level, 28% sunt poziții middle-level, în timp ce 18% sunt poziții senior-level pentru profesioniștii cu peste 5-7 ani experiență. 5% dintre pozițiile de la Angajatori de TOP Bucureşti sunt programe de internship&trainee adresate studenților sau absolvenților aflați la început de carieră.

Oportunități de carieră internaționale.

Oportunități interesante îi așteaptă inclusiv pe cei care își doresc o carieră la nivel internațional sau care vor să facă o schimbare și vor să se dezvolte profesional într-un mediu cultural diferit. Aproximativ 39% dintre angajatori pun la dispoziție poziții internaționale, fie că acestea sunt pe o durată limitată de timp sau permanente. Câteva dintre aceste companii sunt: METRO SYSTEMS România, Misys Financial Software, BCC (IT outsourcing), G2 Travel, Stefanini Romania, Allianz Worldwide Partners România, DB Schenker Global Services Europe, Da Vinci Engineering GmbH, InCrys, Luxoft Romania, Unilogic Information Technology Ltd. (Betologic), Temenos, BearingPoint Romania, TELUS International Europe.

Noutatea ediției cu numărul 19 Angajatori de TOP Bucureşti?

Noutatea ediției din această toamnă, constă în posibilitatea candidaților de a participa la interviuri cu o parte dintre reprezentanții companiilor în cele două zile, pe 23-24 octombrie. Acest lucru va fi posibil într-un spațiu special amenajat în cadrul evenimentului de carieră Angajatori de TOP. De exemplu, dacă un candidat este interesat de o poziție oferită de companiile prezente, iar compania respectivă apreciază că este un candidat potrivit, candidatul va fi invitat la o discuţie în cadrul unui interviu. În urma acestui interviu, el poate fi mai aproape de a obţine jobul dorit. Aproximativ 25% dintre joburile deschise de companiile participante sunt acoperite în urma participării la Angajatori de TOP, iar în urma statisticilor, in medie, o companie iniţiază discuţii, în vederea recrutării, cu 20 – 50 de candidaţi pe care i-a intalnit la eveniment.

În ceea ce privește departamentele în cadrul cărora există poziții disponibile, cele mai multe oportunități de carieră se regăsesc în IT/tehnic și inginerie. Peste 18% dintre joburile deschise sunt în aceste departamente. În plus, cei care se află în căutarea unui job la Angajatori de TOP București au posibilitatea să aplice la pozițiile deschise în departamente precum: Financiar&Contabilitate, Relaţii Clienţii, Vânzări, Achiziţii, Marketing, Administrativ, Taxe&Audit, R&D, Juridic, Logistică, Producţie, Inginerie etc

Orașele în care companiile recrutează. Chiar dacă evenimentul se desfășoară în Bucureşti, companiile prezente caută candidați din toată țara, unele dintre acestea oferind pachete de relocare pentru viitorii angajaţi. Câteva dintre orașele unde companiile fac recrutări sunt: București, Timişoara, Sibiu, Alba-Iulia, Braşov, Iaşi, Cluj-Napoca, Oradea, Ploieşti, Piteşti Deva, Piatra Neamţ, Arad etc.

„TELUS Internaţional va veni la Angajatori de TOP cu posturi disponibile atât pentru România, cât şi pentru locaţiile din Bulgaria. Posturile sunt în proporţie de 90% entry level pe domenii de customer care, suport tehnic, gaming support şi financial support, pe diferite limbi străine.” – Ligia Badea, Recruitment and Sourcing Manager TELUS International Europe.

„Participarea la Angajatori de Top a devenit o tradiție pentru InCrys. Evenimentul din primăvară ne-a permis ocuparea eficientă a locurilor din programul de internship, iar în această toamnă ne propunem să descoperim cât mai mulți candidați talentați, mai ales din sfera de infrastructură, DevOps șTestare.” – Luciana Nicolae, Senior IT Recruiter InCrys.

„Kaufland România continuă expansiunea și în această toamnă, unde ne propunem să atragem tinere talente prin cele peste 25 de oportunități de dezvoltare deschise în peste 100 de magazine, 2 centre logistice dar și din departamentele sediului nostru central din România. Încurajăm și susținem oportunitățile ce contribuie la o carieră de succes dedicate tinerei generații iar în această direcție echipa noastră așteaptă cu interes evenimentele Angajatori de TOP din București și Timișoara” – Laura Iancu, HR Director Kaufland România.

Accesul la târg se desfășoară pe baza CV-ului Barcode. Pentru a facilita procesul de recrutare și modalitatea de aplicare la joburile de la târg, a fost introdus conceptul de CV Barcode. Candidații trebuie să își facă un cont pe platforma www.hipo.ro, în cazul în care nu au deja unul, unde să completeze datele personale și experiența de muncă. Apoi, vor putea genera un CV Barcode pe care îl vor printa într-un singur exemplar. CV-ul Barcode poate fi utilizat pentru a aplica la toate pozițiile deschise în cadrul Angajatori de TOP, fiind înregistrat la stand și salvat în baza de date a companiilor de la Angajatori de TOP. Aceștia vor analiza CV-urile aplicanților și vor reveni ulterior către candidații care se potrivesc profilului căutat.

Câteva dintre companiile care au confirmat prezența la Angajatori de TOP Bucureşti: Adecco, Microsoft, Misys Financial Software, Wipro Business Process Services, Xerox, Kaufland România, KFC, McDonald`s România, Stefanini România, Urgent Cargus, Temenos, Societe Generale European Business Services, Intralinks, Allianz Worldwide Partners, Computer Generated Solutions România, TELUS Internaţional Europe, BearingPoint România, TELEKOM ROMÂNIA, METRO SYSTEMS România, Arcelor Mittal, Automatic Data Processing (ADP) România, Luxoft România, UTI Group, BCR, Genpact, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, Vodafone Shared Services România, WNS România, 1&1, NN Asigurări de Viaţă, DB Schenker SSC, Dell, SNC Lavalin, Groupama, Carrefour, Amoma.com, OTP Bank România, Accenture, DB Global Technology, Ericsson Telecommunications România, Federal Mogul Motorparts, Grup Renault România, Teamnet Internaţional, Raiffeisen Bank etc.

Accesul în cadrul Angajatori de TOP Bucureşti este gratuit și va fi permis joi, 22 octombrie, în intervalul 10.00-18.00, iar vineri, 24 octombrie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului.

Pentru detalii despre eveniment, precum și lista completă a companiilor expozante în cadrul Angajatori de TOP Bucureşti, poate fi accesată secțiunea dedicată târgului de carieră de pe platforma www.hipo.ro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează