Iutta a lansat prima colecție de încălțăminte ”Conduri cu dor” la Galateca, într-un decor de basm

0

Iutta, brandul cu dor de românesc, a lansat joi, 02 Aprilie, la Galateca, prima sa colecție de încălțăminte cu motive tradiționale alături de peste 250 de persoane publice, bloggeri și designeri din industria locală de fashion.

Galeria de artă contemporană a fost transformată pentru o seară într-o pădure de argint cu ajutorul unui set-up organic inspirat de eleganța mesteacănului, element recurent în opera eminesciană, ce a susținut noua linie de pantofi intitulată ”Conduri cu dor”. După eveniment, creațiile vor rămâne expuse în vitrina Galateca, ca parte din proiectul ”Măiastra Design”.

IMG-67

Evenimentul a reunit iubitorii de românesc într-un cadru organic rezultat din fuziunea acestor concepte și adus la viață cu ajutorul atelierul NO NO NO. Instalația contemporană de cărți suspendate și versurile care au însuflețit pereții galeriei i-au transpus pe cei prezenți într-o poveste plină de emoție. Tematica serii a fost conturată și de îndemnul făcut invitaților de a își așterne pe hârtie, cu ajutorul unei mașini de scris, gândurile și dorurile.

În armonie cu decorul, prima colecție Iutta de încălțăminte este definită de culori, forme și texturi inspirate din natură. Linia acestui sezon este un dans al formelor și broderiilor, cu variații de design care aduc în contemporan simboluri ancestrale. De la pantofi cu toc la pantofi platformă, cizme și ghete, noua gamă introduce eleganța motivelor brodate în accesoriile unei ținute zilnice.

”Prima linie de pantofi Iutta a luat naștere ca un răspuns firesc la nevoia de a continua să readucem autenticul în contemporan și să reinterpretăm tradiția sub noi forme. Condurii cu dor duc mai departe povestea liniei Dor de românesc și introduc simbolurile deja îndrăgite pe un accesoriu ce sperăm noi că va fi purtat cu drag zi de zi.” spune Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta.

Noua colecție de încălțăminte Iuta, numită ”Conduri cu dor”, este acum disponibilă în catalogul online: www.iutta.ro/conduri-cu-dor.

Înainte de a îl lansa pentru prima dată în țară, decorul a fost prezentat în exclusivitate la târgul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alături de cea mai nouă linie de genți, accesorii și încălțâminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achiziționare în shopul NeoGalateca afiliat galeriei.

PARTENERI MEDIA: Euforia lifestyle TV, The ONE, www.fpeople.ro, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR Romania, InStilulMeu.ro, Elegantine, Business Review, WeART, bookblog.ro, Revista Escu, Revista Bulevard
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia
SPONSOR PRINCIPAL: Editura Litera
SPONSORI: Retros, Bacania ROD, Domeniile Samburesti, Proud To Be Romanian, Centrul Shakti, AQUA Carpatica, Sis&Me Raw Vegan Sweets, www.minuni.ro.

Despre Iutta

Iutta este un brand premium ce se inspiră dintr-un puternic simț al identității, transpus prin arta meșteșugului într-un design cu motive folclorice brodate în piele. Astfel, tradițiile și culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative într-un concept universal, descris de emoții și povești.

Mai multe detalii pe www.iutta.ro și www.facebook.com/Iutta.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează