Creștem împreună nivelul de performanță al managementului relațiilor cu clienții în România

0

La a treia ediție a Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România vă invităm să acumulați o expertiză solidă, din practică în excelența relațiilor cu clienții. În zilele de 17 și 18 mai 2017 la București, adresăm o provocare felului în care îi atragem, reținem și apreciem pe cei care investesc încredere în noi și afacerile noastre.

Logo CMRCRO 2017

Un business fără clienți rămâne doar la stadiul de idee, iar un business fără clienți mulțumiți nu poate fi considerat cu adevărat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 când vine vorba despre managementul relațiilor cu clienții. Nu numai noi împărtășim această opinie:

”Getting customer interactions right has never been more important, especially since social media has given unhappy customers a louder voice.”

  • Harvard Business Review (sursă)

”Attracting a new customer is just too difficult and expensive to lose the relationship because you didn’t treat them right.”

  • Entrepreneur Magazine (sursă)

Există o varietate de servicii, aplicații și chiar freelanceri la care oamenii pot apela în momentul când își doresc ceva anume. Ținând cont de acest fenomen global, întrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea în rândul clienților și în fața competiției?

Răspunsul este: investind în expertiza din domeniul managementul relațiilor cu clienții și prioritizându-l în strategia generală a afacerii. Aveți oportunitatea perfectă de a învăța de la lideri din companii puternice și traineri specializați la Conferința Managementului Relațiilor cu Clienții în România!

Vei putea participa în conversații cu un bagaj de cunoștințe plin de substanță din domeniu, alături de speakerii:

  • Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson

  • Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance

  • Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag

  • Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange

  • Horia Ștefănescu, CS Technical Support Center Manager, Orange

  • Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle

  • Loredana Negoiță, Customer Relationship Manager, City Grill

  • Minodora Savu, Manager Service Operations – Customer Advocacy Department, Avira Romania

Iar trainerii noștri se vor ocupa de masterclass-ul și workshop-urile interactive pe teme inovative ca folosirea neuromarketing-ului în relațiile cu clienții sau sisteme holistice ale companiilor care contribuie la succesul din acest domeniu.

  • Maria Desmons-Macrea, Consultant, The KPI Institute România

  • Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer, Robert Bosch

Profită de perioada de presale până în 31 martie pentru a-ți asigura locul la Conferința Managementului Relațiilor cu Clienții în România! Înscrierile de tip standard sunt valabile până în 12 mai 2017.

Pentru mai multe informații, cât și pentru înscrieri, puteți să vizitați site-ul oficial al conferinței.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează