Impactul schimbărilor climatice asupra resurselor de apă, tema centrală a Zilei Mondiale a Apei 2015

0

Fundația We Are Water, al cărui principal obiectiv vizează promovarea unei noi abordări a apei ca resursă, planifică organizarea unei serii de evenimente în întreaga lume cu ocazia Zilei Mondiale

Încă din 1993, Națiunile Unite celebrează Ziua Mondială a Apei în data de 22 martie, o zi ce îndeamnă la revizuirea modului în care folosim apa ca resursă. În acest an, Fundația We Are Water demarează o serie de acțiuni pentru a crește nivelul de informare și conștientizare a resurselor de apă ca element central în dezvoltarea sustenabilă și efectele pe care schimbările climatice le au asupra acesteia.

ziua internationala a apei (135 of 182)

Ca și în anii anteriori, Fundația va aduce în centrul orașelor un perete ce ilustrează lumea prin puncte gri, ce au nevoie să fie acoperite de picături de apă. Scopul acțiunii este de a ilustra simbolic, cum fiecare dintre noi poate lua atitudine pentru dreptul uman la apă, inaccesibil pentru milioane de oameni în lume.

În București, acțiunea va avea loc în Băneasa Shopping City, în data de 22 martie, pe întregul parcurs al zilei. Bucureștenii vor putea și ei participa la acoperirea aceste hărți, împreună cu cetățeni din întreaga lume, iar în semn de apreciere, cei care vor accepta să plaseze o picătură de apă pe hartă lumii vor primi o sticlă de apă în schimb.

Planul de activități programat de Fundația We Are Water în lume:

  • Fundația organizează în Barcelona, împreună cu Asociația de Meteorologie, workshop-uri pe tema „Percepția socială asupra apei și climei” în zilele de 19 și 20 martie.
  • În aceeași perioadă, în cele patru Galerii Roca din Lisabona, Londra, Shanghai și Madrid specialiști în resursele apei și meteorologie vor susține conferințe publice dedicate temei.

Toate evenimentele organizate cu ocazia zilei de 22 martie pot fi vizualizate pe harta Zilei Mondială a Apei 2015, pe care o puteți găsi pe www.wearewater.org.

Despre Fundația We Are Water

Fundația We Are Water este o inițiativă a Roca și are două obiective principale. Primul este acela de a atrage atenția și de a încuraja opinia publică și instituțiile să reflecteze cu seriozitate asupra nevoii de a crea o nouă cultură a apei, care să permită administrarea corectă și durabilă a resurselor de apă din întreaga lume.

Cel de-al doilea obiectiv este implementarea a diverse acțiuni menite să atenueze efectele negative ale lipsei de resurse adcvate de apă. Ariile de activitate ale Fundației includ intervenții în dezvoltarea infrastructurii, educație, sănătate și cercetare în cele mai defavorizate zone ale lumii. Fundația are în prezent în desfășurare patru proiecte în Ecuador, India, Brazilia și Bolivia și colaborează cu prestigioase organizații internaționale, precum Educație Fără Frontiere, Intermón Oxfam, Unicef și Fundația Vicente Ferrer.

www.wearewater.org

Despre Roca

Roca este o companie specializată în design, producție și distribuție de produse pentru baie, precum și plăci ceramice și soluții de acoperire pentru pereți, utilizate în arhitectură, construcții și design interior.

Compania are 20600 de angajați și 76 de unități de producție, fiind prezentă în peste 135 de țări din întreaga lume.

Având capital integral spaniol, Roca este lider de piață în Europa, America Latină, India și Rusia. Este, de asemenea, un important jucător pe piețele din China și restul Asiei, precum și în Africa și Orientul Mijlociu. Roca este liderul la nivel mondial în sectorul său de business.

www.roca.com   

www.ro.roca.com

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează