Connections, powered by Telekom Romania, evenimentul care își propune să dezbată comunicarea în noua eră digitală

0

Generația Z a crescut cu tehnologia de ultimă generație și impune noile trenduri din domeniul digital. Este conectată 24/7 la platformele digitale precum Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, canale online care reprezintă pentru tinerii ce se regăsesc în această categorie de vârstă principalul mod de interacțiune și comunicare.

Potrivit unei cercetări realizată de Google, 65% dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-24 de ani se uită mai mult de 3 ore pe zi la videouri online, 40% își petrec mai mult de 3 ore pe zi pe rețelele sociale, iar 38% își dedică cel puțin 3 ore din zi scrierii de mesaje. Mai mult, 88% dintre aceștia își fac cumpărăturile online, ceea ce determină un interes tot mai ridicat în rândul companiilor pentru înţelegerea factorilor care contează în decizia de cumpărare.

Deloc surprinzător, influencerii ocupă un loc tot mai important în procesul de comunicare în rândul tinerei generaţii.

Influenceri români, micro-influenceri, profesioniști social media și creatori de conținut digital se întâlnesc la Connections, powered by Telekom, luni, 12 noiembrie 2018, pentru a împărtăși într-un cadrul informal, la Palatul Universul, București, idei, expertiză și bune practici în domeniul comunicării în era digitală.

Connections reprezintă pentru Telekom mai mult decât un eveniment. Este o experiență prin care dorim să creăm punți de comunicare rezistente și de calitate alături de tânăra generație de nativi digitali. Alături de unii dintre cei mai apreciaţi profesioniști din domeniul digital vom aborda într-un cadru relaxat subiecte care definesc această eră. Îi invităm pe participanți să joace un rol activ, pentru că vom încerca împreună să dezbatem bunele pratici în comunicarea digitală. Spun acest lucru în contextul în care influencerii au devenit modele ale noii generații, iar comunicarea tradițională nu mai reprezintă principalul mijloc de transmitere a informației. Este foarte important să percepem corect rolul pe care aceștia îl au și să ne adaptăm instrumentele de comunicare. Ne dorim ca prin acest demers să scriem o pagină importantă din istoria fenomenului social-media”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Communication Director, Telekom Romania.

Pe parcursul unei zile, participanții se vor implica în dezbateri interactive despre rolul influencerilor și despre etică în mediul digital, își vor lua doza de inspirație din poveștile spuse de profesioniști ai domeniului, își vor enunța ideile creative și vor afla răspunsurile la întrebările care îi preocupă, prin discuții libere și workshopuri tematice.

În cadrul primei ediții Connections vor fi abordate teme precum:

  • Instrumente digitale care te ajută să te poziționezi și să te promovezi în Social Media;
  • Cum să implementezi cu succes un brief de campanie, care sunt obiectivele pe care trebuie să le aibă o campanie și cum măsori eficient rezultatele acesteia;
  • Cum te poziționezi corect față de știrile false și cum tratezi cu luciditate subiectele din Social Media;
  • Strategii de Search Engine Optimization (SEO) sau cum să scrii pentru roboți, dar mai ales pentru oameni;
  • Sfaturi și trucuri pentru a realiza un video cu impact în Social Media;
  • Cum să spui povești în Social Media cu ajutorul fotografiei.

Printre speakerii prezenţi la eveniment se numără: Victor Kapra, jurnalist și blogger cu peste 20 de ani de experiență, specializat în digital technologies, online marketing și emerging media, Alexandru Negrea, consultant social media și fondator al primului curs social media intensiv din România, Vlad Eftenie, profesor la Universitatea de Arhitectură „Ion Mincu” din București și fotograf ale cărui merite sunt recunoscute atât în țară, cât și în străinătate, Octavian Palade, Event & Content strategist la una dintre cele mai importante publicații dedicate startup-urilor din România, pasionat de gadgeturi și tehnologii IoT, Marian Ionescu (Mariciu), specialist în influencer marketing, cu un istoric important în domeniul relațiilor publice și al comunicării și cu peste 1.000 de vloguri zilnice la activ, Adrian Popescu (Cuza), creator de conținut și vlogger, fondator al unuia dintre cele mai mari proiecte online, Noaptea Târziu, care are în prezent peste 1.5 milioane de subscriberi pe YouTube, Bogdan Nicolai, jurnalist, scenarist, prezentator radio și moderator de evenimente, cu peste 12 ani de experiență în industria radio și TV din România, Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales, Telekom Romania și Ruxandra Vodă, Corporate Communications Director, Telekom Romania.

Participarea la eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile, iar înscrierile se fac pe site-ul www.connectionsevent.ro.

*

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează