Carré Noir Bucharest, agenția de branding și design parte din Publicis Groupe România, a obținut prestigiosul Red Dot Award pentru identitatea vizuală dezvoltată pentru MINA (Museum of Immersive New Art). Acest premiu important vine în primul an de activitate oficială a agenției în România și se aliniază performanței internaționale de 50 de ani a Carré Noir Paris, recunoscută pentru colaborări cu clienți precum Dacia, City of Paris, Sodexo, Engie și Kronenbourg.
Red Dot Award
Red Dot Award este unul dintre cele mai apreciate premii internaționale în domeniul designului și brandingului. Cu o tradiție de peste 60 de ani, competiția atrage proiecte din întreaga lume, fiind un barometru al inovației și calității în design de produs, brand și comunicare.
„Mulțumim partenerilor noștri de la MINA pentru oportunitatea de a lucra împreună pentru lansarea primului spațiu muzeal alternativ din România. Un proiect inovator și complex, atât ca produs, cât și ca soluție de identitate vizuală, a cărui valoare este confirmată acum de recunoașterea oferită de Red Dot, la mai puțin de un an de existență Carré Noir pe piața românească. Un început promițător pentru noi, care ne dă încredere că vom reuși să atragem clienți curajoși și că noi, ca agenție, am stabilit un standard de la care vom merge doar în sus.” – Adriana Pașcan, CCO Leo Burnett Group România