Green Bee a premiat “Scoala Eco Green Bee”, la Eco Heroes Festival

0

 

Green Bee a premiat “Scoala Eco Green Bee”, la Eco Heroes Festival

Scoala Speciala Sfantul Nicolae din Bucuresti a castigat premiul « Scoala Eco Green Bee» din cadrul “Eco Heroes Festival”,  primul festival eco pentru copii din Romania, desfasurat sambata 8 iunie, in parcul Tineretului. Ecofestivalul este parte a proiectului Green Bee, initiat de Asociatia Green Revolution in parteneriat cu Dorna si Mega Image.

 

Scoala a fost selectata dintre cele 15 scoli participante la concursul “Scoala Eco” si a acumulat cel mai mare punctaj, participand la mai multe competitii Gree Bee : « Fii erou pentru o zi », sectiunea compunere, video si desen, construirea machetei Green Bee, realizarea costumului de astronaut din materiale reciclabile, numarul cel mai mare de copii-vizitatori la nava Green Bee, precum si implicandu-se in alte proiecte ecologice desfasurate in scoala : participarea la orele de educatie ecologica, adopatarea unor masuri administrative, precum : colectarea selectiva a deseurilor, folosirea becurilor ecologice, temoizolarea cladirii.

 

”Proiectul Green Bee si competitia au fost pentru noi o provocare si o oportunitate de a duce mai departe mesajul capitanului Raxo si al secundului Noni. Toate activitatile in care ne-am implicat au fost o relaxare pentru noi, deoarece noi suntem ecologisti convinsi si ne bucuram ca am fost mici protagonisti ai acestui spectacol in aer liber, pe o vreme superba ”, a declarat Lizetta Mihaila, profesor coordonator, Scoala Sfantul Nicolae.

 

 

 

Locul II a fost castigat de Scoala Spectrum, iar Scoala Grigorie Ghica Voievod a ocupat locul III.

 

Peste 600 de copii, prezenti la primul festival eco din Romania, dedicat copiilor, s-au distrat si au lasat frau liber imaginatiei, imbinand jocuri si activitati interactive, pentru a primi informatii despre atmosfera, aer, ecologie, poluare, apa, hrana, reciclare.

 

Tot in cadrul Eco Heroes Festival au mai fost premiate si cele mai creative costume de astronauti, realizate din materiale reciclabile. Eforturile tuturor cadetilor care au dovedit ingeniozitate in confectionarea costumelor a fost rasplatita din plin cu aplauze, dar si cu premii  si multe dulciuri oferite de sponsorii evenimentului.

 

“Ne bucuram sa anuntam ca, alaturi de partenerii nostri, Mega Image si Asociatia Green Revolution, am construit un proiect solid – Green Bee, care, in cele 7 luni de proiect, a adunat peste 17.000 de copii, care au spus “Da” ecologiei si s-au inregistrat in proiect. Astfel, am reusit sa schimbam atitudinea copiilor fata de mediul inconjurator, incurajandu-i pe copii sa se comporte responsabil inca din primii ani de viata”, a declarat Andreea Dragan, Marketing Activation Manager Dorna & Poiana Negri, Coca-Cola Romania.

 

« Ecologia este o componenta importanta a strategiei de sustenabilitate adoptata de compania Mega Image. Suntem fericiti  sa fim parte a acestui  proiect, care imbina jocul  cu stiinta si informatiile despre protejarea mediului. Proiectul Green Bee,  sprijina programele eductionale si de protectie a mediului, pe care compania Mega Image le dezvolta si ne dorim sa atragem in continuare cat mai multi copii in proiect”, a declarat Raluca Alexandrescu,Marketing Manager Mega Image.

 

« Ii felicitam pe toti cei care au participat la Eco Heroes Festival, cadeti si profesori, deopotriva, pentru implicarea si seriozitatea cu care au lucrat la proiectele premiate. Dupa un an de Green Bee, 17.000 de copii au invatat lucruri noi despre protejarea mediului, 15 scoli s-au implicat in activitati eco, iar noi  nu putem decat sa va multumim si va asteptam la urmatoarele noastre actiuni “, a spus Raluca Fiser, presedintele Asociatiei Green Revolution.

 

Proiectul Green Bee se adreseaza copiilor cu varste cuprinse intre 6-14 ani, iar obiectivul Green Bee este acela de a schimba atitudinea fata de mediu, prin incurajarea gesturilor eco inca din copilarie.

 


poster_GB_eco_heroes_2013_2

Detalii despre proiect : http://www.green-bee.ro/

 

Despre Coca-Cola

Coca-Cola Hellenic activeaza pe piata romaneasca de aproximativ 20 de ani, iar compania Coca-Cola HBC Romania a fost infiintata in anul 2000 prin unificarea tuturor  imbuteliatorilor locali ai Coca-Cola existenti,  la acea data. In prezent, Coca-Cola Hellenic este cel mai mare imbuteliator de bauturi racoritoare de pe piata locala si detine trei fabrici in Romania la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei. Dorna este unul dintre cele mai cunoscute branduri de apa minerala naturala din Romania in portofoliul Coca-Cola Romania inca de la achizitia sa la sfarsitul anului 2002. De-a lungul istoriei sale, Dorna s-a remarcat prin indrazneala si unicitatea campaniilor de marketing, ce exploreaza, pe langa atributele functionale ale brandului, latura emotionala generata de apropierea cu natura. In viitor, Dorna isi propune sa fie nu doar un etalon in materie de inovatie in comunicare, ci si un pionier in protectia mediului inconjurator.

Despre Mega Image

Fondata in 1995,  Mega Image este una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata locala. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer international infiintat in 1867 in Belgia, ce opereaza pe trei continente. Mega Image este o companie in plin proces de expansiune care isi propune sa fie prima alegere a clientilor in ceea ce priveste alimentele proaspete, calitatea produselor si sortimentatia unica si diversificata, toate oferite intr-un mediu ambiant cat mai placut.

Despre Green Revolution

Green Revolution, fondata in martie 2009, este prima organizatie nonguvernamentala de ecologie urbana din Romania ce pune in practica masurile ce stau la baza construirii unui oras verde. Green Revolution dezvolta proiecte variate, care promoveaza si sprijina: educatia ecologica si respectul fata de mediul inconjurator, colectarea selectiva a deseurilor de ambalaje, mijloacele si solutiile de transport ecologice si economice, adoptarea unui comportament responsabil fata de mediu in randul autoritatilor si companiilor private si de stat.

 

Facebook

Despre autor

avatar

In cinci ani de existenta, Asociatia Green Revolution a demonstrat ca imaginatia, energia si entuziasmul unei echipe tinere au avut capacitatea de a dezvolta proiecte locale si nationale de impact, cu rezultate vizibile, cuantificabile. Green Revolution sustine reducerea poluarii in marile orase, a impactului pe care activitatile umane il au asupra mediului, cat si cresterea calitatii vietii locuitorilor in marile aglomerari urbane. Cea mai mare parte din viata o petrecem in orase, iar “sanatatea” oraselor este si sanatatea noastra. Credem ca reconstruirea unui oras pe principii verzi reprezinta o prioritate, atat pentru cetateni, cat si pentru autoritati. Ecologia inseamna evolutie, inseamna o viata mai sanatoasa si mai fericita pentru noi si urmasii nostri.

Comentează