Învaţă cum să generezi venituri în timp ce produci impact

0

MONETIZAREA IMPACTULUI: FUNDRAISING DIN ALTĂ PERSPECTIVĂ

Ce părere ai de crearea unei surse intependente şi alternative de venit care să vină în completarea activităţilor de fundraising pe care le desfăşori? Continuă să citeşti dacă ţi-am stârnit interesul.
Academia ONG Bridging The Gap şi Babele şi-au unit forţele pentru a-ţi oferi un workshop care te va trece pas cu pas prin procesul de transformare a unei idei într-un model serios de business social.
1
Participanţii vor învăţa cum să:

• lanseze noi proiecte în aşa fel încăt să reducă riscurile şi să prevină un eventual eşec;
• creeze o strategie sustenabilă, să evite risipa de resurse financiare şi de energie;
• intre în legătură şi să colaboreze cu parteneri relevenţi pe parcursul dezvoltării proiectului;
• găsească surse independente de venituri pentru ONG-urile lor.
În urma acestui workshop se va forma o comunitate online de ONG-uri româneşti, care vor pune în comun resurse şi informaţii pe care, ulterior, le vor accesa și folosi cu toții.
Vei încheia acest workshop înțelegând cum să-ți gestionezi în mod eficient resursele, cu o strategie eficientă de business social și cu un plan pe termen scurt care va conține acțiuni concrete ce vor conduce la economisirea unor săptămâni întregi rezervate în prezent generării de noi idei.

Structura atelierului

• Modele de antreprenoriat social (60min)
Participanții se vor concentra pe studiul unor modele diferite de antreprenoriat social, existente pe piață în acest moment și în același timp vor înțelege cum diferite ONG-uri pot să creeze sisteme viabile care generează venituri și combină cu succes activitatea socială cu modelul de business.
• Construiește o strategie sustenabilă (90min)
Participanții vor construi propria strategie de proiect și își vor structura ideile într-o sesiune dinamică utilizând platforma inovativă Babele. Cunoștințele teoretice necesare și o serie de exemple vor fi livrate în debutul fiecărei teme..
• Validarea ideii (90min)
Vom trece în revistă principalele tehnici utilizate în lansarea unui proiect sustenabil şi eficient din punct de vedere financiar. Participanţii vor descoperi cum pot să-şi evalueze în mod realist strategia în aşa fel încât să conducă organizaţia spre o dezvoltare în cicluri treptate, reuşind astfel să evalueze ce funcţionează cel mai bine atât pentru partea de business cât şi pentru misiunea socială.
• Sesiune deschisă de lucru (90min)
Participanții vor fi implicați într-o sesiune colaborativă de lucru pentru a valida principalele scenarii pe care le-au făcut despre proiectele lor sociale, folosind feedback-ul primit. Fiecare echipă de proiect va dispune de 20 de minute pentru a-și prezenta strategia și a o analiza intrând în legătură cu alți antereprenori sociali. Scopul acestui exercițiu este acela de a produce cel mai eficient plan pentru a valida cele mai riscante ipoteze. Mentorul va facilita acest schimb, ghidând discuția către găsirea unei soluții pentru rezolvarea provocărilor pe care le ridică fiecare inițiativă.
• Follow up
Comunitatea online va strânge informații despre toate ONG-urile și proiectele lor și astfel va fi posibilă continuarea discuției și a colaborării chiar după terminarea workshop-ului. Accesul la comunitate este gratuit doar pentru ONG-urile care vin la training.

Workshop-ul are loc joi, 19 noiembrie 2015, în intervalul 10:00 – 16:00 în cadrul

American Corner, Biblioteca Naţională a României, Bulevardul Unirii 22, va fi susținut în limba engleză și avem disponibile până la 50 de locuri pentru ONG-urile din România.

Trainer

Emanuele Musa: startup trainer și co-fondator al Babele.co

Emanuele Musa este trainer internațional în domeniul antreprenoriatului social şi a format peste 500 de antreprenori în cadrul a numeroase ateliere şi tabere de pregătire, în Tokyo, Paris, Budapesta, Milan, Berlin, Praga, Viena, Bruxelles, Bratislava, Tirana, Lviv, Tirana, Odessa şi Roma.
Emanuele este co-fondator al Babele, o platformă online care încurajează inovaţia şi care ajută ONG-uri din 93 de ţări să facă crowdsourcing şi să-şi valideze strategiile folosind un spectru larg de contacte în rândul unui public relevant şi parteneri în lumea antreprenorilor.

Experienţa de lucru de până acum include: management de proiect în cadrul Procter & Gamble Paris, analiză financiară pentru AEGIS în Londra, analiză strategică pentru Bombardier în Bruxelles, consultanţă strategică la Advention Business Partners în Paris şi consultanţă în management pentru IBM în Paris.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează