Catalina Ponor și Carmen Bruma s-au intalnit cu elevi din Bucuresti!

0

Învață să crești sănătos cu Bucovina!”

Îndemnul Cătălinei Ponor și al lui Carmen Brumă pentru elevii din București

La Şcoala Gimnazială nr. 5 din București a fost astăzi mare bucurie! Aproape 90 de elevi din clasele I, a II-a, a VII-a și a VIII-a au avut ocazia să le întâlnească pe campioana olimpică la gimnastică, Cătălina Ponor și pe prezentatoarea TV și promotoare a unei vieți trăite sănătos, Carmen Brumă. Cele două invitate au vorbit cu elevii despre importanța mișcării și a hidratării, iar Cătălina Ponor a și realizat exerciții fizice cu elevii din clasa I și a II-a spre marea lor încântare. Carmen Brumă le-a împărtășit elevilor mai mari experiența ei de adolescent cu probleme de greutate, le-a vorbit despre capcanele sedentarismului și despre ce pot face ei pentru a se dezvolta sănătos și armonios.

Acțiunea de la București este parte integrantă a programului ”Învață să crești sănătos cu Bucovina”, al cărui scop principal este acela de a promova mișcarea și deprinderea obiceiului hidratării corespunzătoare încă din copilărie. Pentru că cei mici învaţă cel mai bine prin joc și exemple, acest program aduce în faţa lor modele-personalităţi recunoscute pentru performanță și hotărâre, pentru un mod de viață echilibrat și sănătos.

Compania Maspex Romania se implică de mai mult timp în acțiuni care vizează stimularea copiilor pentru practicarea sportului și a mișcării. Conștientizând importanța sportului și a hidratării în dezvoltarea armonioasă a celor mici, compania desfășoară, prin brandul Bucovina, programul ”Învață să crești sănătos cu Bucovina” – un program care constă în efectuarea de vizite în școli din țară împreună cu cele două ambasadoare ale brandului, Cătălina Ponor și Carmen Brumă.

Trăim un timp în care societatea se dovește a fi tot mai mult acaparată de sedentarism. Indiferent că vorbim de copii sau de adulți. Există, însă, o mică diferență între aceste categorii de vârstă. Dacă noi, adulții, conștientizăm că acest lucru nu este în ordine, nu același lucru îl putem spune și despre cei mici. Copiii, mult mai preocupați de joc și distracție – lucruri absolut normale pentru vârsta lor – nu acordă aceeași atenție faptului că tentațiile care îi duc spre sedentarism îi pot acapara. Tocmai de aceea este Bucovina aici, pentru a realiza împreună că o viață sănătoasă este reprezentată de echilibrul dintre alimentație-mișcare-hidratare. Iar ca să ne fie mai ușor să ne însușim aceste informații utile, avem alături de noi pe cele două ambasadoare, adevărate modele pentru noi toți”, a declarat Maria Nica, Director de Marketing Bucovina.

Bucovina este un brand care îndrăgește copiii și care conştientizează că bunele obiceiuri se deprind în copilărie. Adulții sănătoși și echilibrați de mâine sunt copiii motivați de astăzi.

Ca sportiv de performanță, știu cât de importante sunt exercițiile susținute, regulate, realizate cu determinare, hidratarea constantă. Ca om, știu că mișcarea este vitală mai ales în zilele noastre când tendința de a fi mai leneși, mai puțin activi, pare că ne acaparează. Și mai știu că e greu să lupți cu tentațiile. Dar cred cu convingere în performanța de a te depăși pe tine. Putem să câștigăm medaliile întrecerilor cu noi înșine și garantez că satisfacțiile sunt la fel de mari precum cele pe care le are un sportiv de performanță atunci când urcă pe podiumurile marilor competiții”, a declarat gimnasta Cătălina Ponor.

Îi felicit pe organizatori pentru această campanie al cărei obiectiv este acela de a încuraja mișcarea, alimentația echilibrată și hidratarea corespunzătoare în rândul copiilor. Consider că deprinderile bune se formează în copilărie și că este importat ca noi, adulții, să-i ghidăm pe copii și în direcția aceasta. Și mă bucur mult că fac parte dintr-un program propus și realizat de unul dintre cele mai apreciate branduri de apă. Chiar dacă este un lucru cunoscut, îl repet și eu: hidratarea este deosebit de importantă pentru ca organismul nostru să funcționeze și să se dezvolte sănătos și armonios”, a declarat Carmen Brumă.

Maspex Romania, prin brandul Bucovina, dovedește că este o companie deosebit de  implicată în dezvoltarea armonioasă a copiilor. Apreciem această implicare și ne bucurăm că suntem parte a unui astfel de demers extraordinar pentru cei mici. Sportul, mișcarea, voia bună – toate s-au regăsit astăzi în școala noastră. Elevii au fost foarte încântați, iar prezența campioanei olimpice  Cătălina Ponor sunt sigură că i-a stimulat pentru a-și însuși un mod de viață sănătos. La fel, și Carmen Brumă a avut o discuție deosebit de interesantă și motivațională cu elevele din clasele mai mari”, a declarat dna. Cornelia Ghiță, directorul Școalii Gimnaziale nr. 5 din București.

Cele două ambasadoare s-au mai întâlnit și cu elevi din Vatra Dornei și Giurgiu și vor mai merge și la alte școli din țară.

Despre Maspex Romania

Cu o experienţă de peste 20 de ani pe piaţă şi un portofoliu vast de produse, compania Maspex Romania este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate, apă minerală naturală.

În 2016, Grupul Maspex a achiziţionat compania Rio Bucovina. Odată cu această achiziţie, în portofoliul Maspex Romania au fost adăugate categorii noi de produse:

  • Apă minerală naturală plată și apă minerală naturală carbogazificată prezente sub brandul „Bucovina”.

Apa minerală naturală Bucovina izvorăşte în mod natural din zăcăminte subterane situate în zone împădurite de tip rezervaţie naturală, fără activitate industrială şi umană şi este captată direct de la sursa prin cele mai performante echipamente, fiind singura apă din România care se obţine prin captare directa. Apa este microbiologic pură, cu mineralizare echilibrată fiind un produs foarte apreciat de către consumatori pentru aceste calităţi.

  • Începând cu anul 2018, din portofoliul Maspex face parte şi brandul La Vitta – apă de izvor.

În prezent, Maspex Romania este lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccinno şi sărăţele. Compania deţine branduri cunoscute şi apreciate, precum: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri dulci şi sărate – Salatini, Salatini Junior, Rollini d’Oro; apă minerală naturală plată şi carbogazificată – Bucovina.

Piaţa de desfacere pentru Maspex Romania este reprezentată atât de România, cât şi de principalele țări în care sunt exportate produsele: Polonia, Bulgaria, Moldova, Spania, Cipru, Germania, Serbia, Italia, Marea Britanie, Ţarile Arabe.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează