Inghetata si biciclete pentru o viata vesela! :)

0

Parteneriat Big Milk şi “I Love Velo” pentru un stil de viaţă mai vesel şi mai sănătos

Big Milk şi “I Love Velo” dau startul pentru un stil de viaţă mai sănătos şi mai vesel. Algida, divizia companiei Unilever în portofoliul căreia se numără şi îndrăgita îngheţată Big Milk, a iniţiat anul acesta un parteneriat cu “I Love Velo” – cel mai mare proiect de bike sharing din România. La cele trei centre de bike sharing din Bucureşti (în parcurile Herăstrău, Izvor şi Tineretului) şi din alte oraşe din ţară vor exista pe toată durata verii şi puncte de vânzare pentru îngheţata Algida.  În plus, până la sfârşitul lunii august, iubitorii de mişcare în aer liber vor avea parte de multe surprize şi ingheţată pe placul tuturor.

Vedetele au pedalat alaturi de Big Milk şi “I Love Velo”

Campania a fost lansată oficial pe 31 mai, printr-un eveniment organizat cu sprijinul A.L.P.A.B,  în cadrul căruia vedete ca Amalia Enache, Mircea Solcanu, Razvan Simion si Dani Oţil, Dana Săvuică, Ela Voineag şi Sophia au pedalat şi au adunat puncte pe care organizatorii le-au transformat în îngheţate Big Milk ce urmează să fie împărţite copiilor şi cauzelor sociale alese de fiecare vedetă.

“Am ales să ne implicăm în acest proiect pentru că noi, cei de la Unilever, iubim mişcarea şi aerul curat. Sprijinim I Love Velo din dorinţa de a vedea cât mai mulţi oameni bucurându-se de mişcarea în aer liber. Mersul cu bicicleta nu se uită niciodată, la fel cum nu se uită plăcerea cu care savuram în copilărie o îngheţată pe băţ. Cu conţinutul său de peste 60% lapte şi un strop de smântâna, îngheţata Big Milk e un desert delicios şi răcoritor, care vine să completeze plăcerea de a pedala în parc” – declară Daniel Barbulescu, Category Manager Unilever.

“I Love Velo” este cel mai mare proiect de bike sharing din România şi se află în al doilea an de existenţă. În 2010 a avut 200.000 de utilizatori, 400.000 de ore de pedalat şi opt centre, în cinci oraşe. “Anul acesta ne dorim 400.000 de utilizatori” spune Raluca Fişer, Director Executiv al Asociaţiei Green Revolution, iniţiatoarea proiectului. “Vrem să dublăm numărul de utilizatori de biciclete comparativ cu anul trecut şi sperăm să depăşim 1.000.000 de ore de pedalat, încurajând astfel cât mai mulţi orăşeni să ducă o viaţă mai sănătoasă, într-un mediu mai curat”.

Algida iubeşte îngheţata!

Începând cu anul 2009, Algida comercializează pe piaţa din România îngheţata Big Milk, Napoca, Magnum şi Carte D’Or care se bucură de un mare succes în preferinţele consumatorilor. Marca Algida aparţine Unilever, cel mai mare producător de îngheţată la nivel mondial.

Povestea Algida a început în 1950 în Italia şi de atunci activează în peste 40 de ţări ca “Brandul Inimă”, devenind cea mai iubită îngheţată din lume, lucru uşor de explicat atâta timp cât filosofia din spatele său este aceea de a aduce o mică plăcere în viaţa tuturor, de a face oamenii fericiţi.

Marca Algida este prezentă sub diferite nume, în pieţe diferite: Algida în Italia, Wall’s în Marea Britanie şi Asia, Kibon în Brazilia, Langnese în Germania sau Ola în Olanda.

Trăind într-o lume foarte grăbită, în care totul se petrece în ritm alert, secretul unei vieţi armonioase este să ştii să îţi faci timp pentru mici bucurii, mici plăceri delicioase. Algida crede că orice zi fără plăcere este o zi pierdută.

Algida iubeşte îngheţata! Iubeşte-o şi tu! Pentru a afla mai multe despre plăcerile îngheţatei, vizitează www.iubesteinghetata.ro

“I Love Velo”, primul proiect naţional de bike-sharing

“I Love Velo” este primul şi cel mai mare proiect naţional de bike-sharing gratuit, fiind lansat de Asociaţia Green Revolution şi Raiffeisen Bank pe 9 mai 2010.

Cele patru centre “I Love Velo” din Bucureşti sunt localizate astfel: două în Parcul Herăstrău (un centru în zona Expo Flora, cunoscută şi ca Pescăruş, iar celălalt în zona terasei Baraka), unul în Parcul Tineretului (la intrarea dinspre liceul Şincai) şi cel de-al patrulea în Parcul Izvor (la intrarea dinspre metrou).

Anul trecut, prin intermediul “I Love Velo”, bucureştenii au avut la dispoziţie 475 de biciclete cu care s-au putut plimba gratuit. Românii din restul ţării au avut la dispoziţie 550 de biciclete (in orasele Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa şi Târgu Mureş). În 2010, bicicletele au fost închiriate de peste 200.000 de ori, timp de peste 400.000 de ore. Odată cu deschiderea centrelor “I Love Velo” au fost create peste 70 de noi locuri de muncă.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează