Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei devine Drumul Taberelor

0
  • În urma procesului de transformare a Centrului Comercial Auchan Drumul Taberei, identitatea acestuia evoluează într-un nou concept – Drumul Taberelor, ce are ambiția să transforme cartierul într-o comunitate.

  • În urma interviurilor și dialogurilor inițiate cu oamenii din cartierul Drumul Taberei, Immochan integrează noile date în proiectul din Drumul Taberei, sub un nou brand pentru centrul comercial, care vine în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor oamenilor din această comunitate.

  • Noul logo, care vine să susțină acest nou nume, este o reprezentare stilizată a hărții cartierului, formată din mai multe “tabere”, ilustrate în mai multe culori și forme care împreună formează un spațiu comun – Drumul Taberelor.

Asistăm la o schimbare importantă în România: redescoperirea ideii de comunitate și puterea ei; oamenii încep să se strângă în jurul unui scop comun, încep să colaboreze cu credința că pot schimba în bine lucrurile din jur. Immochan a intuit această schimbare și a decis să transforme Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei într-o scenă pentru comunitățile din cartier.

Cum transformăm un CARTIER într-o COMUNITATE?

Drumul Taberelor este locul de unde ne dorim să înceapă transformarea cartierului în comunitate. Iar pentru că schimbarea autentică pornește de la noi, am început deja să lucrăm la ea cu credința că Drumul Taberelor va deveni mai mult decât un loc pentru cumpărături.

Inspirat de forfota comunității, energia locuitorilor care locuiesc în cartier și interacțiunile cotidiene, Drumul Taberelor devine un liant între diferitele tabere, un spațiu în care se întâmplă tot timpul ceva interesant.

Elemente care formează noua identitate a centrului comercial au reieșit în urma interviurilor și a dialogului inițiat pe un eșantion reprezentativ al locuitorilor din cartierul Drumul Taberei în perioada iulie – septembrie 2017. Datele colectate arată că oamenii vor să schimbe tonurile de gri ale cartierului, își doresc locuri vii, colorate și, mai mult, au nevoie de un loc unde să petreacă timp de calitate și să socializeze.

Ca urmare, Drumul Taberei își propune să dea culoare cartierului și prin noile servicii și spații oferite să îi facem pe oameni să reacționeze și să relaționeze, toate manifestările viitoare ale acestui brand vor fi gândite să aducă împreună oamenii din carter, pentru binele comunității lor.

Un nou nume

Inspirat din viața comunității Drumul Taberei, noul concept își propune să ducă la un alt nivel experiența clientului în centrul comercial, pentru că oamenii își doresc ca locurile unde își petrec timpul să reflecte stilul lor de viață.

Conceptul este unul foarte ambițios, și marchează trecerea de la cartier la comunitate,  o comunitate care crește împreună, având ca loc de întâlnire tocmai acest centru comercial, centru care se va numi Drumul Taberelor.

Transformarea a început cu conceptul arhitectural, unde spații noi au fost gândite special pentru socializare și comunicare – food court, spații de bibliotecă, relaxare, sport, locuri de joacă și un community hub unic în România, prin prisma faptului că există într-un centru comercial și are scopul de a servi drept platformă de activare civică urbană a unei comunități în devenire. Toate aceste activități au menirea să înlăture barierele dintre oameni și să aducă laolaltă întreaga comunitate locală.

Drumul Taberelor devine centrul comunității din Drumul Taberei, un centru comercial care oferă mai mult decât cumpărături, oferă relaxare, timp de calitate și oportunități de socializare – un loc care aduce împreună “taberele” diferite din cartier. Aceste “tabere pe care aducem împreună, sunt diversele comunități care locuiesc în cartier și care au multe în comun, de la preocupări comune la diverse activități și hobby-uri, pe care le aducem laolaltă pentru a dezvolta împreună o comunitate puternică, unită.

Identitatea “Drumul Taberelor” ne-a plăcut și ne-a intrigat. Era despre Drumul Taberei, însă introducea o noțiune nouă – taberele – și am vrut să aflăm ce cred oamenii cartierului despre aceasta. Reacțiile lor, care au reieșit în urma unui amplu studiu calitativ și cantitativ pe care l-am făcut, ne-au încurajat și au contribuit la definitivarea identității noului brand. Suntem încântați de rezultatul final, care îmbină elemente identitare locale cu un suflu nou, urban, menit să ofere clienților timp de calitate și de socializare, a declarat Sofia Teleanu, Marketing Manager Immochan Romania.

Un nou logo

Logo-ul reinterpretează harta cartierului Drumul Taberei, exprimând diversitatea comunităților, reprezentate prin zone de culori diferite, vii și pline de energie.  Fiecare dintre culorile prezente în logo reprezintă un atribut asociat cartierului: de la turcoazul transparent al lacului din parcul Moghioroș, la verdele oazele de natură din mijlocul cartierului, la portocaliul fațadelor. Zonele diferite se unesc şi se întâlnesc la îmbinarea arterelor principale, redând ideea de conexiune, de împreună.

Community Hub – platforma de activare civică urbană

Drumul Taberelor are ambiția de a fi un centru dedicat oamenilor – o scenă a comunității și o platformă pentru proiecte civice, unde oamenii din cartier se pot implica. Scopul acestui proiect este să organizeze acțiuni civice în cadrul viitorului spațiu comunitar, amplasat în interiorului centrului comercial. Rolul spațiului va fi acela de catalizator al vieții urbane din cartierul Drumul Taberei, prin aducerea laolaltă a diverselor grupuri sociale și de cooperare, în vederea îmbunătățirii calității vieții în cartier.

Immochan crede că imaginea unui oraș este reflectată de societatea care trăiește în el și de aceea, ca actor urban, își asumă rolul de “dezvoltator-urbanist” venind în întâmpinarea nevoilor oamenilor și orașelor prin proiecte noi, inovatoare.

Despre Immochan România

Immochan România a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Immochan și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business : cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Avantgarden Immo Invest și office, prin Coresi Business Park, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov, în parteneriat cu Ascenta Management. 

Immochan își asumă rolul de GLOBAL URBAN PLAYER, un facilitator și integrator urban, ce creează proiecte cu funcțiuni mixte și parteneriate de calitate care contribuie la dezvoltarea României.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează