Gazelle, bicicleta olandeză vine şi la noi!

0

La ExpoBike 2011, Biciclop a participat pentru prima oară ca distribuitor exclusiv al bicicletelor Gazelle în România

Prezent încă din primăvara anului trecut în România, cel mai popular brand olandez de biciclete, Gazelle, este distribuit în exclusivitate în toată ţara începând cu 2011 de către Biciclop, magazinul de biciclete urbane.

La sfârşitul săptămânii trecute, între 8 şi 10 aprilie, Biciclop a participat la cel mai mare salon de biciclete din Bucureşti, ExpoBike 2011, unde a expus pentru prima oară în calitate de distribuitor exclusiv. Alături de standul magazinului a fost ridicat şi un stand special al Gazelle, unde a fost prezent Henrik Nicolai, Director de Vânzări la Export al Gazelle.

Printre ţările care visează la mijloace de transport eficiente, Olanda este recunoscută drept un paradis al bicicliştilor, cu un centru ca Amsterdam drept cel mai „bike friendly” oraş din lume. Aleasă bicicleta anului 2011 în Olanda, prin modelul Eclipse, Gazelle este de peste un secol numele propriu care înseamnă atitudine urbană la pedale. Tocmai din acest motiv, Biciclop vrea să-şi reitereze poziţia de promotor al bicicletelor urbane şi să distribuie în magazine din toată ţara, începând cu sezonul primăvară-vară 2011, modele consacrate din gama Gazelle precum Basic, Orange sau Toer Populair.

Cor de Jong, Director de Export, Royal Gazelle Olanda

„Royal Gazelle sprijină iniţiativa Biciclop. Biciclete urbane şi este bucuroasă să constate că stilul bicicletelor olandeze de oraş, rafinat de-a lungul multor ani, primeşte tot mai multă apreciere peste tot în lume. Din ce în ce mai multe oraşe mari, cum este şi Bucureştiul, descoperă nivelul ridicat de confort şi siguranţă al bicicletelor Gazelle. Bicicletele de oraş olandeze sunt special concepute pentru a face faţă cu brio traficului aglomerat. Poziţia verticală în şa permite biciclistului să observe cu atenţie traficul. La rândul lor, şoferii au o vizibilitate foarte bună asupra bicicletelor datorită designului inteligent al sistemului de iluminat şi a materialelor de reflexie a luminii integrate în bicicletă.”

 

Despre Gazelle

Cu un „G” pronunţat gutural, ca un „H”. Aşa îşi strigă zi de zi olandezii bicicleta favorită – Gazelle, o regină duplicată până în prezent de peste 13 milioane de ori. Regină pentru că încă din 1992, cu ocazia centenarului, Gazelle a devenit singurul producător de biciclete care a primit din partea Prinţesei Margriet a Olandei distincţia de „companie regală”.

Istoria Gazelle începe în 1892, când Willem Kölling şi Rudolf Arentsen au început să importe biciclete din Anglia. Au decis ulterior să le producă singuri, iar în 1902 le-au şi botezat Gazelle. Astăzi, în fabrica din  Dieren lucrează 600 de oameni, care scot anual pe porţile Gazelle 300.000 de biciclete.

Într-o cercetare realizată de către Reader’s Digest, Gazelle s-a clasat pe locul întai în topul celor mai de încredere branduri europene.

Despre Biciclop

Prezent încă din iarna trecută în Bucureşti, fostul Ciclop este primul magazin fizic şi online din România dedicat bicicletelor urbane. După un an plin, în care au fost lansate pe piste peste 250 de biciclete de oraş, magazinul este rebotezat Biciclop.

Biciclop îşi doreşte să promoveze mersul pe bicicletă ca parte dintr-o atitudine urbană, iar bicicleta ca accesoriu permanent, şi nu doar recreaţional, într-un oraş care să redevină al oamenilor. Printre brandurile de biciclete de oraş comercializate de Biciclop se mai numără şi Vanmoof, Biomega, Van Gogh, Strida, Kross şi Create. Magazinul Biciclop se află în Bucureşti, pe Strada Povernei, nr. 25, şi online, la www.ciclop.eu.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează