Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare cu tema „Storyscaping”

0

CNSC şi-a pornit microfonul pentru cea de-a 12-a ediţie

PRIME România anunţă începerea înscrierilor pentru cea de-a 12-a ediţie a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare (CNSC), cu tema Storyscaping, ce va avea loc între 23 şi 24 aprilie 2015, la Universitatea Europei de Sud-Est Lumina (Şoseaua Colentina, 64b). Mai multe informații despre CNSC pot fi găsite pe site-ul cnsc.primeromania.ro.

Congresul National al Studentilor la Comunicare- afis 2015

Evenimentul este alcătuit dintr-o serie de conferințe menite să ofere studenților informații esențiale despre Storyscaping. Conferințele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create și implementate de branduri. Pe lângă conferințe și studii de caz, în cadrul CNSC vor avea loc și workshopuri tematice care vor ajuta studenții să facă trecerea de la partea teoretică a Storyscapingului la cea practică.

Storyscapingul reprezintă un concept care se bazează pe crearea unei poveşti de brand şi utilizarea ei într-un marketing de tip 360 grade. Strategia implică crearea unor poveşti care sa îi aducă pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reuşesc în acest fel să interacţioneze şi să formeze o relaţie pe termen lung.

De-a lungul timpului, CNSC a abordat o serie de subiecte inedite și puțin discutate în România. „Prin acest eveniment încercăm să aducem în fața studenților teme de actualitate, de la ediție la ediție, utile pentru dezvoltarea lor profesională și personală. Deși conceptul de Storyscaping există de mult timp în industria publicității, este abordat în cadrul unui eveniment de profil pentru prima oară, iar asta denotă esența CNSC-ului: dorința de a face mereu mai mult și de a le oferi participanților ocazia să descopere cele mai inovative concepte și strategii”, ne spune Miruna Anton, Project Manager CNSC.

Prima conferinţă, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, va avea loc pe 23 aprilie, de la ora 10:00, şi le va oferi participanţilor oportunitatea de a afla câteva dintre principiile acestui concept. În cadrul acestei conferinţe, studenții vor avea ocazia să afle de la invitați ce presupune acest strategia de Storyscaping, cum a apărut în România și ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii. De asemenea, tehnicile utilizate, alături de trecerea de la the big idea la the organizing idea nu vor lipsa din panelul de discuții.

Cea de-a doua conferinţă, Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, ce va avea loc în aceeaşi zi, începând cu ora 13:30, are menirea de a defini conceptul de transmedia storytelling, de a demonstra importanţa implicării consumatorului în strategia de brand, precum şi interacţiunea cu acesta. Mai mult decât atât, această conferinţă analizează impactul pe care îl poate avea utilizarea simultană a tuturor canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului.

Ziua a doua, 24 aprilie, va începe cu o conferinţă intitulată Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povești, de la ora 10:00, ce surprinde importanţa unei conexiuni emoţionale în crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public, transformarea brandului într-un lovemark prin Storyscaping, precum şi exemple de branduri cu o identitate vizuală de remarcat.

Spre finalul zilei, de la ora 13 :00, în cadrul celei de-a patra conferinţe, intitulate Storyscapingul – noua strategie în construirea unui brand de success, se surprind punctual avantajele şi dezavantajele acestei strategii, povestea împărtăşită dintre brand şi consumator, efectele asupra unui brand, precum şi concluzii şi previziuni viitoare ce vizează domeniul.

În cele două zile de eveniment se vor desfășura workshopuri simultane susținute de către agenții de publicitate și companii, începând cu ora 16:00. Cei care se vor înscrie vor avea şansa de a pune în aplicare cunoştinţele acumulate în cele două zile de conferinţe şi studii de caz. Workshopurile reprezintă o parte foarte importantă a CNSC-ului, pentru că le permite participanților să lucreze sub îndrumarea profesioniştilor la realizarea unor campanii, utilizând strategii de tip Storyscaping.

“Studiile de caz îi aduc pe studenți mai aproape de tema congresului și îi ajută să înțeleagă cum se aplică această strategie. Workshopurile îi învață să rezolve un brief într-o manieră profesionistă și îi ajută să se adapteze la cerințele acestui domeniu. În plus, interacțiunea cu specialiștii în marketing și comunicare le alimentează pasiunea pentru domeniu și îi confruntă cu partea sa pragmatică”, declară Andreea Toia, Project Manager CNSC.

Înscrierile la eveniment se realizează pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la secţiunea Înscrieri și la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinţe şi studii de caz, iar pachetul complet, care include şi accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment şi gustarea din pauze.

CNSC este susţinut de partenerii: Dacia, Galaxy Design, Murfatlar, Brandbuilders, Fornetti, F64, Nestle, BIC, Bitdefender, Editura Universitara, Alka, Albalact, Books express, Mondelez, Izvorul Cristalin și de partenerii media: IQads, StartUb, PR Wave, Chelgate, Calendar venimente, Studentdinprovincie.ro, PR Romania, Educativa, Buzz camp, Comuncate de Presa, Integral Edu, Gen 90, Going out, Bucharest Guide, ABC Antreprenori, Leaders, Scoala ADC*Ro, Social Responsability Magazine, Art we, Radio Still Online, Vinsieu.ro, IAA Young Professionals, Romania Pozitiva, Clujlife, Iqool.ro.

Despre PRIME

PRIME este singura asociaţie de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipa unită şi 18 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.

Asociaţia studenţească PRIME are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale, în Braşov şi Iaşi.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează