CSR Media si EY Romania anunta a treia editie a Studiului privind Tendintele si Realitatile CSR din Romania

0

CSRMedia.ro organizeaza joi, 4 iunie, cea de-a treia editie a Seminarului Comunitatii de CSR, eveniment in cadrul caruia va fi lansat cel mai recent studiu privind Tendintele si Realitatile CSR din Romania, realizat in parteneriat cu EY Romania (Ernst & Young).

Studiul, singurul de acest fel realizat trei ani la rand, analizeaza si exploreaza perceptiile executivilor si ale specialistilor CSR  in legatura cu proiectele initiate si derulate in domeniul responsabilitatii corporative in anul 2014 si perspectivele din perioada urmatoare. Seminarul reuneste, ca in fiecare an, zeci de reprezentanti ce se ocupa de conceperea, organizarea si implementarea actiunilor de CSR din cele mai mari companii din tara noastra.

Studiu CSRmedia.ro_EY Romania

“Seminariile dedicate comunitatii de CSR au rolul de a facilita schimbul de experienta intre cei care se ocupa de actiunile de responsabilitatea sociala din companiile autohtone. Totodata, evenimentul isi propune sa creeze dezbateri si sa aduca raspunsuri in randul specialistilor si comunicatorilor de CSR din firmele romanesti”, a declarat Lacramioara Botezatu, Project Manager al CSRMedia.ro.

Elena Badea – Head of Branding, Marketing & Communication – EY Romania va prezenta noutatile privind tendintele si realitatile CSR din Romania, precum si evolutia domeniului responsabilitatii sociale in 2014 comparativ cu anii 2013 si 2012 pe plan local. Studiul din acest an analizeaza in premiera si modul in care companiile din Romania implementeaza politici ce vizeaza sustenabilitatea lantului de aprovizionare.

„La EY ne-am asumat  misiunea de a construi o lume care functioneaza mai bine – Building A Better Working World este moto-ul nostru, iar acest lucru se materializeaza in multe feluri: de la modul in care contribuim la stabilitatea si cresterea economiilor locale prin serviciile noastre, la investitia pe care o facem pentru a creste generatii intregi de profesionisti in business, si pana la efortul nostru de a sprijini pe cei care se implica in comunitate. Prin acest studiu ne dorim sa oferim liderilor de business din Romania o motivatie pentru a contribui la cresterea implicarii companiilor in solutionarea cauzelor sociale. Doar astfel vom reusi sa construim ecosisteme sustenabile, care pun in contact pe toti cei care vor si pot sa faca diferenta pentru rezolvarea sistematica a problemelor sociale”, a declarat Elena Badea.

In a doua parte a seminarului, companii din Romania recunoscute pentru proiectele implementate in sprijinul comunitatilor vor prezenta studii de caz relevante pentru activitatea lor. Participantii vor avea oportunitatea de a afla cele mai bune practici din domeniul CSR, precum si provocarile cu care aceste companii s-au confruntat in derularea actiunilor si modul cum acestea au fost depasite.

Evenimentul se adreseaza responsabililor de CSR din companii, specialistilor in comunicare & corporate Affairs, specialistilor in marketing si resurse umane si managerilor care doresc sa afle noutatile din domeniul responsabilitatii sociale si sustenabilitatii.

Pentru inscriere la Seminar, click AICI

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează