DOMO așteaptă viitori angajați la târgul de job-uri Angajatori de Top

0

DOMO Retail participă la unul dintre cele mai importante târguri de carieră  dedicate profesioniștilor și studenților aflați în căutarea unui job – Angajatori de Top.

În perioada 17-18 octombrie la Sala Palatului, DOMO prezintă primul program de dezvoltare profesională intensivă pentru viitorii angajați, DOMO Management Trainee.

photo DOMO Management Trainee

În cadrul programului sunt selectați și pregătiți viitorii manageri pentru departamentele grupului DOMO. Programul se adresează atât studenților din ani terminali precum și tinerilor absolvenți. Procesul de înscriere se desfășoară până pe 30 noiembrie. Mai multe detalii pe www.domo.ro/cariere.

„Participăm în cadrul târgului Angajatori de Top pentru a întâlni tineri cu potențial și inițiativă. Ne dorim să inițiem un dialog cu cei dornici să își construiască o carieră solidă. În cadrul primului program de dezvoltare profesională intensivă, DOMO Management Trainee, vom crea bazele unei noi generații de lideri DOMO, o echipă cu idei curajoase și creative.”, a declarat Luminița Parteca, HR manager DOMO Retail.

Despre DOMO Management Trainee

DOMO caută tineri cu potențial de lider și cu abilități în zona de business pentru a-i dezvolta în vederea preluării pozițiilor de Management în cadrul grupului.

Stagiarii vor lucra în mai multe departamente ale companiei pe o perioadă de peste doi ani de zile, timp în care ei vor avea statut de angajați și vor fi plătiți pentru activitatea lor. Ulterior, ei vor rămâne angajați DOMO.

Candidații vor fi desemnaţi pe baza unui proces de selecţie ce cuprinde evaluarea aplicației, interviu telefonic și interviu face-to-face. Ultima etapă a procesului de recrutare constă într-un program complex de Assesment Center ce va avea drept scop evaluarea performanțelor individuale și de grup.

Aplicanții selectați vor participa la școala DOMO Management Trainee, în cadrul căreia vor avea oportunitatea de a înțelege mai bine aria de business în care se vor dezvolta și vor avea access la programe de dezvoltare susținute de managerii DOMO.

În urma acestei săptămâni de pregătire, celor mai potriviți participanți – un numar de 12 viitori trainee- le este oferită șansa de a lucra în prima etapă, în magazinele DOMO din țară.

ETAPELE PE CARE TREBUIE SĂ LE PARCURGĂ UN MANAGEMENT TRAINEE

În prima etapă, experiența de vânzare: fiecare dintre cei 12 stagiari va lucra în magazinele DOMO din țară, ocupând funcții de consultanți vânzări, șefi de raion, șefi administrativi și directori de magazin.

În cea de-a doua etapă, dezvoltare profesională accelerată, fiecare stagiar va lucra prin rotație timp de 3 luni de zile în fiecare departament al companiei: resurse umane, marketing, achiziții, financiar, service și logistică.

Specializare profesională, reprezintă cea de-a treia etapă, iar în funcție de competențele și abilitățile demonstrate în etapele anterioare, stagiarii vor parcurge următoarele nivele ierarhice: junior management, middle management, senior management.

Ultima etapă presupune ocuparea unei poziții de Management în cadrul DOMO.

Candidatul ideal pentru programul DOMO Management Trainee este student în ultimul an, masterand sau proaspăt absolvent cu nota peste medie, implicat în activități extracuriculare, ambițios, cu calități excelente de comunicare și abilități de lider, preocupat de dezvoltarea personală și profesională. În plus, aplicanții trebuie să aibă cunoștințe de limba engleză și de utilizare a pachetului MS Office, dar și flexibilitate la schimbare și mobilitate la nivel internațional.

Despre DOMO

DOMO Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în electronice, electrocasnice și IT&C din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu mai mult de 1.000 de angajaţi, precum şi platforma de retail online www.DOMO.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează