„IMM ReStart” aduce la Bucuresti consultanta si resurse pentru dezvoltarea mediului de afaceri

0

Seria de conferinte „IMM ReStart – Resurse si consultanta pentru dezvoltare”, organizata de catre Doingbusiness.ro, administrat de International Business Promotion (IBP), continua cu un nou eveniment la Bucuresti, in data de 9 aprilie 2014, la Hotel Athenee Palace Hilton, sala Regina Maria.

Foto_IMM ReStart

Intr-un format inovator, conferintele IMM ReStart propun participantilor activitati organizate in trei zone distincte: consultanta, resurse pentru dezvoltarea afacerii si training, astfel incat sa faciliteze prezentarea de solutii aplicabile imediat in zone cheie pentru activitatea si dezvoltarea firmelor. In plus, reprezentantii IMM pot programa intalniri private cu expertii din companii. In cadrul evenimentului de la Bucuresti sunt disponibile doua astfel de sesiuni de intalniri private – cu reprezentantii Bursei de Valori Bucuresti si respectiv ai EY Romania -, in cadrul carora participantii pot beneficia gratuit de consultanta si sfaturi de specialitate pe teme legate de finantarea prin bursa si avantajele listarii la BVB, respectiv cele mai recente schimbari legislative si beneficii fiscale pentru investitori.

In plenul conferintei, experti si reprezentanti din top managementul unora dintre cele mai importante companii din tara vor prezenta solutii concrete si informatii cu impact in zone cheie de activitate pentru IMM, abordand tematici variate din sfera consultantei fiscale, financiare si legislative, dar si a resurselor disponibile pentru cresterea afacerii. Astfel, participantii au acces la resurse valoroase oferite de parteneri din sfera celor mai importante companii din domeniile financiar, audit, fiscal, juridic, finantare, dezvoltatori de solutii pentru IMM, traineri specializati in furnizarea de know-how pe tematici de interes pentru intreprinzatori, furnizori de resurse si solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor. Principalele tematici abordate in cadrul evenimentului de la Bucuresti se refera la finantarea IMM-urilor prin bursa de valori, asigurarea afacerii si managementul riscului, solutii viabile de finantare, beneficii fiscale disponibile investitorilor, precum si solutii in domeniul tehnologiei informatiei.

Nu in ultimul rand, reprezentantii AchieveGlobal si EY Romania propun participantilor un workshop interactiv pentru a identifica modalitatile in care pot fi motivati angajatii, in special echipele de vanzari, dar si a vedea cum dezvoltarea personala conduce la cresterea afacerii, prin intelegerea si aplicarea unor concepte precum brandul personal si evolutia profesionala, diferentiere, autodefinire strategica, leadership etc.

Evenimentul va fi moderat de Radu Soviani, jurnalist cu peste 14 ani experienta in presa economica, si se va bucura de participarea speciala a domnului Ludwick Sobolewski, Director General al Bursei de Valori Bucuresti.

Proiectul este dezvoltat in parteneriat cu Allianz Tiriac Asigurari, Bursa de Valori Bucuresti, EY Romania, Microsoft Romania, SAS Romania, Peria Capital, Kompass Romania si AchieveGlobal, cu sprijinul sponsorilor DentEstet, HyperCubic si Leonidas, si se bucura de sustinerea partenerilor media: Agerpres, Magazinul Progresiv, The Money Channel, Jurnalul de Afaceri, CalendarEvenimente, AvocatNet.ro, Transilvania Business, Manager Express, Romania Libera, Business24.ro, Ziare.com, Femei in Afaceri, Indaco, Editura Amaltea.

„Ne dorim ca si evenimentul din acest an de la Bucuresti sa se constituie intr-o sursa puternica de informatii, resurse si solutii concrete pentru antreprenorii si managerii locali, care sa ii ajute pe acestia pe viitor sa se dezvolte si sa reprezinte un real catalizator de crestere pentru economia locala”, spune Dumitru Ion, General Manager IBP Conferences.

Seria de conferinte dedicata IMM-urilor din 2014 a debutat la Oradea in luna martie a.c. si va continua pe parcursul anului in cele mai importante centre de afaceri din tara: Brasov (mai), Constanta (iulie), Cluj (septembrie), Iasi (octombrie) si Sibiu (octombrie).

Participarea la IMM ReStart este gratuita si se face pe baza de inscriere prealabila.

Pentru mai multe informatii despre agenda, vorbitori si inscrieri, va rugam sa accesati site-ul oficial al evenimentului: http://evenimente.doingbusiness.ro/event/23.

 

Despre Doingbusiness.ro

Doingbusiness.ro este un portal de afaceri dezvoltat de International Business Promotion (IBP), ce utilizatorilor informatii depre oportunitatile oferite de economia romaneasca precum si prezentarea principalelor companii active in fiecare domeniu. Proiectele IBP includ: publicatiile Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online incluse in portalul de afaceri www.doingbusiness.ro, servicii de agentie de evenimente, IBP Events (atat evenimente proprii, cat si pentru clienti), servicii de comunicare si direct marketing (call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata etc).

Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente: Economia Azi – Optiuni si oportunitati pentru IMM-uri (2013), Realitatea in Afaceri – Drumul catre performanta (2012), IMM Focus Regional (2011), Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit (2010).

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.