Leadership Concert 2015: Cum devine tradiția folclorică un business?

0

Cea de-a treia ediție a Leadership Concert susține afacerile de tip start-up

 Cea de-a treia ediție a evenimentului de business Leadership Concert „A Night at the Opera” are loc pe 25 mai, la Ateneul Român. Anul acesta, gala are ca principal obiectiv încurajarea micilor afaceri, prin sprijinirea proiectului MADE IN RURAL, inițiat de Fundația World Vision România.

Evenimentul va aduce pe aceeași scenă lideri de top din sfera business și cei mai buni artisti români ai muzicii clasice. Camereta Regală, sub bagheta dirijorului Constantin Adrian Grigore, va interpreta arii ale celor mai cunoscuți compozitori, în timp ce experții în inventică și tehnologie vor vorbi despre cum inovația poate transforma un hobby într-o afacere de succes. George Geogakoupoulos, CEO Bancpost, Mircea Tudor, câștigătorul din 2009 și 2013 al Marelui Premiu oferit de Salonul de Invetică de la Geneva, Severina Pascu, CEO UPC România, Balvinder Powar, profesor de leadership în Madrid și Richard Jolly, profesor de leadership și comportament organizațional în Marea Britanie, sunt personalitățile care vor interveni cu discursuri actuale și motivante.

11150160_545531075587333_5788548408733163902_n

Fondurile strânse în urma acestei ediţii Leadership concert vor fi folosite în beneficiul copiilor săraci și al comunităților de la sate, întrucât proiectul MADE IN RURAL formează şi sprijină financiar antreprenorii  din mediul rural pentru îmbunătățirea condițiilor de viață în zonele sărace din România.

Dezvoltarea comunităților rurale prin sprijinirea antreprenoriatului

Legătura dintre leadership, business și artă tradițională românească nu este pentru prima oară supusă atenției publice. Fundația World Vision România sprijină de 25 de ani comunitățile vulnerabile din țară. Proiectul MADE IN RURAL își propune să adapteze tradiția la economia de piață, revigorând meșteșugurile și transformându-le  într-un business profitabil. Rezultatele sunt grăitoare: peste 1 500 de oameni au fost ajutați să se perfecționeze în vederea găsirii unui loc de muncă și peste 600 să devină antreprenori. În același timp, 200 de planuri de afaceri dezvoltate de către participanţii la proiect vor fi premiate cu  10 000 de lei fiecare, pentru a putea fi puse în practică.

Leadership Concert- un eveniment de business devenit tradiție

Leadership Concert este organizat de Expense Reduction Analysts, în parteneriat cu BusinessMark, cu sponsorizarea Bancpost, Arval, ISS Facility Services, Chartered Debt Management, Icap, Franke și NN Asigurari. Evenimentul va avea loc începand cu ora 17:30, fiind structurat în două părți, fiecare a câte 90 de minute. După terminarea spectacolului, toți cei prezenți pot participa la un cocktail de networking. Accesul se face exclusiv pe bază de bilete, acestea putând fi rezervate pe site-ul  www.leadershipconcert.ro.

Partenerii oficiali  sunt BMW, Athenee Palace HILTON, Eximtur, DC TAX, Profiles International și Tassimo, iar partenerii media sunt TVR, Radio România, Europa FM, Hotnews, Cariere și Business Review.

Ediția de anul trecut a avut, de asemenea, o misiune socială, contribuind la îmbunătățirea condițiilor de viață a copiilor și a persoanelor defavorizate. Liderii de top din România și din străinătatate, împreună cu Prințesa Marina Sturdza, au fost prezenți pe scena evenimentului și au vorbit despre rolul conexiunii dintre angajații dintr-o companie, similar cu rolul armoniei existente între părțile componente ale unei orchestre.

VIDEO – Gala Leadership Concert – Ediția 2014

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează