Managementul timpului la o nouă ediţie Weekend Seminar

0

În luna februarie, Akcees a iniţiat o serie de tineri entuziaşti în tainele managementului de proiecte în cadrul programului de training Weekend Seminar. Seria de evenimente continuă în luna martie şi abordează de această dată ca subiect managementul timpului. Cu sprijinul BRD Groupe Société Générale, participarea la eveniment este gratuită, iar tinerii care doresc să înţeleagă cum pot deveni mai organizaţi, mai eficienţi şi mai productivi pot aplica prin completarea formularului de înscriere disponibil online la akcees.ro/seminar

Pe 15 şi 16 februarie participanţii Weekend Seminar au avut ocazia să acumuleze competenţe de management de proiect prin metode de educaţie non-formală. Pe parcursul celor două zile ale evenimentului, participanţii au învăţat cum să conducă propriile proiecte pentru a atinge obiectivele stabilite şi au pus în practică noţiunile teoretice prin jocuri aplicate şi studii de caz interactive.

Bianca Baicea,şef serviciu proiecte HR BRD Groupe Société Générale, şi Mike Costache,filantreprenor, au fost alături de cei 30 de participanţi şi au completat cu sfaturi din experienţa lor programul de training dezvoltat de Irina Scarlat, Vice-Preşedinte Executiv Akcees şi trainer profesionist cu o experienţă de peste 6 ani în managementul proiectelor din diferite domenii.

„Util, plăcut, centrat pe nevoile tinerilor. Evenimentul mi-a plăcut foarte mult şi consider că am învăţat enorm de multe lucruri pe care sunt sigur că o să le pun în aplicare curând”, a declarat la final unul dintre participanţii la eveniment.

banner ws tm 300x250-01Sesiunile de training marca Weekend Seminar continuă! Dacă ediţia din februarie a vizat dezvoltarea competenţelor de management de proiect, pe 14 şi 15 martie participanţii vor învăţa cum să folosească timpul în favoarea lor, cum se stabilesc priorităţile, dar şi cum pot gestiona orele pe care le au la dispoziţie în mod eficient.

De această dată sesiunea de training va fi susţinută de Alexandru Băleanu, trainer BRD Groupe Société Générale şi va urma aceeaşi reţetă de succes: cunoştinţe teoretice aplicate prin workshop-uri interactive şi lucru în echipă, alături de invitaţi speciali, persoane cu o activitate intensă care le vor împărtăşi participanţilor secrete din propria experienţă.

Alexandru are o experienţă de 11 ani în customer care, vânzări, comunicare şi management, dobândită în companii importante din România. În ultimii 5 ani, el a livrat numeroase traininguri, în principal pe abilităţi de tip „soft”, fiind implicat însă şi în proiecte tehnice. Având la bază studii economice în cadrul Academiei de Studii Economice, Alexandru a participat şi la diferite proiecte adresate studenţilor şi tinerilor în general, cum ar fi: GROW, Training New Talents, 360 Career Event, împreuna cu BEST Bucureşti, şi alte organizaţii.

 „Când am pornit această mini-academie de traininguri pentru studenţi, alături de Akcees, am avut ca primă prioritate să dezvoltăm angajabilitatea tinerilor cu potenţial. Împreună putem să contribuim la dezvoltarea de competenţe practice, specifice business-ului, ce trebuie să însoţească cunoştintele teoretice şi care să-i ajute în primii paşi din viaţa profesională. Ne bucură enorm succesul pe care sesiunile susţinute până în prezent l-au avut, iar dovada acestui lucru este chiar numărul record de aplicaţii, pentru fiecare ediţie.

Prin această implicare directă a angajaţilor BRD, putem să oferim studenţilor, care acum se confruntă cu un mediu din ce în ce mai competitiv,  câteva atuu-uri pentru construirea unei cariere de succes. Împărtăşirea din experienţa acumulată în BRD este o datorie morală faţă de tânăra generaţie, o responsabilate a companiei, dar şi la nivel personal, ca profesionişti cu experienţă. Astfel, putem să avem o valoare adaugată la construirea viitorilor antreprenori şi specialişti de succes.”, a declarat Adela Jansen, Director Executiv Resurse Umane, BRD Groupe Societe Generale.

Weekend Seminar este proiectul Akcees care urmăreşte dezvoltarea de competenţe şi abilităţi prin metode de educaţie non-formală şi se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. Următoarea sesiune de training se va desfăşura pe 14 şi 15 martie la sediul Fundaţiei Româno-Americane şi va fi dedicată managementului timpului. Participarea la eveniment este gratuită, iar înscrierile se realizează online prin completarea formularului disponibil la akcees.ro/seminar.

Aplicaţiile sunt deschise până luni, 4 martie, iar rezultatele finale ale procesului de selecţie vor fi comunicate participanţilor vineri, 8 martie.

Weekend Seminar este un eveniment organizat cu sprijinul sponsorului principal BRD Groupe Société Générale şi al partenerilor media The Money Channel, Business Woman, România Liberă, Wall Street, Cariere Online, IQAds, Ejobs, BusinessLive.ro, Startups.ro, Comunicatedepresă.ro, România Pozitivă, Edu-Tim, Studenţie.ro, Evenimente Studenţeşti, Hipo, Business-Edu.ro, Ştiri ONG, Studentul.Info, Online Student, Academic Link, Bancherul.ro, SMARTfinancial.ro.

Susţinem şi ne susţin: Senatul Studenţilor ASE Bucureşti, Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Edmundo, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), ASCIG, Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti (ASUB), Asociaţia Europeană a Studenţilor la Drept (ELSA) , Inspire Business, VWI Estiem.

WS TM A3-01

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează