Green Bee isi premiaza castigatorii

0

Proiectul Green Bee, lansat in iunie 2012 de Coca-Cola Romania, sub umbrela Dorna si Mega Image in parteneriat cu Green Revolution, premiaza cei 25 de castigatori pentru participarea si indeplinirea misiunilor proiectului.

 

Proiectul se adreseaza copiilor cu varsta intre 6 si 14 ani si in perioada 22 iunie – 22 octombrie isi propune sa-i invete pe cei mici importanta protejarii mediului inconjurator prin intermediul unei aventuri SF, ce are loc in nava spatiala Green Bee construita in parcul Tineretului.

Copiii inscrisi in proiect au plecat impreuna cu echipajul navei, Capitanul Raxo Williams si Secundul Noni, intr-o calatorie imaginara in spatiu unde au aflat informatii esentiale despre atmosfera, aer, poluare, apa si importanta acesteia, hrana, energie sau deseuri. Experienta din nava le-a oferit celor mici posibilitatea de a dobandi cunostinte despre ecologie si de a demonstra in viata de zi cu zi cat de prietenosi au devenit cu mediul.

Inscrierile s-au facut atat pe platforma www.green-bee.ro cat si la fata locului, in parcul Tineretului la nava Green Bee. Astfel in perioada 22 iunie – 06 august, peste 1800 de copii au participat la misiunile din nava Green Bee si au dovedit ca sunt  eroi ai ecologiei, indeplinind cu succes misiunile tereste.

Participantii au intrat in competitie pentru castigarea unui loc in tabara eco la Tasuleasa Social iar in urma tragerii la sorti care a avut loc pe 7 august, 25 de copii au castigat marele premiu si vor beneficia de 6 zile in tabara, cu plecarea pe data de 15 august. Lista completa a castigatorilor va fi afisata pe pagina oficiala a proiectului: www.green-bee.ro si pe pagina de Facebook: www.facebook.com/GreenBeeProject.

Proiectul Green Bee este extrem de atractiv si ofertant pentru brandul Dorna, a carui strategie are ca element important apropierea de natura si sustinerea protejarii mediului inconjurator. Ne propunem ca prin acest proiect, impreuna cu partenerii nostri de la Mega Image si Asociatia Green Revolution, sa ajutam vizibil la schimbarea atitudinii fata de mediul inconjurator, incurajandu-i pe copii sa se comporte responsabil inca din primii ani de viata.  Green Bee este un concept inovativ si interactiv prin care ecologia este explicata pe intelesul copiilor prin intermediul jocului si al descoperirii. Felicitari participantilor si mai ales castigatorilor si asteptam si alti copii curiosi sa invete prin joculete ingenioase cum sa fie mai atenti cu resursele planetei.”  a declarat Dana Ichim, Senior Marketing Activation Manager Waters Romania &Moldova.

 „Sustenabilitatea este unul din cei 3 piloni ai strategiei grupului nostru, strategie ce susţine performanţa economică a companiei şi ne ajută să construim o afacere durabilă. Suntem conştienţi de responsabilitatea pe care o avem în piaţă, de aceea suntem parteneri ai proiectului Green Bee, un proiect ce corespunde cu strategia noastră de responsabilitate socială, cu proiectele educaţionale pe care le desfăşurăm în acest domeniu şi care ne aduce mai aproape de clienţii noştri şi copiii acestora. Suntem încântaţi ca proiectul a fost primit cu entuziasm de copii si ne bucuram ca avem primii castigatori ai locurilor in tabara eco.” a adaugat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.

Implicarea si entuziasmul copiilor au fost absolut impresionante. Calatoria in spatiu le-a dat frau liber imaginatiei si i-a ajutat sa vada lucrurile dintr-o perspectiva mult mai larga. Am reusit sa-i facem sa inteleaga, prin joc, imagini si povesti, ca planeta noastra este unica si trebuie sa o protejam pentru ca puterea sta in mainile fiecaruia dintre noi. Au fost copii care au actionat imediat dupa iesirea din nava, strangand PET-urile din parc sau indeplinind anumite misiuni terestre. Acest lucru ne demonstreaza ca mesajul nostru a fost inteles si pana pe 22 octombrie asteptam cat mai multi copii la nava pentru a le explica ce inseamna responsabilitatea fata de mediu.” a adaugat Raluca Fiser, Presedintele Asociatiei Green Revolution.

 

Despre sistemul Coca-Cola

InRomania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor sale catre consumatori. Sistemul este format din Coca-ColaRomania(filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie inRomaniaprodusele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company. Dorna este unul din cele mai cunoscute branduri de apa minerala naturala dinRomania, facand parte din portofoliul Coca-ColaRomaniainca de la achizitia sa in anul 2003. De-a lungul istoriei sale, Dorna s-a remarcat prin indrazneala si unicitatea campaniilor de marketing, ce exploreaza pe langa atributele functionale ale brandului, latura emotionala generata de apropierea cu natura. Si in viitor, Dorna isi propune sa fie nu doar un trend-setter in materie de inovatie in comunicare, ci si un pionier al protectiei mediului inconjurator.

 

Despre Mega Image

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România  cu o reţea ce cuprinde 146 de supermarketuri în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (117) şi Shop&Go (29). Parte din Delhaize Group, Mega Image îşi propune să ofere, în fiecare zi, servicii de calitate şi o sortimentaţie de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile.

 

Despre Green Revolution

Green Revolution este prima organizaţie nonguvernamentală de ecologie urbană din România care pune în practică măsurile ce stau la baza construirii unui oraş verde. Prin proiectele sale, Green Revolution promovează şi sprijină: educaţia ecologică şi respectul faţă de mediul înconjurător, colectarea selectivă a deşeurilor de ambalaje, mijloacele şi soluțiile de transport ecologice şi economice, adoptarea unui comportament responsabil faţă de mediu în rândul autorităţilor şi companiilor private şi de stat, protejarea şi extinderea spaţiilor verzi din interiorul şi din exteriorul oraşelor şi stilul de viaţă sănătos şi eco.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează