Iutta lansează în offline campania „Dor de românesc” și te invită la eveniment

0

Campania internațională Dor de românesc, lansată de brandul Iutta pe platforma www.dorderomanesc.ro, face trecerea din mediul online în offline în cadrul Galeriei Galateca (Bucureşti) joi, 06 noiembrie, în prezența vedetelor și figurilor remarcabile din mediul social local.

Noi îți dăm șansa să participi! Scrie-ne dorul tău la adresa veronica.stancu@iutta.ro cu titlul „Concurs Romania Pozitiva” și poți fi printre norocosul câștigător al unei invitații duble la eveniment.

Trasam harta dorurilor
Momentele-cheie ale evenimentului vor fi construite în jurul reinterpretării ideii de românesc. Invitații vor fi întâmpinați cu o instalație contemporană de doruri, un artizan va grava prin talentul său aceste surse de inspirație în piele, iar Eglantina Becheru, artist vizual, va realiza un performance de pictură în timp real. Fundalul sonor, asigurat de ritmuri armonioase de vioară, ne va purta în jurul lumii prin piese de inspirație folclorică și va reveni la specificul național atunci când dorul o va cere.

Povestea genților Iutta și a celor 10 zone din țară va fi spusă prin colecția Dor de românesc, căreia i se va adăuga în premieră seria Dor de copilărie, genți pentru cei mici cu dorurile celor mari.

Toate acestea vor culmina cu dezvăluirea marelui premiu al campaniei – un tur fotografic național de 10 zile, realizat împreună cu agenția România 101, în scopul promovării turismului românesc, a brandului de țară și susținerea obiceiurilor specifice fiecărei zone. Alte 100 de premii, în produse Iutta și ale partenerilor, își așteaptă câștigătorii la finalul celor 10 săptămâni. Toți cei care își scriu dorurile pe platforma www.dorderomanesc.ro vor fi înscriși automat în tombola campaniei.

Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta declară: „Ne-am dorit mult să punem dorurile în valoare, atât artistic, prin realizarea unei instalații în cadrul galeriei, cât și emoțional, prin încurajarea invitaților să participe la eveniment alături de o prieten de care le este dor. Campania, ajunsă la jumătatea drumului, a prins amploare rapid și astfel am ales să o sărbătorim organizând un eveniment tematic în cinstea ei, alături de persoane care rezonează cu importanța și semnificația acestui sentiment ce pentru noi este principala sursă de inspirație.”

Arome și gusturi de la Băcănia ROD, Cotnari și RawCoco.
Parteneri organizatorici: Galeria Galateca, Aqua Carpatica, Techir.

Despre campania Dor de românesc

Care e dorul tău? De la această întrebare s-a născut ideea campaniei „Dor de românesc”, ce poartă chiar numele celei mai îndrăgite colecții Iutta. Pe www.dorderomanesc.ro se dorește colecționarea dorurilor românilor într-un loc comun, ca un manifest pentru frumusețea și bogăția culturală din fiecare zonă geografică a țării noastre. Dor de un loc, o stare, un om, de o experiență.

Acestui proiect i se vor alătura pe parcurs 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea. Astfel, fiecărei regiuni și reprezentate li se va dedica câte o săptămână plină de povești și doruri.

Campania „Dor de românesc” a pornit nu întâmplător cu Ambasadoarea Olteniei, Eglantina Becheru, o artistă de o eleganță înnăscută, care aduce cu ea de pe meleagurile gorjene ceva din măreția creatoare a lui Brâncuși. Oltenia a fost urmată de Basarabia-soră, care a avut-o în centru pe jurnalista și producătoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri ce au ca obiectiv comun promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova. De curând, proiectul a celebrat Maramureșul prin intermediul ambasadoarei Paula Seling, ce cântă cu vocea sa duioasă dorul și dragostea de locurile natale și regiunea Muntenia prin vedeta TV, Iuliana Tudor, ce alină dorurile românilor de casă cu fiecare emisiune pe care o realizează. Adela Pârvu, jurnalist și blogger de design interior, a adus creativitatea, armonia și pofta ei de viață ca Ambasador al îndrăgitei Transilvania iar Ana Morodan, fashion blogger de renume în peisajul românesc, își exprimă dorul ca Ambasadoare a Crișanei prin alagerile vestimentare mereu inspirate și inovative.

Campania va fi încununată de un traseu fotografic național pentru promovarea turismului românesc, a brandului de țară și susținerea obiceiurilor specifice fiecărei zone. Iutta va călători alături de marele câștigător al campaniei, un ghid pasionat de românesc și de un fotograf profesionist în Transilvania cu spirite străvechi, în Oltenia cea cu vorbe pătimașe, în Muntenia vibrantă, în Bucovina ca o dumbravă minunată, în Basarabia-soră, cu dor de întregire, în Moldova cea sfântă și cu bucate aromate, în Dobrogea cea dintre pământ și apă, în Maramureșul vesel și colorat, în Banatul blând și așezat, în Crișana cea repede și curgătoare. De asemenea, dorurile culese în cele 10 săptămâni ale campaniei vor crea geanta „Dor călător”, o geantă de voiaj ce va ajunge tot în posesia marelui câștigător. Alte 100 de premii ce constau în produse Iutta și ale partenerilor își așteaptă câștigătorii.

Câteva din dorurile împărtășite de participanții campaniei până acum:

„Mi-e dor de tine, de privirea ta pătrunzătoare și de plimbările noastre pe străduţele din Sibiu. Mi-e dor de mirosul pielii tale şi de părul ciufulit în dimineţile târzii.” Izabela, Transilvania
„Mi-e dor de boem, de artiștii care îţi fac inima să danseze în parfumul salcâmilor de altădată! Mi-e dor de atmosfera din poveștile bunicilor și pozele vechi cu orașul meu – tramvaiul, caleștile, ceainăriile boeme, abundenţa, moda acelor ani. Mi-e dor de frumos în toate!” Iulia, Muntenia
”Mi-e dor de serile copilăriei la bunica, de mirosul de iarbă proaspătă și țârâitul greierilor. De parfumul teilor bătrâni de la poartă. De inventivitatea cu care noi, copiii, încercam să descoperim lumea și să ne luăm la întrecere în întrebări meșteșugite. Și de oameni frumoși, cu palme bătrâne și riduri pe frunte, dar cu suflet curat și buze ce rostesc cuvinte înțelepte. ” Claudia, Oltenia
”Dor de Chișinău toamna, când se îmbracă de sărbătoare pentru ziua orașului, cu miros de must și frunze uscate, de castanii ce străjuiesc de o parte și de alta bulevardele lui. ” Andreea, Basarabia
”Mi-e dor de oamenii veseli, primitori şi plini de voie bună care ne-au cucerit cu accentul lor..Mocăniţa, o inedită întoarcere în timp, o experienţă aparte pentru cei tineri şi o nostalgică aducere aminte pentru cei înaintaţi în vârstă. Mi-e dor de acele priveliști frumoase. Un loc binecuvântat de Dumnezeu!” Gina, Maramureș

Cititorii sunt invitați să acceseze platforma www.dorderomanesc.ro să afle mai multe detalii despre campanie, să citească cât mai multe povești autentice din toate zonele geografice ale României și Basarabiei, dar mai ales să își împărtășească, la rândul lor, dorul. Care e dorul tău?

O campanie susținută de ”România, tare de tot” by Intact Media Group.

Despre Iutta

Iutta este un atelier de creație care are în portofoliu genți și accesorii din piele cu motive de inspirație tradițională. Brandul reflectă dorul de românesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizează prezentul. Simbolurile alese pentru cea mai recentă colecție, intitulată chiar „Dor de românesc”, reflectă pitorescul și tradiția fiecărei zone din țară și exprimă principalele valori ale acesteia, putând fi regăsite și în arhitectura veche sau straiele populare românești.

Colecția aduce la un loc 10 motive românești din diferite zone ale țării noastre și, odată cu ele, dorurile față de regiunile respective: Transilvania, Oltenia, Muntenia, Bucovina, Basarabia, Moldova, Dobrogea, Maramureș, Banat, Crișana. Astfel, creațiile Iutta au în spate o poveste, un dor ce le inspiră pe cele care le poartă să își amintească unde le sunt cu adevărat rădăcinile și valorile. Cum frumos ne descria o susținătoare: „Voi, Iutta, ne faceți să iubim dorul, deși el implică o absență.”

Mai multe detalii pe: www.iutta.ro, www.facebook.com/Iutta.ro și pe pagina dedicată evenimentului.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează