Gazelle, bicicleta olandeză vine şi la noi!

0

La ExpoBike 2011, Biciclop a participat pentru prima oară ca distribuitor exclusiv al bicicletelor Gazelle în România

Prezent încă din primăvara anului trecut în România, cel mai popular brand olandez de biciclete, Gazelle, este distribuit în exclusivitate în toată ţara începând cu 2011 de către Biciclop, magazinul de biciclete urbane.

La sfârşitul săptămânii trecute, între 8 şi 10 aprilie, Biciclop a participat la cel mai mare salon de biciclete din Bucureşti, ExpoBike 2011, unde a expus pentru prima oară în calitate de distribuitor exclusiv. Alături de standul magazinului a fost ridicat şi un stand special al Gazelle, unde a fost prezent Henrik Nicolai, Director de Vânzări la Export al Gazelle.

Printre ţările care visează la mijloace de transport eficiente, Olanda este recunoscută drept un paradis al bicicliştilor, cu un centru ca Amsterdam drept cel mai „bike friendly” oraş din lume. Aleasă bicicleta anului 2011 în Olanda, prin modelul Eclipse, Gazelle este de peste un secol numele propriu care înseamnă atitudine urbană la pedale. Tocmai din acest motiv, Biciclop vrea să-şi reitereze poziţia de promotor al bicicletelor urbane şi să distribuie în magazine din toată ţara, începând cu sezonul primăvară-vară 2011, modele consacrate din gama Gazelle precum Basic, Orange sau Toer Populair.

Cor de Jong, Director de Export, Royal Gazelle Olanda

„Royal Gazelle sprijină iniţiativa Biciclop. Biciclete urbane şi este bucuroasă să constate că stilul bicicletelor olandeze de oraş, rafinat de-a lungul multor ani, primeşte tot mai multă apreciere peste tot în lume. Din ce în ce mai multe oraşe mari, cum este şi Bucureştiul, descoperă nivelul ridicat de confort şi siguranţă al bicicletelor Gazelle. Bicicletele de oraş olandeze sunt special concepute pentru a face faţă cu brio traficului aglomerat. Poziţia verticală în şa permite biciclistului să observe cu atenţie traficul. La rândul lor, şoferii au o vizibilitate foarte bună asupra bicicletelor datorită designului inteligent al sistemului de iluminat şi a materialelor de reflexie a luminii integrate în bicicletă.”

 

Despre Gazelle

Cu un „G” pronunţat gutural, ca un „H”. Aşa îşi strigă zi de zi olandezii bicicleta favorită – Gazelle, o regină duplicată până în prezent de peste 13 milioane de ori. Regină pentru că încă din 1992, cu ocazia centenarului, Gazelle a devenit singurul producător de biciclete care a primit din partea Prinţesei Margriet a Olandei distincţia de „companie regală”.

Istoria Gazelle începe în 1892, când Willem Kölling şi Rudolf Arentsen au început să importe biciclete din Anglia. Au decis ulterior să le producă singuri, iar în 1902 le-au şi botezat Gazelle. Astăzi, în fabrica din  Dieren lucrează 600 de oameni, care scot anual pe porţile Gazelle 300.000 de biciclete.

Într-o cercetare realizată de către Reader’s Digest, Gazelle s-a clasat pe locul întai în topul celor mai de încredere branduri europene.

Despre Biciclop

Prezent încă din iarna trecută în Bucureşti, fostul Ciclop este primul magazin fizic şi online din România dedicat bicicletelor urbane. După un an plin, în care au fost lansate pe piste peste 250 de biciclete de oraş, magazinul este rebotezat Biciclop.

Biciclop îşi doreşte să promoveze mersul pe bicicletă ca parte dintr-o atitudine urbană, iar bicicleta ca accesoriu permanent, şi nu doar recreaţional, într-un oraş care să redevină al oamenilor. Printre brandurile de biciclete de oraş comercializate de Biciclop se mai numără şi Vanmoof, Biomega, Van Gogh, Strida, Kross şi Create. Magazinul Biciclop se află în Bucureşti, pe Strada Povernei, nr. 25, şi online, la www.ciclop.eu.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează