Diagnoza modelului de activitate într-un NGO şi brand awareness

2

brand-blog

“The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem” Captain Jack Sparrow

În timp ce activitatea unui ONG este deseori privită drept o structură non-business, diferenţa este dată de lipsa unei relaţii comerciale între beneficiar şi serviciu. Aşadar, un model standard de business poate fi foarte uşor utilizat drept plan pentru a conduce o organizaţie nonguvernamentală.

Scopul acestui curs este de a identifica ce anume înseamnă un ONG de succes, prin analizarea modelului de „business” şi a brand awareness-ului, pe piaţa de servicii, oferite fie de un competitor, sau chiar de societăţile comerciale.

Pe parcursul acestui training vom învăţa despre:

 Strategy design şi analiză de fezabilitate;
 Categorii potenţiale de resurse pentru ONG-uri;
 Analiza competiţiei şi avantaje competitive;
 Diagnoză şi analiza funcţionalităţii;
 Valori de echipă, limbaj şi simboluri;
 Optimizarea soluţiilor de business şi recomandări;
 Restructurarea şi re-designul proceselor operaţionale;
 Design de comunicare şi reporting flow în cadrul organizaţiei;
 Caracteristici ale brand-ului;
 Definiţia „grupului ţintă de clienţi”;
 Best used study;
 Poziţionarea produsului din perspectivă de preţ;
 Plan de comunicare (instrumente de marketing).

Pe parcursul acestui training, participanţii vor lua parte şi la activităţi practice care se vor baza pe cazul specific al propriilor lor organizaţii.

“What you see is a perception. What you hear is an opinion” – Marcus Aurelius

Cine poate să aplice şi cât costă?

Acest training este dedicat tuturor ONG-urilor înregistrate în România şi este gratuit. Dacă participanţii doresc, vor avea posibilitatea să facă o donaţie. Noi sugerăm suma de 30 RON care acoperă costurile acestui training.

SCHEDULE
Joi, 10 martie, 2016
10:00 – 16:00

Romanian American Foundation, strada Gina Patrichi 6, Bucureşti.

Aşteptăm aplicaţiile voastre până vineri, 4 martie, ora 17:00, iar cei 15 candidaţi selectaţi vor fi anunţaţi pe parcursul zilei de luni, 7 martie prin email.

Workshop-ul va fi susţinut în limba engleză.

TRAINER

NICOLETA RADU – Filozofia sa de lucru se bazează pe dezvoltarea afacerilor de succes, care au în spate echipe dedicate, capabile să gestioneze relaţia cu clienţii, sectoarele de consultanţă, management comercial, marketing, vânzări şi leasing, pentru a duce la îndeplinire obiectivele proiectelor şi dezvoltatorilor cu care lucrează. Cu 16 ani de experienţă profesională în vânzări şi management, în special în real estate, Nicoleta are o bogată experienţă în crearea de produse, construcţia de concepte comerciale de succes şi sisteme de măsurare a profitabilităţii. De asemenea, are o experienţă considerabilă în management şi creare de echipe, sprijinirea iniţiativelor şi generarea motivaţiei necesare pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

2 comentarii

  1. avatar
    iulia feordeanu on

    Unde se fac aplicatiile pentru Brand Awareness? Diagnoza modelului de activitate intr-un NGO si brand awareness
    multumesc

Comentează