Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

GET ORGANISED! – CONCURS NAȚIONAL DE DESIGN

0

GET ORGANISED! – CONCURS NAȚIONAL DE DESIGN

inițiat de Bucharest Design Center și susținut de Antalis

Bucharest Design Center împreună cu Antalis, cel mai mare distribuitor de hârtie creativă și produse de comunicare vizuală din Europa, organizează concursul național pentru crearea celui mai inspirat, simpatic și eficient cuplu Agendă & Calendar de birou pentru 2015! Tema consursului este WORLD OF COLOURS lansează invitația de a folosi cât mai creativ culorile disponibile din gama Image Coloraction!

vizual general competitie design BDC_Antalis

Agenda de birou este cel mai palpabil instrument de organizare. Psihologii spun că atunci când scrii cu propria ta mână ce ai de făcut, devii cu mult mai conștient de ceea ce urmează să faci. O agendă bună este  simplă, fără informații inutile, prietenoasă, pe care să îți facă plăcere să o vezi și să o porți cu tine oriunde.

Calendarul de birou plasează în timp real acțiunile și durata lor. Completează agenda într-o pereche perfectă pentru a elimina haosul din viața unui om ocupat. Un calendar bun e logic, rapid, estetic.

Materialul din care vor fi realizate agenda și calendarul este hârtie Image Coloraction by Antalis. Mostrarul de culori și hârtie se află la magazinul Dizainărși în showroom-urile Antalis din București, Cluj Napoca și Iași, iar elementele tehnice care trebuie incluse în proiect și regulamentul concursului pot fi descărcate de pe pagina Antalis dedicată concursului: www.antalis.ro/business/acasa/asistenta-clienti/image-coloraction.html. Specificațiile tehnice pentru hârtie se află pe:

www.antalis.ro/business/html/search/keywordSearch.htm?searchText=coloraction .

Propunerile trebuie să fie în format editabil (eps, psd etc), să exemplifice vizual toate elementele constitutive ale celor 2 obiecte de papetărie (agendă cu insert plic și calendar de birou) și să fie însoțite de date de contact: nume, prenume, telefon și e-mail.

Juriul care va alege câștigătorii este alcătuit din: Bucharest Design Center – Liana Vasilescu, Antalis – Gabriela Mohai (Marketing & Purcha sing Manager) și Alina Penciu (Communication & PR Manager), adplayers.ro – Iulian Toma și Adela Pârvu – jurnalist (www.adelaparvu.com). Marele premiu este în valoare de 250 euro, iar premiul de popularitate constă în hârtie creativă Antalis.

Data limită de trimitere este 19 septembrie, ora 5:00 PM, la adresa de email imagecoloraction@antalis.ro. Câștigătorii vor fi anunțați pe data de 23 septembrie 2014 pe pagina de Facebook Bucharest Design Center.

Competiția „Get organised!” este susținută de magazinul-concept Dizainăr și Adela Pârvu – www.adelaparvu.com în parteneriat cu IQads, Zeppelin și Adplayers.

Showroom Antalis România: București – Str. Matei Basarab, nr. 20A și din țară: Cluj Napoca – B-dul Muncii, nr. 4 – 6 și Iași – Str. Graniceri, nr. 3 – 9.

Magazinul Concept Dizainăr: Str. Puțul cu Plopi, nr. 17, sector 1, București (programul magazinului este de luni până vineri, 14:00 – 19:00, www.dizainar.ro.

Alte detalii găsiți pe pagina de Facebook Bucharest design center: www.facebook.com/BDC.design.center și www.antalis.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.