Comunicarea profesionistă, șansa cauzelor bune

0

Să crezi că o inițiativă socială, umanitară, ecologică se va bucura automat de susținere doar pentru că e nobilă, generoasă și face bine e o greșeală pe care, să sperăm, organizațiile moderne nu o mai fac.

Globalizarea mijloacelor de comunicare aduce pe agenda opiniei publice mii de probleme, de victime și cauze demne de ajutor. Intervine, în mod natural, nevoia de diferențiere. Nevoia de a atrage atenția, de a convinge, de a câștiga implicarea emoțională și materială a celor cu miză în proces.

Pentru a-și împlini menirea, cauzele sociale au nevoie de finanțatori, de grupuri de presiune, parteneri și lideri. Totul se „vinde”. Totul se negociază. Totul se traduce în cifre, în statistici, în impact, în sustenabilitate.

Există o piață a cauzelor sociale în care mii de idei, oameni și organizații se află în competiție. Există luptă pentru supraviețuire. Există branduri, a căror„ vrajă” este la fel de necesară ca în lumea comercială.

Cauzele nobile au nevoie de un marketing profesionist, de comunicatori dedicați, care luptă cu armele potrivite.

De aceea, If Magic, agenție de comunicare și PR specializată în domeniul proiectelor sociale și culturale, lansează seria cursurilor intensive pe teme de comunicare.

Metoda de predare se bazează pe interactivitate, exerciții practice și studii de caz astfel încât cursanții să poată aplica ceea ce au învățat încă de a doua zi.

Un plus de valoare îl aduce sinergia dintre participanți. If Magic aduce alături profesioniști din sectoare și domenii variate și încurajează schimbul de idei și bune practici. Astfel, fiecare curs și seminar devine o experiență memorabilă de învățare, socializare și inspirație.

„Seminariile și atelierele If Magic oferă secrete și competențe profesionale descoperite și perfecționate în ani de experiență astfel încât abilitățile câștigate de cursanți să poată fi valorificate imediat. „The Magic Toolkit”, conceptul proiectelor noastre de formare, este modul nostru de a împărtăși ceea ce am învățat și testat în comunicare strategică, relații publice, organizare de evenimente, management de proiecte culturale, comunicare în situații de criză, protocol și în domenii conexe (drepturi de autor, fotografie corporate, cultură organizațională, resurse umane, dezvoltare personală)”, spune Alexandra Arnăutu, Managing Partner If Magic.

 

Din seria temelor de comunicare, programul cuprinde următoarele cursuri:

 

  • Atelier de discurs public și comunicare persuasivă, 17-18 februarie, 10:00- 18:00

  • Din senin. Curs de argumentare și creativitate relațională, 25 februarie- 10:00- 17:00

  • Social Media- the next level, 3 martie- 10:00- 17:00

 

Atelier de discurs public și comunicare persuasivă. Vorbirea în public nu este o provocare rezervată numai pedagogilor, managerilor sau specialiștilor în comunicare. În viața profesională sau privată situațiile în care trebuie să ne adresăm unei audiențe apar la tot pasul, fie că ne place sau nu. Ligia Necula, jurnalist de 18 ani și formator cu peste 13 ani experiență, propune un atelier practic la finalul căruia participanții vor stăpâni tehnici de comunicare persuasivă, vor ști să își organizeze ideile, să folosească suporturi și instrumente de prezentare, să gestioneze eficient relația cu audiența, să rezolve situațiile delicate și să își adapteze discursul la tipologiile de public pentru a obține reacția dorită.

Din senin. Curs de argumentare și creativitate relațională. Să gestionezi o discuție în contradictoriu în favoarea ta, să fii coerent și persuasiv sub presiune este o provocare, dar și o abilitate de preț pentru oricine, atât în viața profesională, cât și în cea privată. Abilitățile oratorice se învață, se exersează și se perfecționează. Sorin Staicu, un artist al cuvântului, câștigător a numeroase premii în cadrul competițiilor de dezbatere de ARDOR, IDEA, Fundația Soros, propune un curs în urma căruia participanții vor afla cum pot construi o idee, o opinie, cum se poate introduce într-un context dinamic, cum să reacționeze în fața criticii și a opiniilor contrare, cum să își instrumenteze vocabularul și cunoștințele cât mai clar, eficient și frumos cu putință.

Social Media – the next level. Social Media, noua eră a comunicării și trendul dominant al marketingului modern, este mediul de comunicare în masă cel mai accesibil și mai eficient din punctul de vedere al costurilor. Totodată, social media este noua prioritate a bugetelor de marketing și un „must” în dezvoltarea profesională a oamenilor de comunicare și managerilor din orice domeniu. Anca Duma, expert în marketing digital, social media și blogger, prezintă practicile performante și oportunitățile mai puțin cunoscute oferite de mediul online. Participanții vor afla secretele Facebook-ului și își vor răspunde la întrebări referitoare la construirea unui profil, a unei pagini sau a unui grup eficient.

Află mai multe informații accesând website-ul www.ifmagic.ro sau la adresa: cursuri@ifmagic.ro

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează