Marketingul legat de o cauza – dezbatere Societal

0

Daca e marti, dezbatem… despre Maketingul legat de o cauza. Dezbatere va fi moderata de Tea Vasilescu si Emilia Carata (proiectul CharityGift.ro)

Anul aceasta Martisorul vine cu o cauza!

Simbol al sosirii primaverii, Martisorul este cunoscut astazi si ca un semn al sentimentelor filantropice. Constienti de realitatile sociale si de mediu in care traim, simtim nevoia sa oferim colegilor si celor dragi nu doar acest talisman al renasterii naturii ci si un simbol al implicarii noastre sociale.

Care sunt cadourile care au o valoare adaugata sociala si cum le putem gasi?

Principala oferta vine din partea firmelor care utilizeaza tehnici de marketing legate de o cauza (Cause Related Marketing). Aceste tehnici prevad donatii in favoarea unor proiecte care au ca scop rezolvarea unor probleme majore de sanatate (cancer, SIDA), care afecteaza copiii (violenta in familie, saracie, carente educationale) sau sunt legate de mediu (deforestare, dezastre naturale). Sumele donate sunt stabilite in functie de vanzarile realizate.

La dezbaterea de marti vom raspunde impreuna la urmatoarele intrebari: Cum se construieste o strategie de marketing legat de o cauza? Cat de benefica este aceasta pentru societate? Care este satisfactia adusa consumatorului? Care sunt avantajele firmelor? Dar ale ONG-urilor?

Si pentru a ramane in spiritul dezbaterii, vom oferi martisoare realizate de grupul Rudolf pentru a ajuta 6 copii orfani de la Valea Plopului.

Pentru inscrierea la dezbaterea de marti, 1 martie, va rugam sa ne scrieti pe adresa contact@reper21.org, specificand prenumele si numele, denumirea ONG-ului si rolul dvs in cadrul organizatiei (membru, angajat, voluntar etc.)

Dezbateri organizate de Societal (www.societal.ro)

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează