Masa Critica Bucuresti / Plimbare cu bicicletele 29 aprilie / Parcul Izvor

1

Cand? 29 aprilie in intervalul 18:30 –  21:30

Unde? Bucuresti, Parc Izvor (la statui)

Mai multe informatii pe contul de Facebook al evenimentului.

Ce este Masa Critica?

“Masa Critică este o plimbare în masă cu bicicletele, care are loc de obicei în ultima zi de vineri a fiecărei luni, în mai multe orașe de pe glob. Masa Critică nu este condusă de nimeni, și nu are nici un mesaj oficial, cu toate că este în general înțeleasă ca un efort de a promova mijloacele alternative de transport (nemotorizate) și de a atrage atenția asupra problemelor de siguranță a celor ce folosesc forme de transport nemotorizate atunci când sunt nevoiți să împartă drumul cu traficul motorizat. Participanții se întâlnesc într-un loc și la o oră prestabilită pentru a se bucura de siguranța și de compania pe care le-o oferă mersul în grup pe străzile orașului, cauzând în mod intenționat o ușoară și temporară perturbare a traficului. Filosofia generală din spatele acestui eveniment este exprimată în sloganul „Noi nu blocam traficul; noi facem parte din trafic.”

Evenimentele de tip Masa Critică sunt auto-organizate, noncomerciale și noncompetitive, și operează printr-o luare de decizii informală, „prin difuzie”, independent de conducători. De asemenea, acestea sunt adesea neoficiale, fara autorizații de la autoritățile municipale. De obicei sunt stabilite dinainte doar data, ora și locul întâlnirii. În unele orașe, traseul, punctul de final, sau anumite puncte de atracție de pe traseu sunt stabilite dinainte. Participanții demonstrează avantajele mersului pe bicicletă în orașul respectiv și pun în evidență modurile în care autoritățile nu se ridică la așteptările cicliștilor în termeni de siguranță și facilități.”

Sursa: wikipedia.org

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.