Finanțări în valoare totală de 60.000 lei la a doua ediție a Fondului Mega Image pentru Comunitate

0

Fundația Comunitară București lansează a doua ediție a Fondului Mega Image pentru Comunitate.

Mega Image, cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, împreună cu Fundația Comunitară București, lansează al doilea apel de finanţare de proiecte din “Fondul Mega Image pentru Comunitate” adresat locuitorilor și organizațiilor bucureștene. Fondul oferă finanțări în valoare totală de 60.000 lei pentru 6 proiecte din Bucureşti şi Ilfov care reactivează spiritul de comunitate al locuitorilor. Fondul Mega Image pentru Comunitate este finanțat de Delhaize Group și gestionat de către Fundația Comunitară București.

Cu ajutorul finanțării din prima ediție a Fondului Mega Image pentru Comunitate, 10 proiecte din București și Ilfov au fost puse în practică, în diverse domenii din comunitate. 40 de tineri între 14 și 18 ani au învățat să recondiționeze biciclete, urmând cursurile Școlii de Mecanică de Biciclete organizate de Bița Color. Asociația Corporeanima a închis strada pentru o competiție sportivă dedicată copiilor din cartierul Costeasca. Locuitorii de pe două străzi din Ferentari au renovat o scară de bloc și grădina unei școli din cartier, cu sprijinul Fundației Policy Center for Roma and Minorities.

29

Fondul Mega Image pentru Comunitate sprijină și în acest an o varietate de proiecte care susţin coeziunea în cadrul comunităților, în jurul unor teme precum spiritul civic, buna vecinătate, ecologia, mâncarea sănătoasă, educația și alte domenii. Grupurile de inițiativă, organizațiile neguvernamentale, precum și locuitorii din București și Ilfov, sunt stimulați în acest fel să colaboreze în proiecte ce readuc oamenilor bucuria de a locui împreună. În acest an, proiectele câștigătoare vor fi alese dintre cele al căror rezultat rămâne și după terminarea proiectului.

Fondul, cu o valoare de maximum 60.000 lei, va fi acordat pentru 6 proiecte câștigătoare care vor fi finanțate cu aproximativ 10.000 lei fiecare. Activităţile finanțate se vor desfășura în București și Ilfov.

Un juriu independent va evalua aplicațiile și va decide care sunt cele 6 proiecte câștigătoare. Juriul este format din persoane cu experiență în domenii legate de implicare socială, comunitate și CSR.

Organizațiile non-profit sau persoanele fizice își vor putea înscrie aplicațiile până la data de 8 octombrie 2014. Selecția are loc până la sfârșitul lunii noiembrie, iar proiectele câștigătoare vor fi făcute publice până la începutul lunii decembrie. Finanțările vor fi acordate pe parcursul lunii decembrie, iar proiectele vor fi puse în practică până în luna iunie 2015.

Calendarul complet, criteriile de eligibilitate, selecție, precum și formularele de aplicaţie sunt disponibile pe site-ul oficial al fondului http://mega-image.fundatiacomunitarabucuresti.ro/.

„Fondul Mega Image pentru Comunitate a reprezentat, pentru noi toți, o primă experiență, o bază pe care vom putea construi mai departe o comunitate unită, coerentă și activă, conștientă de schimbările pe care le poate determina prin acțiunile sale. Suntem încântați că putem, cu sprijinul Fundației Comunitare București, să promovăm și să susținem și în acest an, la a doua ediție, iniţiativa comunităţilor locale din București și Ilfov”, a declarat Raluca Istrate, Sustainability Manager, Mega Image.

Proiectul este dezvoltat de către Fundația Comunitară București, organizator al Swimathon București, The Big Lunch Bucharest și “8 hours overtime for a good cause”.

10290619_764658130231963_4716626654355709355_n

Logo_FMIC_final_RGB_mareFondată în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea ce cuprinde 343 de supermarketuri în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (174) , Shop&Go (167), AB Cool Food (1) și Mega Drive (1). Parte din Delhaize Group, Mega Image îşi propune să ofere, în fiecare zi, servicii de calitate şi o sortimentaţie de produse hrănitoare, sănătoase, sigure accesibile şi sustenabile.

Fundaţia Comunitară Bucureşti investeşte timpul, banii şi energia bucureştenilor pentru a crea comunităţi în care să ne simţim ca acasă. Organizaţia colectează fonduri de la afaceri locale şi persoane particulare, pentru a finanţa proiecte care stimulează iniţiativa şi aduc oamenii împreună în comunităţi. Fundaţia Comunitară Bucureşti s-a înfiinţat în 2011 şi este parte dintr-o mişcare naţională, alături de alte unsprezece fundaţii comunitare din țară.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează