Ce a însemnat PR&Ad Fair 2013?

2

Ediția cu numărul cinci PR&Ad Fair, ce s-a desfășurat între 4 și 5 aprilie 2013 la Biblioteca Centrală Universitară „Carol I”, s-a bucurat de prezența unui număr de 23 agenții și aproximativ 800 de participanți.

 Vedere de sus

Agențiile și organizațiile prezente la târg și-au deschis porțile pentru a le oferi studenților aflați la început de drum posibilitatea de a câștiga experiență prin intermediul diferitelor oferte de intenship-uri și job-uri.

Conferința și workshop-urile au venit în completarea târgului, ajutând studenții să înțeleagă cât de importantă este experiența pentru a fi deveni un profesionist în domeniu, cum să realizeze campanii de PR şi Advertising cu un buget redus şi care a fost trecerea de la presa scrisă la cea online. Toate acestea au fost mult mai ușor de înțeles prin rezolvarea unor brief-uri şi task-uri interesante.

Feedback-ul a fost pozitiv, atât agențiile, cât și studenții fiind mulțumiți de rezultatele târgului, asigurându-ne că vor participa și anul următor.

Ce a însemnat PR&Ad Fair? O punte de legătură între participanţi și agenții, sfaturi venite direct din partea specialiștilor și o șansă pentru studenți de a intra în lumea profesioniștilor. Toate acestea au ajutat la realizarea unui târg de colecție, unde creativitatea și curajul au fost încurajate.

PR&Ad Fair a fost susținut anul acesta de: Biblioteca Centrală Universitară „Carol I”, Dacia, Publica, Nemira, Cumpăna, ExpoEvolution, MemoPlus, Asociația Română de Relații Publice și de partenerii media: Evenimentul Zilei şi Capital, Curierul Naţional, Presa în blugi, PRCafe, Orasulm.eu, MemoPlus, România Pozitivă, Asociaţia Paspartu, InOras.ro, Markmedia.ro, Regie Live, IQads Kadett, StartUB, TV City, PR Wave, PR România, BestJobs, Ambition!, Calendar Evenimente, GEN90.net, UN Youth Romania, Student din Provincie, ED-web.com, Metropotam, Studentie.ro, Evenimentestudentesti.ro, BUZZ!Camp, ABC Antreprenori, comunicatedepresa.ro şi WebCultura.

0030_resize 1

Despre PR&Ad Fair

PR&Ad Fair, singurul târg de joburi şi internshipuri în domeniul PR-ului şi Advertising-ului, este un eveniment marca PRIME România, singura asociaţie studenţească de relaţii publice şi comunicare din România, și se doreşte a fi un canal de comunicare eficient între studenţi, tinerii pasionaţi de domeniu şi agenţiile de relaţii publice şi de publicitate.

Despre PRIME România

PRIME România este singura asociaţie studenţească de relaţii publice şi comunicare din ţară. Experienţa PRIME înseamnă comunicare strategică, o echipă unită şi 16 ani de evenimente pentru studenţii pasionaţi de comunicare.

PRIME este o organizaţie prezentă în mai multe ţări europene printre care: România, Slovenia, Italia, Spania şi Turcia.

Asociaţia PRIME România are sediul central în Bucureşti şi două filiale naţionale în Braşov şi Iaşi.

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.