Creativitatea in media, intre exces si limite – cu Andrei Gheorghe

0

Cand spune creativitate, Andrei Gheorghe se gandeste la industrie si la canoanele pe care aceasta le impune.

In media, ca si in publicitate, creativitatea reprezinta „scanteia din tine, vanduta urgent.” Ca sa fii creativ, Andrei recomanda excesul: „nu-ti pune niciodata limita”, comunica cu insistenta ideile si citeste foarte mult. Este foarte important sa fugi de oamenii care spun „dar daca”, iar spatiul de creatie ideal trebuie sa aiba o canapea si un frigider.

Andrei Gheorghe se simte cel mai bine ca Director de Continut, insa, cel mai adesea se defineste ca fiind o personalitate media. Regaseste-l pe Gheorghe asa cum il stii, sigur pe el, direct si inteligent, in cel mai recent interviu, marca Lobul Creativ – aici.

Lobul Creativ este un proiect al Fundatiei Friends For Friends (ffff.ro) in parteneriat cu Decat o Revista (decatorevista.ro)


Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează