InternZone, șansa studenților de la comunicare și jurnalism de a se angaja

0

Asociația Studenților la Comunicare – Universitatea din București organizeză pe 3 aprilie prima ediție a târgului de internhsipuri InternZone, eveniment dedicat studenților de la facultățile de jurnalism și științele comunicării, cu țintă directă către Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București.

InternZoneWeb-01-01

Reprezentanți ai Adevărul, BeWhere, Ringier, Cariere, România TV, Independența, Rador, Centrul pentru Studii Complexe, Graffiti PR, Kaleidoscope Proximity și Graffiti BBDO se numără printre companiile care oferă stagii de practică în jurnalism, PR și advertising, unele dintre ele oferind posibilitatea de angajare. Studenții trebuie doar să aibă CV-urile la ei.

„Ne-am gândit să îi ajutăm pe studenți să pătrundă mai ușor pe piața muncii. Cu ajutorul InternZone vrem să îi punem pe tineri față în față cu angajatorii, viitorii lor colegi de breaslă. Sperăm să fim de un real ajutor și târgul să devină tradiție”, a spus Florentina Crușitu, președintele ASC-UB.

InternZone va avea loc la sediul Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din București, în data de 3 aprilie, între orele 10 și 16.

ASC-UB este principalul for reprezentativ al studenților Facultății de jurnalism și Științele Comunicării, UB. Asociația a fost fondată în martie 2013, are ca scop reprezentarea intereselor studenților facultății și contribuția activă la dezvoltarea lor profesională și se implică activ în rezolvarea problemelor celor pe care îi reprezintă.

Mai multe informații găsiți pe pagina de Facebook a evenimentului.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează