Idei de afaceri, oportunităţi de networking şi invitaţi speciali la Idea Exchange

0

Ai o idee inovatoare pe care plănuieşti să o transformi într-o afacere de succes? Akcees te invită vineri, 6 aprilie la Idea Exchange, evenimentul în care tinerii antreprenori vor avea posibilitatea să îşi dezvolte reţeaua de contacte, să primească păreri şi sfaturi de la antreprenori şi oameni de afaceri consacraţi şi să cunoască potenţiali clienţi şi parteneri de afaceri.

Idea Exchange este mai mult decât un simplu eveniment de networking, având drept scop să creeze o comunitate de tineri cu preocupări şi pasiuni similare, dar şi să faciliteze schimbul şi generarea de noi idei de afaceri. În cadrul evenimentului, accentul va fi pus pe antreprenoriat şi dezvoltare profesională, fiecare participant având oportunitatea de a-şi prezenta propriile proiecte şi de a discuta cu oamenii interesaţi de acestea.

Vino la Idea Exchange pregătit cu propriul tău elevator pitch – o scurtă descriere a ta şi a organizaţiei pe care ai înfiinţat-o sau plănuieşti să o dezvolţi. Timp de 2 minute vei avea ocazia să îi determini pe ceilalţi participanţi să creadă în proiectul tău. La finalul evenimentului ai şansa să îi cunoşti mai bine şi să discuţi direct cu potenţiali colaboratori şi parteneri de afaceri.

Invitaţii speciali nu lipsesc nici ei din reţeta Idea Exchange. La prima ediţie a evenimentului participanţii vor avea ocazia să afle informatii din culisele SponsorPay, un start-up de succes din Europa. Pentru prima dată în România, Conner Corwin, Key Publisher Account Manager SponsorPay şi Joseph Vito Deluca, Marketing Manager SponsorPay, vor împărtăşi participanţilor secretele succesului unei companii la început de drum şi le vor vorbi despre parcursul lor profesional şi experienţele personale definitorii.

„Idea Exchange reprezintă un prim pas pentru cei care doresc să îşi transforme ideile inovative în afaceri de succes. Participanţii vor deveni membri ai comunităţii Akcees şi vor avea ocazia să identifice noi oportunităţi de colaborare şi să găsească astfel persoanele potrivite care să li se alăture în demersurile lor” a declarat Şerban Mogoş, Preşedinte şi Co-Fondator Akcees.  

Primul eveniment din seria Idea Exchange are loc vineri, 6 aprilie, începând cu ora 18:30 la Readers Café (Bucuresti, Bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 55-57, Metropolis Center). Participarea la eveniment este gratuită şi se realizează în baza completării formularului de înscriere disponibil online la akcees.ro/idea

Idea Exchange este un eveniment marca Akcees. Pentru a fi la current cu proiectele şi iniţiativele organizaţiei, vă invităm pe site-ul akcees.com sau pe pagina de Facebook facebook.com/akcees.

Proiectul se desfăşoară cu sprijinul partenerilor media The Money Channel, Business Woman, Money Express, The Investor, Business Cover, BusinessLive.ro, Startups.ro, Wall Street, Revista Evenimentelor, România Pozitivă, Edu-Tim, Studenţie.ro, Evenimente Studenţeşti, Lume Bună, Business-Edu.ro, Ştiri ONG, Studentul.Info, Online Student, Academic Link.

Susţinem şi ne susţin: Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS), Hipo, Edmundo, Fundaţia LEADERS, Clubul Liderii Mileniului Trei, Business Club, Young Professionals Club, AIESEC România, Advice, Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP), Business Organization for Students (BOS), ASCIG, Asociaţia Studenţilor din Universitatea Bucureşti (ASUB), Asociaţia Europeană a Studenţilor la Drept (ELSA) , Asociaţia Studenţilor la Construcţii din Bucureşti (ASCB), Inspire Business.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează