Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

FOTO: Ce înseamnă, de fapt, city bettering?

0

Comunitatea e în ADN-ul orașului: urbanul vibrează datorită oamenilor și pe oameni îi unește orașul. Iar unitatea n-a fost niciodată la fel de importantă ca până acum: unitatea în acțiuni, în planuri, în comunități. Într-o perioadă plină de provocări, multe la care nu ne-am fi putut gândi, multe fără soluții simple, e super important ca toți cei care pot participa în vreun fel, toți cei care pot susține orașul și comunitatea, să dea mână de la mână și să facă treabă bună.

Aceasta este și misiunea Urban Monkey: cu gândul la optimiști și comunități, oferă susținere pentru cei care au curajul să schimbe lumea și să pună în mișcare cele mai mari idei. Motivația este de a contribui la proiecte și inițiative cu impact pozitiv (și good vibes) asupra Bucureștiului și a comunității. Pentru o viață mai bună, pentru oraș și pentru planetă.

Deci cum funcționează, mai exact?

Mecanismul e simplu: pentru fiecare produs Urban Monkey cumpărat, 5 cenți sunt automat redirecționați într-un fond de city bettering. Sumele strânse așa sunt folosite pentru a susține inițiativele care schimbă orașul, dar și ca oamenii ce le creează să se bucure de un boost de energie.

De exemplu, în timpul lockdown-ului, probabil cel mai dificil moment al pandemiei pentru mulți dintre noi, s-a întâmplat Work out your Optimism. Un new media session, care a readus arta în mijlocul urbei și activitatea fizică în case. Cu ajutorul celor de la One Night Gallery, și alături de cele 5 personaje desenate de către Alina Bohoru și animate de Aural Eye, locuitorii blocurilor vecine, dar și comunitatea de pe Facebook și Instagram au putut să exerseze, să danseze și, cel mai important, să se deconecteze preț de 30 minute de la tensiunea carantinei. Așa, bucureștenii și nu numai, au văzut că orașul trăiește în continuare, s-au activat și au găsit noi motive pentru a-și păstra optimismul. #optimisticbynature

O altă inițiativă pe care Urban Monkey a susținut-o a fost Street Delivery. Anul acesta tema festivalului a fost ReSoluții și i-a provocat pe participanți să găsească soluții de conviețuire pentru o viață de cartier mai bună, mai sustenabilă, mai pregătită pentru situații neprevăzute. Și cum sună foarte aproape de motivele pentru care Urban Monkey a creat fondul de city bettering, a fost o colaborare „scrisă-n stele”.

Iar Bucureștiul a prins viață, Bucureștiul a început să vibreze: clase de yoga dis de dimineață, ateliere de pictură, străzi cu lecturi urbane, pereți cu pete de culoare și concerte de grădină, ateliere de tipografie și artă pe stradă. Bine-nțeles, în compania shoturilor cu turmeric și a limonadei cu spirulină. Pentru că și participanții și organizatorii și-au luat o extra doză de cool chiar din produsele RAW, yummy, pline de vitamine din partea Urban Monkey.


Ce s-a întâmplat oare, cu atât de multe sticle? Cei de la Urban Monkey știu că doza zilnică de vitamine e importantă, dar contează și în ce o primim! În ciuda multor limitări privind materialele, sustenabilitatea e una dintre valorile principale ale brandului și o direcție în care se depun eforturi constante, iar asta se vede: sticlele sunt fabricate din 25% materiale din surse regenerabile și din 75% rPET (PET reciclat) și sunt 100% reciclabile.

Și povestea nu se oprește aici, pentru că orașul și comunitățile sunt în continuă mișcare: Romanian Design Week, Diploma, Climathon și Nocturnele de poezie ARCEN sunt alte super proiecte care fac din București un oraș mai bun. Proiecte realizate de optimiștii care au curajul să schimbe lumea și sunt puși pe treabă și sprijinite prin fiecare sticlă de Urban Monkey cumpărată.

Visuals

https://www.facebook.com/watch/?v=2615321571900605

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.