Noi programe internaționale de training în sprijinul companiilor din România

0

Doar 34% dintre companii au tehnologia, procesele operaționale și suportul organizațional pentru a-și pune în practică eficient strategiile digitale și, ca urmare, au puține șanse să înțeleagă comportamentul online al clienților lor și în ce mod strategiile și tacticile digitale pot genera succes, arată ultimul studiu comandat de Accenture și realizat la nivel global de Forrester Research.

IM1

Oportunitățile de creștere și păstrare profitabilă a clienților vin însă din zona digitalului si mai ales, a managementului experienței clienților. Îmbunătățirea calității experienței clienților a fost declarată ca prioritate strategică atât în zona B2B, cât și pentru segmentele B2C. Chestionați să răspundă cum vor face acest lucru, profesioniștii din segmentele B2B pun pe primul loc îmbunătățirea experienței online (58%), a experienței multicanal (56%) și a acelora realizate prin call center (53%). Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing oferă noi alternative companiilor din România să găsească soluții de creștere profitabilă în 2016 cu noi traininguri și programe de certificare internațională: strategie digitală, managementul experienței oferite clienților (Customer Experience) și evaluarea și monitorizarea performanței (Mastering Metrics). România are tot mai mulți profesioniști care se pregătesc sau care au absolvit programe de certificare internațională în marketing și dovedesc că sunt competitivi, atât în țară cât și în străinătate.

În ianuarie 2016, Institutul de Marketing lansează noua serie de cursuri de strategie digitală. Vom începe cu un maraton de ateliere și weekenduri intensive cu tutori din România și din Marea Britanie. Red Barrington va susține pe 15 ianuarie, de la ora 18:00 și un curs deschis pentru profesioniștii de marketing din România.

„Strategia digitală este un “must have” – spune Sarbrina Mitu, Marketing Expert SAP România, cursantă a Institutului de Marketing pentru programul de certificare profesională al Chartered Institute of Marketing. „ Companiile care au o prezență online au și obiective clare astfel că își doresc creșterea vizibilității, atragerea de noi clienți sau noi parteneri de afaceri. Dar nu orice prezență “online” înseamnă și un succes. Fără o strategie corect construită și adaptată particularitătților modelului de business, putem cheltui niște bugete semnificative fără a obține rezultatele dorite.”

Cursanții sunt în general practieni cu experiență în marketing sau domenii conexe, care doresc să se perfecționeze și să se dezvolte ca profesioniști și nu puțini lucrează în străinătate.  Digitalul îți oferă un insight fantastic, de-acum nu mai e pe ghicite”, explică Irina George, absolventă a programului de certificare CAM în 2014, care lucrează acum în Marea Britanie.

Un program de training și certificare durează, în medie, între șase luni și un an pentru un program de certificare scurt și se poate extinde până la doi ani pentru programele avansate. Taxa de curs este de 650 lire de lire pentru un program de certificare de trei sau șase luni, la care se adaugă taxele de examinare. Candidaţii pot solicita informaţii referitoare la procedurile de examinare ale CIM, taxe şi cursuri, Institutului de Marketing, a cărui pagină oficială o puteţi accesa aici.

Între profesioniștii certificați internațional în România de către Chartered Institute of Marketing (CIM) se află nume cunoscute în domeniu precum Aneta Bogdan (Brandient) sau Oltea Belciuganu (CEC).  Numărul de profesioniști certificați în marketing, dar și în marketing digital, a crescut constant în ultimii ani, ca și numărul celor care au ales să lucreze în străinătate, bucurându-se de succes, ca absolvenți ai acestor cursuri.

***
Chartered Institute of Marketing (CIM)
este cea mai mare asociație a marketerilor din Europa, cu peste o sută de ani de existență. CIM trasează standardele profesionale în domeniu, dezvoltând și actualizând permanent programele de studiu în funcție de dinamica pieței muncii și de cerințele venite din partea angajatorilor.

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în Romania tututor marketerilor interesați de performanță profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing). Periodic, Institutul oferă acces la resurse de marketing, dar și webinare pe teme de interes din domeniu. Cei interesați pot găsi mai multe informații pe site-ul dedicat, www.institutuldemarketing.ro, dar și pe portalul de resurse Marketing Focus, www.marketingfocus.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează