Inscrie-te cu magazinul tau online la COMPETITIA GPeC -Gala Premiilor eCommerce!

0

sursa: www.gpec.ro

De astazi, 25 aprilie 2014, a inceput a 9-a editie anuala a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – evenimentul de referinta in comertul electronic. Din acest moment, magazinele online se pot inscrie in competitia GPeC 2014, iar pentru intreaga industrie urmeaza 7 luni de evenimente e-commerce Premium care nu trebuie ratate.

 

gpec-magazine-online1

Competitia magazinelor online GPeC 2014

In perioada 25 Aprilie – 23 Mai, magazinele online se pot inscrie la a 9-a editie a Competitiei GPeC, cea mai complexa de pana acum – potrivit organizatorilor. Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

Odata admise in Competitia GPeC 2014, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialisti, conform setului de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale pentru orice afacere online. In plus fata de editiile precedente, organizatorii au adaugat criterii de jurizare in functie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Evaluarea magazinelor online se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia acestora in timp. Toate magazinele inscrise in competitie primesc rapoartele de jurizare care contin punctajele pe fiecare criteriu si scurte explicatii/recomandari din partea specialistilor auditori. De asemenea, magazinele primesc si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori.

Taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele inscrise castiga servicii de peste 3000 euro:

– au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionista costand peste 2000 euro;

– magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc inca 120 euro – costul acordarii Marcii daca nu s-ar inscrie in competitia GPeC);

– au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace (adica inca un beneficiu de 800 euro, cat ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);

– primesc consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iarmagazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit in limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo – eveniment desfasurat in Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).

Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei). Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014(inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).

GPeC Summit, 26-27-28 Mai 2014, Bucuresti, Romania

Pe langa competitia magazinelor online,“Bucurestiul va intra pe harta comertului electronic international prin intermediul GPeC Summit”, potrivit declaratiilor organizatorilor. Pe 26-27-28 Mai 2014 are loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii si ofera infinite posibilitati de networking, multiple oportunitati de afaceri, schimb de experientasi, mai ales,continut premium. Printre speakerii internationali deja confirmati se numara:

– Chris Goward, Presedinte & CEO WiderFunnel, autor al cartii “You Should Test That!

– Matthew Woodward, Guru in SEO si Marketing Afiliat

– Caroline Hey, International Business Manager FACT-Finder

– Ela Dokurno, International Marketing Coordinator FACT-Finder

– Jacob Kildebogaard, Co-Founder WebJuice 

“Timp de 3 zile, GPeC Summit inseamna un adevarat festin de e-commerce: 1 zi de Conferinta plina de keynote-uri inspirationale si panel-uri de dezbatere, 2 zile care totalizeaza 12 workshopuri pe cele mai importante subiecte pentru orice afacere online, E-Commerce Expo cu furnizorii de solutii si servicii de comert electronic pentru magazinele online si E-Commerce Party – locul ideal de networking intre participanti si speakeri”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Am pregatit un line-up exceptional de speakeri romani si internationali – speakeri ale caror carti sunt best-selling pe Amazon, deci noi zicem ca nimeni nu trebuie sa rateze GPeC Summit”, adauga Radu.

Subiectele propuse in discutie in cadrul GPeC Summit vizeaza toate aspectele importante ale unei afaceri online: Optimizarea conversiilor; Web Analytics; SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Logistica & Curierat; Team Management; Loializarea clientilor; A/B testing; E-mail marketing; Diferentiere & USP.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o oferta early-bird, valabila pana pe 9 Mai 2014, inclusiv, potrivit careia un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro (TVA inclus).

Mai multe detalii despre politica de preturi, avantajele participarii, speakerii confirmati pana in prezent si inscriere, regasiti pe website-ul GPeC.

GPeC 2014: 7 luni de evenimente e-commerce Premium

De astazi, 25 aprilie 2014, cea de a 9-a editie a GPeC a luat startul in forta cu inscrierea magazinelor online in competitie si cu GPeC Summit – evenimentul de e-commerce care nu trebuie ratat.

Pe langa aceste doua actiuni majore, organizatorii GPeC au pregatit numeroase alte evenimente care se vor desfasura pe parcursul celor 7 luni, menite sa “tina in priza comunitatea de e-commerce mai bine de jumatate de an”, dupa cum spune Andrei Radu: Intalnirile Consultative GPeCScoala de Vara de Comert ElectronicECOMfest – Primul Targ al Magazinelor OnlineGPeC Summit (editia de toamna) siFestivitatea de Premiere GPeC 2014.

Despre toate gasiti informatii detaliate pe website-ul GPeC la www.gpec.ro.

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: Carrefour OnlineDPDFAN CourierMasterCard;MicrosoftOrangeSameDayUISZITEC

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: Advanced IdeasCasaDeTraduceriECOMpediaEuroWebHostwayMarketizatorNew BlackTRUSTED.roVibetraceWebDigitalWhite ImageZeList Parteneri media: (Ad)HuggerAkcees,BursaBusiness ReviewANISBlogal InitiativeBusiness24Business WomanCariereComunicate De PresaFemei in AfaceriFulvia MeirosuLaptop NewsModern BuyerSoftbinatorSoftLeadTech CafeZiare.com

Bloguri partenere: Alex MihaileanuAlin VladAna MateiAnca DumaAndreea StanAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuClaudia TocilaCorina Maria ScheianuCristi DorombachDorin ApavaloaeElena CiricGeorge Hari PopescuIoana BudeanuLavinia Biberi,Madalin BlidaruMiruna SiminelRaluca PopaRazvan AcsenteSandra ClipeaSorin Rusi.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează