Cel mai mare eveniment de business dedicat mediului de afaceri din Romania isi deschide portile in perioada 12-13 decembrie la Bucuresti

0

Business Networking la superlativ la Bucuresti Business Days 

Cel mai mare eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din Romania isi deschide portile in perioada 12-13 decembrie la Bucuresti si va fi gazduit de  Howard Johnson Grand Plaza

A noua editie a suitei de evenimente Business Days adresata managerilor si antreprenorilor, soseste la  Bucuresti cu o structura de 100 de speakeri de top – antreprenori in serie, manageri din companii de top, investitori, experti si specialisti in diverse domenii -, cu teme de dezbatere de mare actualitate analizate in 25 de workshopuri, 4 conferinte si trei  mese rotunde si un numar de 150 de parteneri care sprijina organizarea evenimentului. Si la aceasta editie sunt asteptati peste 700 de participanti.

Scopul evenimentelor Business Days este  a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesati de oportunitatile de dezvoltare profesionala si personala idei inspirationale si exemple motivationale, analize pertinente, estimari ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a invata de la cei mai buni specialisti si nu in ultimul rand posibilitatea de a identifica noi potentiali parteneri de afaceri si colaboratori.

„Business Days a fost conceput ca o platforma de oportunitati de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanti, parteneri si speakeri. Este unul dintre evenimentele de business din Romania care in momentul in care a fost desenat si conceput a pornit de la 3 nevoi fundamentale ale oamenilor de afaceri: nevoia de a fi inspirat, motivat, incantat; nevoia de interactiune, schimb de experienta si generare de idei noi, creative si nu in ultimul rand nevoia de business networking, de generare de oportunitati.” Laszlo Pacso – coordonatorul proiectului.

In cadrul Bucuresti Business Days pe parcursul celor doua zile vor avea loc 4 sesiuni de business networking, care sunt organizate fie intr-un cadru placut-informal, fie intr-un cadru formal, oferind numeroase posibilitati de interactiune intre cei prezenti. Sesiunile  informale au loc in jurul unor degustari de vinuri sau degustari de produse traditionale, specifice regiunii, oferite de catre partenerii nostri, iar sesiunile formale au loc intr-un cadru formal, coordonat de organizatori sub forma a doua categorii:

  • sesiunea Business Networking de tip microintalniri – necesita din partea participantilor preinscrierea pe o lista de intentie, din care vor fi selectate 50 de persoane pentru networking, rolul activ in procesul de selectie  revenindu-le partenerilor care sunt implicati activ pe parcursul derularii intregului proces.
  • sesiunea de Business Networking de tip OPEN – poate participa orice persoana care si-a achizitionat un tichet de acces, in limita locurilor disponibile. De asemenea, exista termen de inscriere pentru garantarea locurilor si un numar de 100 de participanti maxim.

Business Networking nu inseamna vanzare. Este o punte de legatura, cladita pe incredere si construita de la temelie cu empatie si dorinta de a-l ajuta pe celalalt in mod sincer, fara sa astepti ceva in schimb. In networking omul din fata ta este mai important decat obiectivul tau comercial sau de business. Cine isi construieste reteaua de contacte dupa aceste principii va trai o experienta deosebita, va vedea lucrurile infaptuindu-se in jurul sau, va vedea proiectele si visele sale prinzand viata … pentru ca intra in actiune cel mai puternic mecanism din business networking: recomandarea.

Noi cei de la Business Days, asta facem, cream o platforma in care poti sa-ti largesti sfera de contacte de business intr-un timp scurt, intr-un mod profesionist si intr-un cadru interactiv cu cateva zeci sau sute de persoane, pe durata celor doua zile, depinde doar de tine. La eveniment vin cel putin 700 de antreprenori si manageri care vor acelasi lucru cu tine.” conchide  Laszlo Pacso

Costurile pachetelor de acces precum si formularul de inscriere le gasiti pe pagina oficiala  bucuresti2012.businessdays.ro/inscriere . Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS pana la tichete ALL INCLUSIV. De asemenea, studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.

Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Lankin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Silviu Hotaran,  Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Balaci, Dragos Roua, Dragos Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,  Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Calin Biris si multi altii.

Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum  modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro

Bucuresti Business Days este organizat cu  sprijinul partenerilor sai: Complete Training, ProTours, Tiffin Univeristy, Confucius Consulting, Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Perenna, Valea Vinului, Cotnari, LTV.ro, Traducembine.ro, Daedalus MillwardBrown, Timisoara Toastmasters, Promoteus, Dolphin, Rentrop & Straton, Tandem Call Center, 4PAY, Netlogiq, Media IQ, Hotel Marshal Garden, Hotel Duke, FitCurves, Golden Tulip, Raiffeisen Leasing, IBM, UniCredit Tiriac Bank, AON, Arobs, Online Business School, CastEffect, UPC Business, Biris-Goran, Siemens, PwC Romania, Noerr, Zitec, Global Medical, Universul Juridic, Rowmania, Creartiv3, EuroLines, DV Consulting & Training, KAS, Carturesti, Fashion Tag, Leaders Foundation, Fe[male], Mihaela Glavan, Solutii avansate, Succes pentru Romania, Solver, Aims, Burcash, Dale Carnegie Training, Coaching Vision, Ochelarist, Dental Star Clinic, Platinum Development, RMKT, Breb Consulting, Recrutorii, Azimut, Life Business Skills, MKOffice, Conectoo, SalesAdvisor, Phantom Shopping, LIM, Birou de mediere Marin Adela Alexandra, Trezeste banii din viata ta, Sofiaman, SARTO, Gllitering Generalities, imobiliare.ro, BusinessDrive, Business Mentoring Program, School for startups Romania, FPP, bizz.club, Empower, @nis.

Parteneri media ai acestei editii: Wall-Street, avocatnet.ro, MassMedia Consulting, Manager.ro, Startups.ro, BusinessAge, Business24, Bani si Afaceri, Retail FMCG, Trilulilu, Ruxandra Bulzan, EVOTV, Cariere Online, CareerAdvisor, 4Career, Learn&Go, bestresource, Portal HR, HR Manager, AIDA, TSM, Romania Libera, 24-Fun, Money.ro, The Money Channel, Zumzi, bestjobs, Tjobs, Calendar Evenimente, inOras.ro, Realitatea.net, Welcome2Cluj, Elevate, roPortal, Ziare.com

Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield ConsultingADeSCO este o organizatie non-profit al carei  scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasă si durabila in Romania.

____________

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează