Cuvintele chiar pot schimba lumea

0

Cuvintele chiar pot schimba lumea
Era diferit, așa că toată lumea îl înjura. Sau încuraja?

Fiecare dintre noi este autor în poveștile și întâmplările de zi cu zi. Fundația Friends For Friends a lansat o campanie pentru Premiile Superscrieri prin care ne invită să ne amintim că suntem autorii propriilor noastre povești.

Campania de vară revigorează promisiunea Superscrieri și anume că lumea se poate schimba prin cuvinte. Inspirată de funcția de auto-corect din mesageria unui smartphone, campania Superscrieri ne încurajează să fim mai atenți la felul în care ne exprimăm, să nu lăsăm auto-corectul să gândească pentru noi. Chiar și cele mai banale situații le putem schimba în bine dacă schimbăm câteva cuvinte.

Campania sprijină competiția Premiile Superscrieri care ajunge, în această toamnă, la cea de-a cincea ediție. Premiile Superscrieri sunt pentru autorii de non-ficțiune și jurnalism narativ din România – acei autori care, prin forța scriiturii lor reușesc să miște comunități și să schimbe percepții și atitudini despre lumea în care trăim.

foto coaster Baraka - foto by Larisa Balta

foto din parcare

Iată câteva dintre mesajele și activările campaniei:

Coastere Superscrieri – mesaje pentru conectat mai mult cu prietenii când ieșim în oraș

Suntem conectați tot mai mult la social media, chiar și atunci când ieșim cu prietenii. Mesajele de pe coastere exprimă nevoia de a ne conecta mai mult intre noi.
Le puteți găsi la câteva terase și localuri din București (Energiea, Cărturești Verona, The Institute Café, Baraka, ș.a. în curând).

flyer parcare Superscrieri- fata

Flyer pentru mașină – mai atenți cu ceilalți

Avem ca exemplu o situație simplă, precum parcarea mașinii pe principiul ”oriunde ai mai găsit loc”. Poate să nu ne pese dacă parcăm aiurea, sau putem lăsa un mesaj și un număr de telefon pe parbriz, în caz că încurcă.
Dacă ești șofer/șoferiță, s-ar putea să găsești sub ștergător un flyer din campania de vară Superscrieri. Folosește-l cu încredere sau creează-ți propriul mesaj și urmărește cum se schimbă și reacțiile oamenilor.

Mai multe detalii, pe site-ul FFFF și pe pagina de Facebook a fundației.
Susținători: BRD – Groupe Société Générale (patron al ediției), AVON (sponsor principal), Orange, FAN Courier, Friends\TBWA, SPV Legal (sponsori de categorie).
Susținători media: Digi24, Șapte Seri, HotNews, Adevărul, Dilema Veche, Foreign Policy, RFI România, Decât o Revistă, The Institute, Igloo, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Active Watch, SUB25, România Pozitivă, Think Outside The Box.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează