Cuvintele chiar pot schimba lumea

0

Cuvintele chiar pot schimba lumea
Era diferit, așa că toată lumea îl înjura. Sau încuraja?

Fiecare dintre noi este autor în poveștile și întâmplările de zi cu zi. Fundația Friends For Friends a lansat o campanie pentru Premiile Superscrieri prin care ne invită să ne amintim că suntem autorii propriilor noastre povești.

Campania de vară revigorează promisiunea Superscrieri și anume că lumea se poate schimba prin cuvinte. Inspirată de funcția de auto-corect din mesageria unui smartphone, campania Superscrieri ne încurajează să fim mai atenți la felul în care ne exprimăm, să nu lăsăm auto-corectul să gândească pentru noi. Chiar și cele mai banale situații le putem schimba în bine dacă schimbăm câteva cuvinte.

Campania sprijină competiția Premiile Superscrieri care ajunge, în această toamnă, la cea de-a cincea ediție. Premiile Superscrieri sunt pentru autorii de non-ficțiune și jurnalism narativ din România – acei autori care, prin forța scriiturii lor reușesc să miște comunități și să schimbe percepții și atitudini despre lumea în care trăim.

foto coaster Baraka - foto by Larisa Balta

foto din parcare

Iată câteva dintre mesajele și activările campaniei:

Coastere Superscrieri – mesaje pentru conectat mai mult cu prietenii când ieșim în oraș

Suntem conectați tot mai mult la social media, chiar și atunci când ieșim cu prietenii. Mesajele de pe coastere exprimă nevoia de a ne conecta mai mult intre noi.
Le puteți găsi la câteva terase și localuri din București (Energiea, Cărturești Verona, The Institute Café, Baraka, ș.a. în curând).

flyer parcare Superscrieri- fata

Flyer pentru mașină – mai atenți cu ceilalți

Avem ca exemplu o situație simplă, precum parcarea mașinii pe principiul ”oriunde ai mai găsit loc”. Poate să nu ne pese dacă parcăm aiurea, sau putem lăsa un mesaj și un număr de telefon pe parbriz, în caz că încurcă.
Dacă ești șofer/șoferiță, s-ar putea să găsești sub ștergător un flyer din campania de vară Superscrieri. Folosește-l cu încredere sau creează-ți propriul mesaj și urmărește cum se schimbă și reacțiile oamenilor.

Mai multe detalii, pe site-ul FFFF și pe pagina de Facebook a fundației.
Susținători: BRD – Groupe Société Générale (patron al ediției), AVON (sponsor principal), Orange, FAN Courier, Friends\TBWA, SPV Legal (sponsori de categorie).
Susținători media: Digi24, Șapte Seri, HotNews, Adevărul, Dilema Veche, Foreign Policy, RFI România, Decât o Revistă, The Institute, Igloo, Centrul pentru Jurnalism Independent, RISE Project, Active Watch, SUB25, România Pozitivă, Think Outside The Box.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează