Leaderi folosesc jocul ca modalitate de motivare! Participa la evenimentul Think Leadership, 11-12 iunie

0

Gândeşte ca un leader! Cum să îţi motivezi angajaţii şi să ajuţi la creşterea productivităţii lor?
Participă la evenimentul Think Leadership, pe 11-12 iunie, la sediul UniCredit Bank, Bucureşti

DSC_5720

Bucureşti, 23 mai 2016, În perioada 11-12 iunie 2016 la sediul UniCredit Bank din Bucureşti are loc eveniment Think Leadership aflat anul acesta la cea de-a V-a ediţie. Think Leadership îşi propune să faciliteze interacţiunea dintre profesioniştii care cred în învăţarea continuă şi companii de top care se remarcă prin acţiunile pe care le întreprind, atât la nivel intern, cât şi extern. Evenimentul va avea ca temă principală conceptul de “Gamification” care are ca scop folosirea elementelor şi a regulilor de joc în contexte de business. Conceptul de Gamification este din ce în ce mai răspândit în rândul companiilor pentru că ajută la motivarea angajaţilor şi creşterea productivităţii lor.
Think Leadership se adresează profesioniştilor cu 4-7 ani experienţă în vânzări, marketing, finanţe, logistică şi IT. Evenimentul va reuni la sediul UniCredit Bank, Bd., Expoziţiei, nr. 1F din Bucureşti 120 de profesionişti, iar cei interesaţi se pot înscrie gratuit până pe 7 iunie pe www.hipo.ro/thinkleadership În urma înscrierilor va exista o etapă de selecţie prin intermediul căreia consultanţii noştri în recrutare vor evalua profilul candidaţilor, backgroundul lor profesional, experienţa, dar şi motivaţia şi interesul pentru eveniment.
Think Leadership se desfăşoară pe parcursul a două zile, pe 11-12 iunie, iar agenda evenimentului este structurată în jurul a 2 obiective principale:

• În prima zi a evenimentului vom pune accent pe oferirea de informaţii şi resurse care să le fie utile participanţilor în desfăşurarea activităţilor zilnice şi în dezvoltarea/îmbunătăţirea unor abilităţi sau competenţe esenţiale, precum: time management, prioritizarea sarcinilor şi risk management.
• În cadrul celei de-a doua zi, ne dorim să transmitem poveşti din viaţa unor oameni de succes, care să creeze cadrul perfect pentru dorinţa de învăţare continuă şi dezvoltare a participanţilor şi să le ofere curajul de a-şi urma visul şi a se autodepăşi.

5 motive pentru care le recomandăm profesioniştilor să participe la Think Leadership
1. Vor întâlni şi interacţiona cu oameni cu o experienţă remarcabilă de leadership, dispuşi să împărtăşească din experienţele lor;
2. Vor descoperi care sunt resursele pe care le pot accesa în cadrul unora dintre cele mai mari organizaţii din România pentru a-şi maximiza cunoştinţele şi potenţialul;
3. Vor participa la workshopuri susţinute de companiile partenere;
4. Vor experimenta câteva din cele mai relevante resurse externe de dezvoltare prin sesiuni de dezvoltare;
5. Vor identifica cele mai importante criterii în alegerea unui program de MBA şi care sunt beneficiile oferite în dezvoltarea lor profesională.

În cadrul evenimentului Think Leadership vor fi prezenţi reprezentanţi ai Maastricht School of Management, care vor veni cu un subiect de interes pentru participanţi, ce va îngloba şi tema noastră principala, respectiv managementul în raport cu gamificarea şi cum putem duce aceste 2 concepte la nivel maximum prin corelare.
Tot în cadrul ediţiei din acest an va avea loc o sesiune de Internal Talent Management Systems, ce are ca scop crearea unui spaţiu interactiv prin care participanţii să afle care sunt acele modele de business şi sisteme folosite în companii de top prin care angajaţii pot accesa resurse pentru dezvoltare lor profesională.
Printre companiile partenere la ediţia Think Leadership 2016 amintim L’Oréal România şi UniCredit Bank, companii ce sunt recunoscute în mediul de business ca inovatori în ceea ce priveşte sistemele interne de motivare ale angajaţilor. Sesiunile susţinute vor aborda atât aspecte ce ţin de zona Resurselor Umane, cât şi din Management şi Leadership prin prisma liderilor care vor scoate în evidenţă acele resurse şi inovaţii ce pot reprezenta sursă de inspiraţie pentru cei 120 de participanţi. Companiile care vor să participe la eveniment ne pot contacta la adresa angajatori@catalyst.ro
Mai multe informaţii despre eveniment şi modalitatea de înscriere pot fi obţinute accesând site-ul www.hipo.ro/thinkleadership.

Despre Catalyst Solutions
Catalyst Solutions este o companie de consultanță în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de soluții de recrutare și employer branding.
Având o experiență de 10 ani, Catalyst Solutions adaugă valoare clienților și candidaților cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare târg de carieră din Romania organizat bianual în București, Timișoara), www.HiPo.ro – singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare, Top Talents Romania (proiect ce identifică în fiecare an cei mai valoroși 300 de tineri absolvenți la nivel național), Consulting Days (cuprinde o serie de conferințe dedicate celor interesați de audit, taxe, contabilitate, legal și IT&C), Ghidul Angajatorilor (publicație de orientare în carieră adresată studenților și masteranziilor din domeniul economic și tehnic distribuită în cele mai importante centre universitare din țară), DevTalks (proiectul reunește 1000 de developeri & profesioniști IT pasionați de zonele web, online, cloud computing și big data) Târgul Virtual pentru Absolvenți și Angajatori de TOP Virtual.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează