Mâine începe Business Days la București!

0

În perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucureşti cea de-a 13-a ediţie din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, aşa cum arată şi motto-ul acestora, să ofere „inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”.

Bucureşti Business Days, cel de-al patrulea şi ultimul eveniment din serie organizat în acest an, va fi găzduit de Universitatea Româno-Americană. Sunt aşteptaţi la eveniment peste 800 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri şi specialişti.

Pentru prima oară la evenimentele Business Days, în cadrul ediţiei de la Bucureşti va fi pus în dezbatere subiectul educaţiei în România. Se va pune accent pe modalităţile concrete şi inovative prin care mediul de business se poate implica în revigorarea sistemului educaţional.

“Business Days este o platformă de interacţiuni între oameni de afaceri din toată ţara. Prin evenimentele organizate până acum, am atins un număr de peste 10.000 de participanţi, în special antreprenori, manageri, specialişti, consultanţi şi liber profesionişti. După 3 ani şi jumătate şi 12 ediţii de succes organizate în cele mai importante oraşe din România cu influenţă regională sau naţională, avem o imagine de ansamblu asupra mediului antreprenorial din ţara noastră, ceea ne permite să venim la Bucureşti, în decembrie, cu o versiune îmbunătăţită a ceea ce a fost Business Days până acum”, spune Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

BDIMG_4971

Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe cinci paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;

Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva;

* Prezentări key-note – sesiuni speciale, la care sunt invitaţi key-note speakeri şi care sunt centrate pe teme de maximă importanţă pentru succesul afacerilor: excelenţa în relaţia cu clienţii, antreprenoriat – reguli de aur pentru performanţă, inovaţia şi creativitatea ca şi factori diferenţiatori, leadershipul şi managementul eficient al echipelor.

Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea întâlnirilor la eveniment este facilitată prin aplicaţia mobilă meet me, utilizată de  participanţii interesaţi de a face matchmaching la locul evenimentului.  Aplicaţia meet me dezvoltată de organizatori permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume.

Start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.

logo_alb_pe_albastru_buc

Pentru înscrierea la eveniment, până la ora 23:59 în data de 24 noiembrie 2013 este în vigoare promoţia de tip early-bird, prin care este oferită o reducere de 15% pentru orice tip de acces. Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://bucuresti2013.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Cristian Secoşan, Camelia Şucu, Mişu Negriţoiu, Cornel Marian, Florin Talpeş, Gabriella Pacso, Silviu Hotăran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Adrian Florea, Ruxandra Băndilă, Adrian Cioroianu, Mru Patel, Felix Pătrăşcanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Dragoş Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Mircea Albulescu şi mulţi alţii.

–––

Bucureşti Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: Universitatea Româno-Americană, IBM,Raiffeisen Leasing, Lafarge, UPC Business, Intel, Noerr, AON, DPD,  MedLife, AROBS, imobiliare.net, Zitec, Toyota, SiteTalk, Prometeus, RoMarketing, RoPlus, Aims, Dale Carnegie, TMI, Burcash, Eurolines, Star Dental Clinic, Autonom rent-a-car, Timişoara Toastmasters, TraducemBine.ro, DaedalusMillwardBrown, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Librăriile Humanitas, Rentrop & Straton, Hostway, Bittnet, Expert Line, Netlogiq, ANIS, Hub Bucureşti, Sarto, Buticul de Inspiraţie by Dana Tudor s.a.

Parteneri media:  Forbes, Manager.ro, AvocatNet, Business Review, Cariere, Manager Express, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, BestJobs, Tjobs.ro, IQAds, Smark, LTV.ro, BusinessDaysTV, Today Software Magazine, 24-FUN, ComunicatedePresa.ro, LivePR, PortalHR, IdeideAfaceri, Agency, 4Career, Zumzi, Fokus, Learn&Go, Retail-FMCG.ro, AiSucces.ro, G pec s.a.

Bucureşti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield ConsultingADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.

Pentru detalii privind evenimentele Business Days va învităm să vizionaţi acest scurt spot video care arată evoluţia proiectului în cei 3 ani de la lansare. Date cu privire la impactul avut de aceste evenimente în piaţa de business din România puteţi afla vizionând analiza comparativă a ultimelor ediţii Business Days, pe baza chestionarelor de feedback prelucrate şi auditate de către Daedalus-Millard-Brown.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează