EcoAtitudine și-a desemnat câștigătorii!

0

S-a încheiat prima etapă a campaniei de ecologie și mediu „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informație, Actiune“, ediția 2014.

Școlile câștigătoare din Municipiul Bucureşti  și Județul Ilfov au fost premiate în cadrul unei Festivități, care s-a desfășurat la 5 iunie de Ziua Mondială a Mediului, în Sala Buenos Aires la Centrul de Conferințe ”Auditorium Pallady”, în prezența autorităților de mediu județene și a partenerilor implicați în campanie.

Sequence 01.Still022

Școala ”Mircea Sântimbreanu” și-a adjudecat concursul „Reciclarea EcoAtitudine”. Premiul, constând într-o tablă magnetică Smart, a fost înmânat responsabilului de proiect, respectiv profesoarei Victoria Păduraru.

Concursul „Agentul EcoAtitudine”, o provocare pentru cadrele didactice implicate în campanie, a fost câștigat de Victoria Păduraru., prof. coordonator de la Școala Gimnazială ”Mircea Sântimbreanu”din Bucureşti.

Pentru Județul Ilfov la primul concurs al proiectului, ”Reciclarea EcoAtitudine”, reprezentanții Liceului Teoretic ”Ioan Petruș”, sub îndrumarea profesoarei Eugenia Marinescu , au câștigat premiul I, respectiv tabla magnetică Smart

Locul III ,un ecran de proiectie de ultima generatie a fost câștigat de reprezentantii școlii Nr.1 din Brănești .

”Agentul EcoAtitudine din Ilfov a fost desemnată doamna Eugenia Marinescu, Profesor Coordonator de la Liceul Teoretic ”Ioan Petruș”.

EcoAtitudine a implicat în cadrul primei etape din acest an peste 33.000 de mii de elevi care au contribuit direct la crearea unei lumi mai bune, numeroși parteneri, instituții publice, operatori de salubritate, 49 de școli și s-a desfășurat în 6 județe: Ilfov, Teleorman, Prahova, Argeș, Buzău, Vrancea și București.

În această primă etapă a campaniei au fost implicați peste 33.000 de elevi care au  colectat peste 57.379 de kilograme de deșeuri reciclabile.

Campania „EcoAtitudine=Responsabilitate, Informație, Actiune“, se adresează elevilor din învățământul primar și gimnazial, și vizează colectarea selectivă de către elevi a deșeurilor din hârtie-carton, plastic, PET, aluminiu, sticlă.

Campania „EcoAtitudine” presupune implicarea elevilor și profesorilor în activități de voluntariat și urmărește prevenția, care reprezintă chintesența menținerii unui climat sănătos pentru noi și generațiile viitoare.

Obiectivele campaniei: dezvoltarea unor noi atitudini față de mediul înconjurător prin conștientizarea legăturii dintre sănătatea individuală și mediu.

Campania EcoAtitudine se derulează sub egida Ministerului Mediului și Schimbărilor Climatice, Agenției Naționale pentru Protecția Mediului și a Gărzii Naționale de Mediu și se bucură în această prima etapă a anului 2014 de sprijinul a peste 50 de parteneri financiari și media.

Parteneri: Eurosun Management & Consulting SRL; Rafinăria Petrotel-Lukoil SA, Automobile Dacia SA, Compania de Apă Buzău, Apa Nova Ploiești SA, Ecosud SRL, HOBAS Pipe Systems SRL, Sota Grup 21 SRL, Total Waste Recycling SRL, Apa Nova București, Methalux Foundry SRL, Asociația Terra Iris Green.

Instituții partenere: Inspectoratele școlare județene Argeș, Buzău, Prahova, Vrancea.

Reamintim că„EcoAtitudine = Responsabilitate, Informație, Actiune” se desfășoară în două etape anuale și vizează conștientizarea elevilor de gimnaziu asupra importanței colectării selective a deșeurilor, un domeniu în care România atrage semnale din ce în ce mai negative din partea comunităților europene.

Eforturile noastre comune ne-au arătat, de-a lungul celor patru ani de implementare a proiectului în școlile românesti, că reacțiile pozitive vin tocmai din partea copiilor noștri. Este o realitate pe care nu o poate contesta absolut nimeni, iar rezultatele campaniei EcoAtitudine vorbesc de la sine

Mai multe informații pe site-ul oficial al campaniei: www.ecoatitudine.eu

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează