Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

CEO-ul KFC Romania accepta provocarea „Ice Bucket Challenge”

0

KFC Romania te provoaca azi la „KFC Bucket Challenge”

CEO-ul companiei a acceptat provocarea unui fan KFC si o da mai departe tuturor consumatorilor din Romania

KFC Romania si McCann Bucuresti lanseaza in Romania campania „KFC Bucket Challenge”, o campanie sociala care sustine fenomenul international „Ice Bucket Challenge” si care are ca scop strangerea de fonduri pentru ALS Foundation si pentru Alianta Nationala pentru Boli Rare din Romania.

KFC Ice Bucket Challenge_consumatori

In urma unei provocari lansate de un consumator pe reteaua de socializare Facebook, KFC Romania a decis sa se implice in campanie. Provocarea a fost preluata chiar de CEO-ul companiei – Mark Hilton – care si-a turnat o galeata KFC de apa cu gheata in cap si a dat mai departe provocarea tuturor consumatorilor KFC care vor trece astazi, 22 august 2014, prin Piata Romana. Pentru fiecare galeata KFC plina de apa cu gheata turnata in cap, KFC Romania doneaza echivalentul in lei al unui KFC Hot Bucket, adica 32 de lei, catre Alianta Nationala pentru Boli Rare din Romania si catre ALS Association.

Filmul provocarii se gaseste la acest link: http://tinyurl.com/kncox7k

In urma cu cateva zile am fost provocati pe Facebook de catre un consumator care a facut legatura intre Ice Bucket si KFC Bucket. Ne-am bucurat sa fim nominalizati iar azi am reactionat si am facut public acest lucru pentru ca ne dorim sa ajutam la strangerea de fonduri in scopuri umanitare. Suntem mandri sa putem raspunde acestei provocari si suntem pregatiti sa donam echivalentul in lei a catorva sute de KFC Hot Bucket”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC Romania.

“Alianta Nationala pentru Boli Rare saluta initiativa KFC Romania de a veni in sprijinul pacientilor cu boli rare din tara noastra. Consider ca prin aceste actiuni, beneficiarii nostri vor fi mai putin „orfani”. Spun asta pentru ca bolile rare se mai numesc şi orfane pentru că nu au acces la tratament, recunoaştere şi îngrijire adecvată. În lume se cunosc peste 8.000 de astfel de boli diferite, sunt deci foarte numeroase, complexe, puţin cunoscute de către populaţie, corpul medical şi oficialii din sistemul de sănătate. Multumim foarte mult pentru initiativa”, a declarat Norica Dan, Presedintele Aliantei Nationale pentru Boli Rare din Romania.

Campania „Ice Bucket Challenge” a fost lansata in Statele Unite ale Americii de catre Pete Frates, fost jucator profesionist de baseball care sufera de o forma de ALS (Amyotrophic lateral sclerosis). In urma apelului facut pe reteaua de socializare Twitter, sute de personalitati si oameni de rand au preluat provocarea – ice bucket challenge – si-au turnat galeti cu apa si gheata in cap, au donat catre ALS Foundation si au nominalizat la randul lor alte persoane care trebuiau sa repete gestul. De asemenea, in urma cu cateva zile, KFC US a acceptat provocarea Ice Bucket Challenge, Colonelul Sanders – imaginea KFC – turnandu-si o galeata KFC cu apa si gheata in cap. Filmul si detalii despre initiativa KFC US aici : http://tinyurl.com/o7xtxyd

Echipa McCann București care a contribuit la această campanie este formată din: Group Creative Director: Sebastian Olar; Sr. Art Director: Arpad Rezi; Copywritter: Valentin Lica; Art Director: Robert Soparlache,  Group Account Director: Gabriela Alexandrescu, Sr. Account Manager: Simona Geaca; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; AV Producer: Adrian Radu; Sr. Account Manager MRM Romania: Gina Zgubea; Account Manager MRM Romania: Tina Cretu; Account Manager UM Romania: Alina Vasile; Digital Media Planner UM Romania: Cristian David.

McCann Erickson România are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: Coca-Cola, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, KFC, Mega Image, Heineken Romania, Unilever. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Momentum, UM, McCann PR şi MRM Worldwide. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări. 

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.