Cea de-a noua editie din suita de evenimente Business Days

0

 Doua zile pana la deschiderea celui mai important eveniment de business din Bucuresti 

Cea de-a noua editie din suita de evenimente  Business Days, cea mai importanta conferinta dedicata mediului de afaceri din Romania, isi va deschide portile in mai putin de doua zile si se va desfasura in perioada 12-13 decembrie, fiind gazduita de Hotel Howard Johson Grand Plaza.  

La Bucuresti,  Business Days  aduce 100 de speakeri, antreprenori in serie, un multipu campion mondial si olimpic, un  exemplu viu de leadership, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Cluj-Napoca, Timisoara, Sibiu, Bucuresti  si din afara tarii, peste 150 de parteneri care sprijina  organizarea  evenimentului si peste 700 de participanti  care sunt asteptati la eveniment.

„Dupa un an plin de evenimente, revenim la Bucuresti, cu editia numarul 9 din suita de evenimente Business Days. Evenimentul din Bucuresti pare sa mentina trendul crescator al participantilor. Si la aceasta editie asteptam un numar mare de participanti. Pana la aceasta ora avem confirmati peste 700 de participanti, peste numarul participantilor de anul trecut si mai sunt 2 zile de inscrieri. Pe durata celor 2 zile ale evenimentului va fi un maraton de prezentari si ateliere de lucru foarte interesante si de actualitate pentru mediul de business. Cei peste 100 de speakeri de top, manageri, antreprenori, specialisti, experti, consultanti si traineri vor aduce o plusvaloarea mare evenimentului prin experienta si expertiza lor” afirma Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days

Temele ce vor fi abordate in cadru editiei de Bucuresti includ subiecte de actualitate, in acord cu nevoile si interesul manifestat de antreprenorii si managerii din Bucuresti si imprejurimi. Se vor dezbate pe parcursul a doua zile, in conferintele de dimineata teme ca: Viitorul. Viziune si progres, Leadership vs Management, Arta succesului, o punte intre atitudine si motivare, De la o simpla idee la succes pe termen lung; mese rotunde orientate pe tematici : Impactul evolutiei tehnologiei asupra afacerilor, Dezvoltarae si extinderea afacerii, HR – Managementul performantei si motivarea echipei; workshopuri aplicate si exemplificate prin studii de caz, axate pe tematica vanzarilor, de la cum sa construiesti un plan de vanzari eficient, negocieri de contracte importante, pe teme care abordeaza leadershipul, luarea de decizii inteligente, motivarea echipei, construirea unei echipe productive, cum masori performantele echipei tale in IT si de marketing, pe teme care abordeaza strategii de marketing si online marketing, Blue Ocean Strategy, cum sa faci irelevanta competitia ta, branding si comunicare in era social media, cum sa incepi o afacere de la zero, photoreading sau cum poti citi 25.000 de cuvinte pe minut, visual management-de la discuplina la inovatie, tehnici abordate de agile si learn, prezentari de impact, tehnici de public speaking, business drive – simulare de tip business game, arta succesului in afaceri prin business networking si multe altele. 

 Pe parcurcursul celor doua zile ale evenimentului, cei interesati pot participa la:

  • 4 conferinte
  • 25 de workshopuri tematice
  • 3 mese rotunde si dezbateri moderate
  • o sesiune de coaching cu Mihai Stanescu
  • workshop de antrenarea atentiei cu Magicianul Augustin
  • o prezentare de moda pentru femeia si barbatul antreprenor, sustinuta de trei designeri Mirela Fraser, Sarto to Measure si Mihaela Glavan
  • degustare de vinuri de colectie specifice oferite de Casa de Vinuri Cotnari,Valea Vinulul
  • expozitie tematica
  • tombola cu premii

Programul complet al evenimentului si descrierea fiecarei actiuni in parte, se poate vizualiza pe pagina oficiala bucuresti2012.businessdays.ro. 

Pentru cei interesati, care nu pot ajunge la eveniment, conferintele de dimineata si mesele rotunde vor fi transmise live pe internet.

Modalitatile de acces la eveniment sunt flexibile si variate, variantele de pret pot fi consultate pe situl evenimentului, cei interesati se mai pot inscrie pana in 11.12.2012, orele 17.00 

Pentru ca incurajam dezvoltarea unei culturii antreprenoriale sanatoase si durabile in Romania, studenti si profesorii beneficiază de un numar limitat de tichete gratuite care le permite participarea doar la mesele rotunde si o reducere de 50% intr-un numar limitat la tichetele de acces full.

„Ca de fiecare data si la aceasta editie, am oferit o serie de facilitati studentilor si tinerilor care doresc sa invete despre antreprenoriat ca si o alternativa a carierei. Dorim sa sprijinim constant si intens tinerii si vrem sa le oferim posibilitatea de a interactiona si de a comunica cu cei mai buni manageri si antreprenori din Romania, din diverse domenii’ continua Laszlo Pacso

 Presa beneficial de access gratuit la eveniment in baza legitimatie de presa. 

Cativa dintre speakerii invitati ai acestei editii: Connie Larkin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Silviu Hotaran,  Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biris, Bogdan Balaci, Dragos Roua, Dragos Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comanescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu,  Mihaela Perianu, Madalina Uceanu, Eusebiu Burcas, Calin Biris si multi altii.

Lista completa si mai multe detalii despre speakeri, program, precum  modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro

Bucuresti Business Days este organizat cu  sprijinul partenerilor sai: Complete Training, Tiffin Univeristy, Confucius Consulting, Autonom Rent-a-Car, Bosch, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Valea Vinului, Cotnari, LTV.ro, Traducembine.ro, Daedalus MillwardBrown, Timisoara Toastmasters, Promoteus, Dolphin, Rentrop & Straton, Tandem Call Center, 4PAY, Netlogiq, Media IQ, facempromo.ro, ExpertLine, Hotel Marshal Garden, Hotel Duke, FitCurves, Golden Tulip, Raiffeisen Leasing, IBM, UniCredit Tiriac Bank, AON, Arobs, Online Business School, CastEffect, UPC Business, Biris-Goran, Siemens, PwC Romania, Ymens, TMF Group, Global Medical, Agenius.ro, Noerr, Zitec, Global Medical, Universul Juridic, Rowmania, Creartiv3, EuroLines, DV Consulting & Training, KAS, Carturesti, Fashion Tag, Leaders Foundation, Fe[male], Mihaela Glavan, Solutii avansate, Succes pentru Romania, Solver, Aims, Burcash, Dale Carnegie Training, Carturesti, Coaching Vision, Ochelarist, Dental Star Clinic, Platinum Development, RMKT, Breb Consulting, Recrutorii, Azimut, Life Business Skills, MKOffice, Conectoo, SalesAdvisor, Phantom Shopping, LIM, Birou de mediere Marin Adela Alexandra, Trezeste banii din viata ta, Sofiaman, SARTO, Gllitering Generalities, imobiliare.ro, BusinessDrive, Business Mentoring Program, School for startups Romania, FPP, bizz.club, Empower, @nis, Succes pentru Romania, RBL, Standard Business, Cameea flower-shop, Ruxandra Bulzan, Magnolia SPA, SkyMind, Shakti, Sofiaman, Asclepimed.

Parteneri media ai acestei editii: Wall-Street, avocatnet.ro, MassMedia Consulting, Manager.ro, Startups.ro, Kanal D, BusinessAge, Business24, Bani si Afaceri, Retail FMCG, Trilulilu, EVOTV, Cariere Online, CareerAdvisor, 4Career, Learn&Go, bestresource, Portal HR, HR Manager, AIDA, TSM, Romania Libera, 24-Fun, Money.ro, The Money Channel, Zumzi, bestjobs, Tjobs, Calendar Evenimente, inOras.ro, Realitatea.net, Welcome2Cluj, Elevate, roPortal, Ziare.com, greenestenergy. 

Lista completa a partenerilor o puteti consulta aici: bucuresti2012.businessdays.ro/parteneri/

Bucuresti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociatia Dezvoltatorilor de Solutii de Comunicare Online) si Newfield ConsultingADeSCO este o organizatie non-profit al carei  scop este acela de a crea o cultura antreprenoriala sanatoasă si durabila in Romania.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează