Campanie de testare gratuită a auzului

1

Centrofarm demarează campania de testare gratuită a auzului și continuă campania de dermoanaliză.

În perioada 2 iunie-31 august, Centrofarm derulează în cadrul Programului Câștigă Viață campania de testare a auzului în 11 farmacii din București. Astfel, clienții Centrofarm pot beneficia gratuit de consultanță de specialitate. În plus, campania de dermoanaliză gratuită continuă și în lunile iunie și iulie.

Centrofarm - Campanie de testare gratuita a auzului

Servicii gratuite de testare a auzului

Centrofarm îți oferă posibilitatea să-ți testezi gratuit auzul în una din cele 11 farmacii din București – Galeriile Feeria; Auchan Titan; 13 Septembrie; Grand Arena; Glinka; Pajura; Olteniței 1; Olteniței 2; Perla; Basarabia; Universitate. În urma testării, clienții care sunt depistați cu probleme de auz vor fi direcționați către un cabinet de specialitate și vor primi un tichet de reducere în valoare de 300 lei pentru achiziționarea oricărui tip de aparat auditiv din cabinetele de protezare auditivă Clarfon.

Serviciile gratuite de testare a auzului  puse la dispoziția clienților de către Centrofarm constau în audiogramă – cea mai răspândită metodă de evaluare auditivă, și audiometrie – test care măsoară pierderea de auz a pacientului și oferă informații care, interpretate, contribuie la diagnosticare sau la alegerea unui aparat auditiv. De asemenea, în cele 11 farmacii Centrofarm din București se va afla consilierul de specialitate Clarfon, care va oferi sfaturi și recomandări clienților.

„Este important să diagnosticăm din timp problemele de sănătate ale sistemului auditiv, pentru a preîntâmpina probleme mai grave sau chiar iremediabile. Deși de multe ori nu ne dăm seama de implicații, chiar și muzica ascultată la volum ridicat în căști sau în cluburi poate avea repercursiuni negative asupra noastră. Îi invităm, prin urmare, pe toți clienții Centrofarm să se programeze la aceste testări gratuite. Nu toate afecțiunile au simptome ușor sesizabile și prevenția este cel mai bun medicament.”, a declarat Mirela Moroșanu, director medical Centrofarm.

„Ne bucurăm că putem să sprijinim această campanie. Consilierea de specialitate oferită de Clarfon în farmaciile Centrofarm le este de un real folos clienților, care vor primi recomandări pentru îngrijirea urechilor și vor fi îndrumați către un cadru medical de specialitate în baza rezultatului de la testul de auz.”, a declarat Laura Mihale, Șef Departamanet Audiologie, CLARFON S.A.

Dermoanaliză gratuită în 5 farmacii Centrofarm din Bucureşti

Campania de educare și informare privind identificarea tipului de ten și îngrijirea lui – „Centrofarm îți pune tenul sub lupă” – continuă. În perioada 1 iunie – 31 iulie, clienţii Centrofarm pot beneficia gratuit de servicii de consultanţă de specialitate şi dermoanaliză. În plus, la achiziţionarea de produse cosmetice în valoare minimă de 200 lei pe un singur bon, în cadrul campaniei, clienţii vor primi gratuit un supliment MaxiLife pentru frumuseţea pielii.

Centrofarm îţi pune tenul sub lupă şi te invită la una dintre cele 5 farmacii din București – Galeriile Orhideea; Piața Romană; Universitate; Liberty Center și Auchan Titan, pentru a-ți face gratuit o dermoanaliză. Prin acest test, se va putea stabili şi tipul de sensibilitate al pielii tale. Vei afla dacă tenul tău este cu predispoziţie alergică sau intolerant la anumite produse, dacă are cuperoză sau tendinţă de pigmentare neuniformă. În plus, consilierul de specialitate Centrofarm îţi va oferi o soluţie de îngrijire sau, în funcție de rezultatul dermoanalizei, te va îndruma către un cadru medical de specialitate.

Mai multe detalii despre cele două campanii poţi afla la Tel Verde (linia este activă de luni până vineri, între orele 09:00-18:00) sau de pe www.centrofarm.ro.

Locații farmacii Centrofarm

Romană Bd. Dacia nr.35; Universitate Str. Ion Ghica nr.1, parter; Orhideea Splaiul Independenţei nr. 210-210 B; Galeriile Feeria Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 44 A; Auchan Titan B-dul 1 Decembrie 1918 Nr.33A; 13 Septembrie Cal. 13 Septembrie Nr. 65-69 Bl.65-67; Grand Arena B-dul Metalurgiei Nr.12-18; Glinka Str. Glinka Nr. 7; Pajura Str Pajura, Nr. 13-15; Olteniței 1 Sos. Oltenitei Nr.56 Bl.11C; Olteniței 2 Sos.Olteniței Nr.162; Bloc 3; Perla Sos. Stefan cel Mare Nr. 1-3; Basarabia Bd. Basarabia, nr.116, bl. L13B, parter; Liberty Center  Sos. Progresului Nr. 151-171

Despre Programul Câștigă Viață

În cadrul Programului Câștigă Viață, farmaciile Centrofarm derulează campanii medicale de prevenție, care au ca obiectiv informarea, educarea și prevenirea unor afecțiuni cu incidență ridicată, precum: bolile cardiovasculare, diabetul, afecțiunile pulmonare, osteoporoza, afecțiuni ale pielii, obezitatea, alergiile respiratorii și cancerul de col uterin. Campaniile medicale desfășurate de Centrofarm au loc sub patronajul Ministerului Sănătății și al Direcției de Sănătate Publică.

Toți clienții posesori de card Centrofarm se pot testa în cadrul campaniilor derulate în cadrul Programului Câștigă Viață și, în plus, au acces gratuit la peste 10.000 de servicii de prevenție, în baza punctelor acumulate pe card. Serviciile menționate sunt publicate periodic în catalogul „Câștigă Viață”, distribuit în farmaciile Centrofarm și disponibil online pewww.centrofarm.ro.

Despre Clarfon

Clarfon este compania care a adus pentru prima dată pe piața românească tehnologia modulară la aparatele auditive intraauriculare. Consultul audiometric și consultanța protetică sunt gratuite, Clarfon implicându-se activ în informarea populației cu privire la importanța auzului. Clarfon este noul concept în protezarea auditivă, fiind printre cele mai tinere companii de profil din România. Activitatea companiei începe în 2003, prin deschiderea a 3 cabinete cu locații premium în București, urmând pe parcurs dezvoltarea unei rețele naționale de cabinete pentru protezarea auditivă, ce se ridică la standarde vest-europene.

Clarfon a devenit lider de piață, reușind să câștige în 2005 locul 3 în topul național al firmelor private pe domeniul articolelor medicale și ortopedice – performanță unică pentru o companie de acest fel.

Despre farmaciile Centrofarm

Centrofarm are o experiență de peste 80 de ani pe piața farmaceutică din România. Prin campaniile medicale pe care le realizează în cadrul Programului “Câștigă Viață”, Centrofarm își asumă misiunea de a contribui la îngrijirea și îmbunătățirea stării de sănătate a românilor și încearcă să le schimbe atitudinea față de propria sănătate.

Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Un comentariu

  1. avatar

    de ce nu fac aceasta campanie si in farmaciile din provincie? noi suntem mai fraieri?

Comentează